Connect with us

Digital

Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication a realizat designul noului logo al Asociației Valentina, lansat la Ambasada Franței

Published

on

Reclame

 

Agenția de publicitate ERKA Synergy Communication, specializată în publicitatea de retail, a realizat designul noului logo și conceptul noii identități vizuale a Asociației Valentina. Acestea au fost lansate aseară, alături de proiectele pentru 2016 ale Asociației, în cadrul unei recepții private organizate la Reședința Ambasadei Franței, în prezența ambasadorului Francois Saint-Paul. La eveniment au mai fost prezenți Secretarul de Stat din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice Cezar Soare, Secretarul de Stat în Ministerul Culturii Mihai Ghyka, Adina Ihora și Anne-France Bonte, directorul executiv, respectiv președinta Asociației Valentina.

Noul logo al asociației cuprinde imaginea unei cărți, simbol al importanței promovării educației în rândul copiilor provenind din medii defavorizate. Creată în 2002 de câțiva voluntari francezi, Asociația Valentina este dedicată educației și susținerii școlare a 100 de copii defavorizați și ajutorării familiilor lor pentru a se putea reintegra într-o situație de viață normală.

„Asociația Valentina, asemenea tuturor asociațiilor susținute de comunitatea franceză, este una exemplară, pentru că abordează o problemă care în România este cunoscută: cea a copiilor defavorizați. Angajamentul social al comunității franceze este cunoscut și aș vrea să le mulțumesc celor care își oferă timpul acestor cauze”, a afirmat ambasadorul Franței, Francois Saint-Paul.

“Designul noului logo a fost modul agenției noastre de a susține Asociatia Valentina (a fost făcut benevol) în dorința acesteia de a promova valorile educației și valorizarea capacităților copiilor din mediile defavorizate prin înlesnirea accesului lor la educație. A fost un proiect de suflet pentru noi, având în vedere că poate ajuta la nivel simbolic, dar cu un impact emoțional deosebit, aspirația spre un viitor mai bun al copiilor defavorizați. Printre valorile ERKA se regăsește și dorința de a facilita educația prin puterea simbolurilor, un nivel de comunicare esențial pentru identitatea oricărui brand”, a declarat Ruxandra Șerban, CEO ERKA.

Tot în cursul serii de joi au fost expuse, la Reședința Ambasadorului Franței, 20 de fotografii realizate de un grup de 10 copii cu ajutorul a doi fotografi voluntari de la Asociația Națională pentru Arte Vizuale Contemporane, scoase la vânzare în favoarea Asociației Valentina. Acest proiect a fost finanțat de Ambasada Franței în România și sprijinit de Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru Copil.

 

 




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending