In anuntul facut luni pe aceasta tema, GMP precizeaza ca parteneriatul dovedeste „interesul companiilor germane pentru piata din Romania”.
Felix Tataru, presedinte si fondator GMP, despre motivele acestui parteneriat – „Credem ca GMP Advertising a ajuns la o maturitate si un nivel de dezvoltare din care, pentru a continua sa creasca, are nevoie de un partener alaturi de care sa exploreze noi oportunitati, alaturi de care sa faca schimb de experienta si expertiza. Intram intr-o familie mai mare, situata la cele mai inalte standarde globale, care ne poate impinge limitele mai sus si care ne poate pune la dispozitie unelte, inspiratie si expertiza, foarte valoroasa pentru clientii nostri. Avem multe de invatat de la JvM si vom face asta in felul nostru, creativ si independent.”, spune Tataru, conform HotNews.
Jung von Matt este, in prezentarea agentiei romanesti, „cea mai de succes agentie din ultimii 21 de ani, din Europa vorbitoare de limba germana”. Fondata in Hamburg in 1991, JvM detine acum filiale in Germania, Austria, Elvetia, Suedia, Cehia, Slovacia si China si lucreaza pentru clienti precum Axel Springer, Bosch, Mercedes-Benz, Sixt, Unilever, German Post si RWE.
GMP – agentie activa de 15 ani pe piata si care s-a remarcat, cel mai recent, prin multipremiata campanie „Why don’t you come over” de anul trecut – lucreaza pentru branduri precum Timisoreana, Petrom, Romtelecom, Arctic, Baumax, Ciucas, Volkswagen, incheie sursa mai sus citata stirea.