AFACERI | Gilad Coppersmith, profesionist de top în domeniul digital al rețelei IPG Mediabrands, despre puterea comunicării Real-Time - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

AFACERI | Gilad Coppersmith, profesionist de top în domeniul digital al rețelei IPG Mediabrands, despre puterea comunicării Real-Time

Published

on

Gilad Coppersmith, profesionist de marca în industria internațională de media si digital, cu rol de Digital and Innovation Catalyst World Markets pentru rețeaua IPG Mediabrands, a vorbit cu ocazia vizitei sale în România despre Real-Time Marketing, și despre cum poate face aceasta diferența în relația dintre brand și client.

Gilad a prezentat în cadrul ICEE fest, Festivalul internetului din Europa Centrala  și de Est, organizat de Thinkdigital,  rezultatele unui studiu realizat de către IPG Media Lab.

Gilad Coppersmith

Suntem într-o continuă luptă pentru a atrage atenția consumatorilor copleșiți de cantitatea informațională cu care sunt asaltați. Real-Time Marketing înseamnă atenție la știrile/highlight-urile zilei în momentul în care se întâmplă dar și respectarea identității de brand în comunicare. În urma studiului pe care l-am dezvoltat la IPG Media Lab, am concluzionat că atunci când conținutul este Real-Time consumatorii sunt de două ori mai dispuși să interacționeze cu brandul. În plus, aceste interacțiuni sunt mult mai semnificative în acest caz“, a spus Gilad Coppersmith. Profesionistul a subliniat și faptul că încorporarea contentului Real-Time în Ad-urile de Facebook determină reacții favorabile și intenții de interacțiune din partea consumatorilor. Clasicul banner nu mai aduce rezultate pe masura investitiei, “probabilitatea de unui banner de a primi un ‘click’ fiind astazi de mii de ori mai mica decat aceea de a supravietui unui accident de avion”, a mai aratat Gilad. “În ceea ce privește Customer Service, cei care utilizează Social Media în acest caz se așteaptă la un răspuns prompt din partea brandurilor, cât mai repede posibil. Iarăși vorbim despre Real-Time Marketing și despre importanța sa crucială pentru a păstra acești consumatori”, a adăugat  Gilad Coppersmith.

Cu o experiență de 18 ani în domeniul marketing&advertising, exercitată în diverse piețe internaționale, câștigător al Grand Prix pentru Media Innovation organizat de către Internationalist Magazine (2008), Gilad conduce acum din Singapore diviziile de digital ale agențiilor parte din rețeaua IPG Mediabrands din 52 de țări.

Rețeaua internațională IPG Mediabrands este parte a Interpublic Group, una dintre cele mai mari organizații de comunicare, marketing și advertising din lume. În România, IPG Mediabrands este prezentă prin companiile Universal McCann, Initiative și BPN.

Gilad este un nume sonor pe piața internațională de digital advertising iar prezența sa în România a fost o frumoasă oportunitate: cei prezenți au avut ocazia să asculte opinia unui specialist de renume pe o temă atât de actuală – comunicarea Real-Time dintre brand și client, dar și să interacționeze pe subiecte precum trenduri/tactici globale de digital marketing, inovație în digital”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative.

Unul dintre crezurile lui Gilad este că o companie care investește în expertiza sa digitală, investește în viitor, ceea este mai mult decât adevărat. Conexiunea permanentă dintre brand și publicuri este mai necesară ca oricând, și cine nu înțelege că Real Time Marketing este noua religie în advertising ar putea avea probleme de adaptare la piața actuală de comunicare“, spune Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending