Connect with us

ALL MEDIA

STUDIU | Afla care sunt romanii care castiga bani online, prin marketing afiliat !

Avatar

Published

on

Aproximativ 5% dintre românii care fac marketing afiliat în România câștigă de acasă, lunar, peste 2.500 de lei prin această metodă de promovare online, mult peste valoarea salariului mediu din țară. Rețelele sociale și blogurile sunt cele mai utilizate canale de promovare în marketingul afiliat, potrivit studiului Afilierea în România – 2013, derulat de 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere locală.

Studiul Afilierea în România – 2013 include răspunsurile a 851 de afiliați români, informațiile fiind colectate exclusiv online de 2Parale prin intermediul unui chestionar, în perioada 29 martie-28 aprilie 2013. Până acum, peste 25.000 de români au încercat marketingul afiliat prin 2Parale.

Generația celor care fac bani online, prin marketing afiliat, e formată în principal din tineri cu vârsta între 18 și 34 de ani, cu studii superioare (universitare și post-universitare), necăsătoriți și de sex masculin. Bucureștiul conduce în topul regiunilor în care locuiesc afiliații, cu 24%, fiind urmat la mare distanță de județele Iași și Timiș. Mai bine de trei sferturi (82%) dintre afiliați câștigă bani de acasă și jumătate dintre ei au început afilierea în 2013.

”Afilierea a câștigat puternic teren pe piața din România, iar rezultatele acestui studiu confirmă această tendință. Ca dovadă și numărul mare de români care au testat domeniul în acest an. Vorbim de oameni care trăiesc exclusiv din afiliere, de specialiști care s-au format în ultimii ani și de joburi dedicate acestui domeniu. Numai în 2Parale, mai bine de 280 de magazine online și companii dezvoltă în prezent programe de afiliere care le aduc vânzări și rezultate, precum și venituri afiliaților din rețea. Estimăm o creștere de două cifre a companiilor care vor folosi această metodă de marketing online”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale și 2Leva, rețeaua similară din Bulgaria.

De unde vin banii

Clasamentul domeniilor promovate de afiliați este condus de magazinele online și advertiserii din Fashion, cu 54%. Electronice (52%), IT&C (48%), Cărți (39%) și Cosmetice (39) sunt și ele domenii de top în preferințele afiliaților.

În alegerea advertiserilor pe care afiliații îi promovează, comisionul oferit la fiecare vânzare și reputația sunt cele mai importante criterii de selecție. De asemenea, factori importanți sunt uneltele de promovare puse la dispoziția afiliaților și categoria advertiserilor.

Cele mai folosite metode de promovare sunt rețelele sociale (61%), care au câștigat teren în special în ultimul an și sunt accesibile unui număr mai mare de utilizatori de internet, și promovarea prin intermediul motoarelor de căutare, prin Search Engine Optimization (SEO – 40%) și Pay Per Click (PPC – 27%), utilizate cu precădere de cei cu experiență în marketingul online.

Tot rețelele sociale sunt preferate de afiliați la capitolul canale online folosite în marketingul afiliat, într-o proporție de 54%. Blogurile personale și site-urile de conținut de nișă completează acest Top 3.

Cei mai mulți afiliați câștigă lunar sub 100 de lei, însă 5% dintre ei reușesc să obțină în fiecare lună mai bine de 2.500 de lei, prin această metodă de promovare online. Aproape un sfert dintre respondenți se bazează exclusiv pe câștigurile din afiliere și nu au alte surse de venit.

Mai bine de jumătate dintre afiliați reinvestesc diverse sume pentru a atrage câștiguri și mai consistente. Aproape o treime reinvestesc între 1% și 20% dintre veniturile din afiliere, iar 11% chiar și peste 61% dintre câștiguri.

Comentarii

ALL MEDIA

PRO TV intensifică măsurile împotriva transmiterii COVID-19!

Avatar

Published

on

În cursul acestei săptămâni, câțiva angajați au fost confirmați, din păcate, ca fiind infectați cu COVID-19. Colegii noștri urmează cu strictețe recomandările autorităților și ale specialiștilor.

 

Întreaga echipă care a intrat în contact direct sau indirect a fost și este în continuare testată. De asemenea, au fost luate măsuri suplimentare celor deja existente în PRO TV. Întregul sediu, studiourile și mașinile companiei au fost dezinfectate imediat după aceste confirmări, adițional față de dezinfecțiile profesionale care aveau deja loc zilnic în incinta companiei din luna martie.

 

Încă dinaintea declarării stării de urgență, în sediul și platourile PRO TV au fost impuse măsuri stricte de siguranță, suplimentare celor prevăzute de autoritățile statului. Astfel, peste 50% dintre angajați lucrează de acasă, iar echipele care continuă să vină la sediu sau platouri lucrează în schimburi. Fiecare departament este dotat cu soluții de dezinfectare, echipament de protecție, lămpi UV, precum și folii nanoseptice pe mânerele ușilor.

 

Vom continua să respectăm cu strictețe măsurile autorităților și cele impuse în reglementările companiei.

Le dorim colegilor noștri multă sănătate.

#NeFacemBine

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Execuția forajului și echiparea acestuia cu pompă submersibilă – pachetul complet oferit de Eco Drill

Avatar

Published

on

 

Cu peste un deceniu de experiență pe piața de profil din România, Eco Drill este un nume emblematic la capitolul foraje profesionale în orice tip de sol, de orice duritate. Portofoliul lor de servicii cuprinde realizarea puțurilor de adâncimi variabile, montarea și mentenanța sistemelor de pompare profesionale, dar și montarea sistemelor de energie neconvențională. Tot aici se poate aminti și de prelevarea probelor de sol, monitorizarea apei, micropiloni, consolidări și nu numai.

Cei aflați în căutarea unei firme ce oferă servicii calitative de forare puțuri de apă trebuie să afle că echipa Eco Drill se poate deplasa oriunde în țară. Experții în domeniu nu se limitează doar la execuția forajelor. La cerere, aceștia se pot ocupa și de echiparea acestuia cu pompă submersibilă, astfel că serviciul oferit să fie complet în final.

Informații utile despre serviciul foraje puțuri apă

Experții în domeniu de la Eco Drill se ocupă de realizarea puțurilor de apă de mică adâncime, dar și de mare adâncime. Fiecare tip de puț în parte vine la pachet cu o serie de avantaje, dar și de dezavantaje. Pe scurt, în cazul puțurilor de mare adâncime, riscul de contaminare a apei tinde spre zero, fiind astfel mai avantajoase.

Specializați din două tehnici complexe de foraj, cei de la Eco Drill prestează acest serviciu oriunde în țară, indiferent de litologia solului sau duritatea acestuia. Calitatea și rapiditatea sunt doar două dintre avantajele de care clienții beneficiază de pe urma colaborării cu experții în domeniu.

Forajul hidraulic rotativ cu circulație de fluid și forajul uscat cu ciocan de fund sunt cele două modalități complexe și dificile pe care cei de la Eco Drill le folosesc pentru a obține apă prin foraj. Informații exacte despre fiecare în parte regăsesc cei interesați pe ecodrillforaje.ro.

Echiparea forajului cu pompă submersibilă și accesoriile aferente – specialitatea experților

După finalizarea forajului, cei de la Eco Drill se pot ocupa și de montarea pompei submersibile perfectă pentru puțul în cauză, oferind astfel un serviciu ciclic, complet. Odată aleasă colaborarea cu experții în domeniu, aceștia vor elibera o fișă de execuție cu toți parametrii forajelui, adâncimea de montare a pompei submersibile și debitul acesteia.

Echipamentul montat va fi compus, după cum s-a spus, din pompa submersibilă, alături de vasul de expansiune, țeava de refulare, tabloul electric cu senzori de nivel, cablul electric, şufa de ancorare, regulatorul de presiune, manometrul, fitingurile și izolatorii impermeabili.

Celor interesați le este recomandat să le solicite celor ce au realizat forajul ajutor la montarea sistemului de pompare. Intervențiile amatorilor pot strica totul, iar asta nu poate însemna decât pierde de timp și de bani.

În cazul în care nu se respectă fișa de execuție sau se suprasolicită forajul cu o pompă prea mare, aceasta se poate bloca în foraj. Puțul va fi colmatat, iar problemele vor curge în șir.

De aceea, cei de la Eco Drill se oferă se presteze acest serviciu complet – foraj + montare sistem de pompare. Cei interesați regăsesc și mai multe detalii în acest sens pe ecodrillforaje.ro.

Comentarii

Continue Reading

Proiecte

Hope and Homes for Children și Kaufland România au început construcția primei case de tip familial din municipiul Iași

Avatar

Published

on

            La finalul lunii iunie 2020, au început lucrările de construcție la prima casă de tip familial pe care Hope and Homes for Children o dezvoltă împreună cu Kaufland România în municipiul Iași. După finalizarea lucrărilor, în această casă vor locui 12 copii din Centrul de Plasament „Ion Holban” din Iași, aflat în proces de închidere.

 

Parteneriatul dintre Hope and Homes for Children și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași pentru închiderea Centrului de Plasament „Ion Holban” a fost inițiat în anul 2014. În prezent, în acest centru locuiesc 65 de copii, fiecare copil fiind evaluat individual de specialiști pentru a găsi cele mai potrivite alternative de locuire și îngrijire, după închiderea centrului. Până la finalul anului 2021, 12 dintre copii se vor muta în prima casă de tip familial dezvoltată de Hope and Homes for Children și Kaufland România. Alți 12 copii se vor muta în cea de a doua casă de tip familial ce urmează să fie construită.

Hope and Homes for Children și Kaufland România colaborează încă din anul 2014, iar în prezent derulează un parteneriat strategic prin care compania susține programul de închidere a instituțiilor de tip vechi desfășurat de Fundație în județul Iași. Parteneriatul se desfășoară în perioada 2020-2022 și are o valoare de 440.000 euro, fonduri care acoperă construcția a două case de tip familial în care vor fi mutați copiii din centrul de plasament.

 

La evenimentul prin care s-a marcat începerea construcției primei case de tip familial din Municipiul Iași au participat Florin Ion, director general, DGASPC Iași, Anna – Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România şi Radu Tohătan, manager departament asistență socială, Hope and Homes for Children.

 

            „Începem construcția unei case noi pentru 12 copii care nu au cunoscut căldura de acasă. O casă este mai mult decât cei patru pereți și un acoperiș, o casă găzduiește speranțele, visurile, momentele bune, dar și momentele de încercare ale celor care o locuiesc. Toate elementele care transformă o casă în acasă. Noi, la Kaufland România, credem în misiunea Hope and Homes for Children de a oferi tuturor copiilor din orfelinate un acasă și sprijinim eforturile Fundației, având credința că implicarea face diferența.”, spune Anna Katharina Scheidereiter, CSR manager Kaufland România.

 

În casele de tip familial, locuiesc 10-12 copii care primesc îngrijire, educație, sprijin emoțional și consiliere pentru dezvoltarea deprinderilor de viață independentă și, acolo unde este posibil, pregătire în vederea integrării socio-profesionale. Mai presus de orice, copiii trăiesc într-un mediu cât mai apropiat de cel familial.

            „Din când în când, din păcate mult prea rar, apar oameni și companii care, prin implicarea lor civică, au rol catalizator, modifică destine, schimbă comunități. Așa cred că se întâmplă cu acest parteneriat dintre Hope and Homes for Children și Kaufland România. Deja de 6 ani clădim împreună nu doar case pentru copiii și tinerii vulnerabili, ci modele de responabilitate socială corporativă și individuală. Astfel de parteneriate devin, prin efectele lor, schimbări de paradigmă pentru beneficiarii lor și o şansă reală la o viață în care cuvinte ca familie sau iubire, capătă sens.”, transmite Ștefan Dărăbuș, director regional, Europa Centrală și de Sud, Hope and Homes for Children.

Iași este județul în care există, în prezent, cele mai multe instituții de tip vechi și cei mai mulți copii în sistemul de protecție din România. În 1997, la nivelul județului existau 35 de centre de plasament în care erau instituționalizați peste 5.000 de copii. În 2019, în județ mai existau 9 astfel de instituţii.

            „Parteneriatul cu Hope and Homes for Chidren România este unul de succes și durează de câțiva ani. Alături de ei am închis două centre mari din județ: Centrul Rezidențial „Veniamin Costache” și cel de la Târgu Frumos. După acest model de parteneriat public-privat, alături de Hope and Homes for Children, am construit 4 case de tip familial și acum o pornim pe cea cu numărul 5.”, declară Florin Ion, Director General, DGASPC Iași.

Hope and Homes for Children are ca obiectiv închiderea tuturor instituțiilor de tip vechi din România și eliminarea instituționalizării ca formă de protecție a copilului. Până la această dată, s-au investit peste 35 de milioane de euro în reforma sistemului de protecție a copilului, închizând instituții de tip vechi, reintegrând copiii în familia naturală sau extinsă, plasându-i în grija asistenților maternali profesioniști sau mutându-i în case de tip familial. Un alt program important este prevenirea separării copilului de familie prin care se oprește intrarea altor copii în sistemul de protecție și centre de plasament.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0