Află cine a semnat reclama “Văru’ te rezolvă!” pentru tocmai.ro - RADAR DE MEDIA
Connect with us

A-Z NEWS

Află cine a semnat reclama “Văru’ te rezolvă!” pentru tocmai.ro

Published

on

Spread the love

Ai nevoie de un ponei? Vrei să închiriezi un apartament? Cauți un zugrav? Nicio problemă, pentru asta există Văru’, specialistul “rezolvă-tot”, care îți găsește exact ceea ce ai nevoie la momentul potrivit. Văru’ este o creație Lowe&Partners pentru tocmai.ro, site de anunțuri online, iar “Văru’ te rezolvă” este prima campanie integrată a brandului tocmai.ro. 

“Mi se spune Văru’. De aici mă ocup eu” – așa își face tocmai.ro intrarea în scenă. Campania este prezentă la nivel național, prin intermediul spoturilor radio, spoturilor TV, prin OOH, metrou, online  , PR și, un element inovator –  printr-o activare de Real Time Marketing.

“Provocarea creativa a fost aceea de a dezvolta o platformă de comunicare menită să consolideze poziția de lider tocmai.ro. Am recurs la personificare – așa se face că, plecând de la sintagma <<rezolv, deci exist>>, s-a născut Varu’. Un personaj inspirat din universul Tarantino, căruia i-am adăugat câteva note de contrast de inspirație locală. Numele de Văru’ a fost de pildă asumat în contrast cu aparența personajului – atentand <<discret>> la ceea ce imaginarul colectiv creionează ca fiind exponentul tipologiei rezolvă-tot.   Ei bine, tocmai.ro este exact antipodul – o soluție sigură, un specialist în adevăratul sens al cuvântului. În ceea ce privește validarea succesului unui personaj semnătură de brand, cred că nu există probă mai credibilă decât <<adopția>> sa de către public. Iar ce se întamplă acum cu Văru’ este recunoașterea supremă!”, spune Manuela Gogu, Director de Creație Lowe&Parters.

Componenta de PR dezvoltată de GolinHarris pentru tocmai.ro este o mini campanie în sine. Elementul cheie al strategiei de PR este Real Time Marketing . Astfel, Văru’ i-a sărit în ajutor lui Liviu Vârciu, care era într-o situație delicată: pentru că banca îl executa silit, acesta era nevoit să-și mute părinții din apartamentul actual într-un timp cât mai scurt. Povestea a început printr-un mesaj postat de Liviu Vârciu pe pagina sa oficială de Facebook, care a stârnit valuri în presa din România. Ulterior, acesta a fost invitat și la emisiunea Teo Show, de pe Kanal D, pentru a-și povesti experiența. Este momentul în care Văru’ a intervenit, i-a promis lui Liviu o rezolvare în 48 de ore și s-a ținut de cuvânt. Toată experiența  a fost filmată în patru episoade, încărcate ulterior pe YouTube (aici), iar Liviu și-a informat constant prietenii de pe Facebook despre acest proces.

Echipa Initiative semnează strategia de media a acestei campanii inovatoare, dezvoltarea  și optimizarea unui mix de media eficient alcătuit din expunere TV pe cele mai importante stații, campanie radio pe top 3 rețele naționale, outdoor la nivel național,  tranzit în București și ȋn țară și prezența la metrou. De asemenea Initiative a susținut  și prezența în media a componentei de Real Time Marketing prin proiecte speciale la Teo Show, Radio ZU și în top tabloide Click și Libertatea.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending