ALL MEDIA
Affichage Holding SA devine acţionar unic al operaţiunilor din România
Affichage Holding SA deţine în prezent 100% din acţiunile la societăţile române afiliate în urma unui acord amiabil încheiat cu actualul acţionar minoritar prin care au fost cumpărate acţiunile acestuia din urmă.
Astfel, s-a încheiat o tranzacţie cu acţionarul minoritar local care este şi managerul companiilor române afiliate Affichage Holding SA. În acest context, Affichage Holding SA preia întregul procent de 30% acţiuni deţinut în prezent de Ventris, acţionarul minoritar şi prin urmare obţine controlul complet asupra companiilor afiliate din România.
Dl. Rene Rosenberg, care a ocupat funcţia de Chief Operating Officer (COO) al companiei pe parcursul anului 2011 este acum noul Chief Executive Officer (CEO) al Affichage România şi va avea ca principală responsabilitate coordonarea activităţilor societăţii pe piaţa de publicitate outdoor din România. Dl. Rosenberg face parte din compania germană de publicitate outdoor Wall AG – JC Decaux, în cadrul căreia a deţinut diverse funcţii de conducere încă din anul 1999, ultima fiind aceea de Director Regional pentru Europa de Est şi Management Director al Wall Bulgaria. Dl. Rosenberg este licenţiat în ştiinţe economice şi vorbeşte fluent limbile engleză şi germană.
Alături de dl. Rene Rosenberg, un alt german, dl. Frank Mayr va fi noul Chief Technology Officer (CTO) al Affichage România. Acesta este un profesionist respectat şi deţine o vastă experienţă în industria outdoor. Începând cu 1 februarie, Affichage România va avea de asemenea şi un sediu nou, situat în clădirea de birouri Metav Business Park din Bucureşti.
„Mă voi dedica în totalitate îmbunătăţirii operaţiunilor locale ale Affichage Holding, în conformitate cu operaţiunile globale ale grupului. Activitatea Affichage România trebuie să fie coordonată într-un mod eficient, astfel încât operaţiunile locale să atinga un nivel superior de dezvoltare şi să se integreze pe deplin în familia grupului Affichage. Sunt nerăbdător să continuu colaborarea cu echipa Affichage şi clienţii noştri, din noua mea funcţie, şi să facem faţă împreună provocărilor şi oportunităţilor pe care ni le oferă piaţa din România.”, a precizat dl. Rene Rosenberg.
Affichage România se numără printre cele mai importante companii specializate în piaţa de publicitate outdoor şi în acelaşi timp este lider de piaţă pe segmentul F18 (6X3m) cu o reţea naţională formată din mai mult de 1200 astfel de suporturi. Având o cotă de piaţă de aproape 30%, Affichage România deţine mai mult de 4.686 de spaţii de publicitate distribuite la nivel naţional în mai mult de 60 de oraşe.
Comentarii
-
INTERVIU4 zile ago
INTERVIU EXCLUSIV cu Paul Surugiu – Fuego: „Cred că aceste vremuri ar trebui să ne unească”
-
ADVERTORIALE5 ore ago
OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA
-
Analize4 zile ago
AUDIENTE TV: Kanal D isi pastreaza suprematia pe toate segmentele de public, cu „Survivor Romania”!
-
INTERVIU3 zile ago
INTERVIU cu Dan Cruceru, Taticool: “Sunt și voi rămâne un supraviețuitor!”
-
Vedete2 zile ago
Iuliana Beregoi, artista fenomen care ocupă primele locuri în topuri!
-
Aniversari4 zile ago
17 ianuarie. Aniversare JIM CARREY, actorul împlineşte 59 de ani
-
ALL MEDIA3 zile ago
Dirijorul Ion Marin, Cavaler al Ordinului Artelor și Literelor al Republicii Franceze
-
Reality Show2 zile ago
Afla Prezentatorul Burlacul: ”Cred în dragoste la prima vedere, dar abia de acolo începe munca!”