Ai nevoie de un ponei? Vrei să închiriezi un apartament? Cauți un zugrav? Nicio problemă, pentru asta există Văru’, specialistul “rezolvă-tot”, care îți găsește exact ceea ce ai nevoie la momentul potrivit. Văru’ este o creație Lowe&Partners pentru tocmai.ro, site de anunțuri online, iar “Văru’ te rezolvă” este prima campanie integrată a brandului tocmai.ro.
“Mi se spune Văru’. De aici mă ocup eu” – așa își face tocmai.ro intrarea în scenă. Campania este prezentă la nivel național, prin intermediul spoturilor radio, spoturilor TV, prin OOH, metrou, online , PR și, un element inovator – printr-o activare de Real Time Marketing.
“Provocarea creativa a fost aceea de a dezvolta o platformă de comunicare menită să consolideze poziția de lider tocmai.ro. Am recurs la personificare – așa se face că, plecând de la sintagma <<rezolv, deci exist>>, s-a născut Varu’. Un personaj inspirat din universul Tarantino, căruia i-am adăugat câteva note de contrast de inspirație locală. Numele de Văru’ a fost de pildă asumat în contrast cu aparența personajului – atentand <<discret>> la ceea ce imaginarul colectiv creionează ca fiind exponentul tipologiei rezolvă-tot. Ei bine, tocmai.ro este exact antipodul – o soluție sigură, un specialist în adevăratul sens al cuvântului. În ceea ce privește validarea succesului unui personaj semnătură de brand, cred că nu există probă mai credibilă decât <<adopția>> sa de către public. Iar ce se întamplă acum cu Văru’ este recunoașterea supremă!”, spune Manuela Gogu, Director de Creație Lowe&Parters.
Componenta de PR dezvoltată de GolinHarris pentru tocmai.ro este o mini campanie în sine. Elementul cheie al strategiei de PR este Real Time Marketing . Astfel, Văru’ i-a sărit în ajutor lui Liviu Vârciu, care era într-o situație delicată: pentru că banca îl executa silit, acesta era nevoit să-și mute părinții din apartamentul actual într-un timp cât mai scurt. Povestea a început printr-un mesaj postat de Liviu Vârciu pe pagina sa oficială de Facebook, care a stârnit valuri în presa din România. Ulterior, acesta a fost invitat și la emisiunea Teo Show, de pe Kanal D, pentru a-și povesti experiența. Este momentul în care Văru’ a intervenit, i-a promis lui Liviu o rezolvare în 48 de ore și s-a ținut de cuvânt. Toată experiența a fost filmată în patru episoade, încărcate ulterior pe YouTube (aici), iar Liviu și-a informat constant prietenii de pe Facebook despre acest proces.
Echipa Initiative semnează strategia de media a acestei campanii inovatoare, dezvoltarea și optimizarea unui mix de media eficient alcătuit din expunere TV pe cele mai importante stații, campanie radio pe top 3 rețele naționale, outdoor la nivel național, tranzit în București și ȋn țară și prezența la metrou. De asemenea Initiative a susținut și prezența în media a componentei de Real Time Marketing prin proiecte speciale la Teo Show, Radio ZU și în top tabloide Click și Libertatea.