Connect with us

BAZAR

Agentia de stiri – Ecopolitic Media, competitor oficial pe piața de consultanță și publicitate media

Avatar

Published

on

Începând din acest an, agentia de stiri Ecopolitic Media, proprietara portalului de stiri online https://ecopolitic.ro/, a intrat oficial si pe piața de consultanță și publicitate media.   

Cu experiența și încrederea dovedită în decursul celor patru ani de activitate ca și agentie de știri, prin portalul  https://ecopolitic.ro/ , agenție de stiri acreditată la cele mai importante instituții, atât la Palatul Victoria (Guvernul României), Palatul Cotroceni (Administrația Prezidențială) cât și la Palatul Parlamentului, Ecopolitic Media a dezvoltat si autorizat inca doua departamente – de consultanta si publicitate media, care au inceput sa lucreze din acest an.

Iulian Ionescu, director general Ecopolitic Media: Suntem deja un competitor solid si de incredere pe piața de publicitate si consultanta din România.

”Ce diferentiaza Ecopolitic Media de concurenta din aceasta noua piata pentru noi, cea de consultanta si de publicitate media, este faptul ca noi avem o abordare unica, aceea a unui jurnalist – suntem conectati tot timpul la evenimente, suntem creativi si avem foarte multe informatii.

Putem presta aceste noi servicii intr-un mod unic pentru ca sunt strans legate de activitatea noastra din ultimii 4 ani.

Daca luam un exemplu de consultanta in domeniul politic – evident ca cel mai in masura sa dea sfaturi si recomandari este jurnalistul pe zona politica, prin activitatea sa, stie si intelege exact ce insemna politica la toate nivelurile si evident ca poate oferi o consultanta unica, solida si de incredere.

Pe zona de publicitate – este foarte clar ca odata ce site-ul agentiei de stiri – ecopolitic.ro, este accesat, avem deja o piata, un spatiu pe care-l oferim pentru campaniile de publicitate.”, ne-a transmis directorul general al Ecopolitic Media, Iulian Ionescu.

Conform datelor oficiale, societatea Ecopolitic Media  furnizează o gamă completă de servicii de publicitate si de promovare (prin posibilitati interne sau prin subcontractare), inclusiv consultanta, servicii de creatie, productia de material publicitar si cumpararea acestuia.   

  • Activități de consultanță în domeniul relațiilor publice și al comunicării

Societatea Ecopolitic Media  acordă  consultatii, îndrumare si asistenta, atât pentru firme cât si alte organizatii în domeniul relatiilor publice si al comunicarii.

Ecopolitic Media pune la dispoziție o gamă variată de promovare online, publicitate și consultanță:

  • Consultanță, inclusiv consultanță și strategie politică
  • Advertoriale
  • Cuvinte cheie către site-ul / blogul / produsul Dvs.
  • Bannere publicitare
  • Concursuri pentru promovarea unor produse/ site-uri/ campanii/ evenimente
  • Review-uri

Pentru oferte de ratecard și lista de prețuri pentru consultanta, publicitate, promovare, bannere și advertoriale pot fi contactati la adresa de mail: redactie@ecopolitic.ro

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

BIBI ne spune „Povești pe pielea ta”

Avatar

Published

on

            După ce a cântat despre ce înseamnă să fii „Repetentă la dragoste”, BIBI lansează „Povești pe pielea ta” și dezvăluie „rețeta” perfectă pentru o poveste de dragoste plină de pasiune. Artista a avut nevoie doar de un strop de iubire și de o singură privire pentru ca cel mai frumos sentiment de pe pământ să o inspire și să prindă contur în versuri. 

 

Compusă de către BIBI alături de Edward Sanda și Randi, „Povești pe pielea ta” este o piesă fresh, despre o iubire trăită undeva la malul mării, acolo unde doar valurile sunt martore, iar videoclipul regizat de Alex Ceaușu completează prin imagini mood-ul romantic al single-ului.

„Summer vibes & loveee, Povești pe pielea ta este piesa care te transpune direct pe plajă, lângă persoana iubită și care te face să simți fiorii unei povești de dragoste pasionale. O piesă din inima mea, pentru inimile voastre… Sper din suflet să vă placă, să o ascultați cu drag și să o share-uiți peste tot”, povestește entuziasmată artista.

 

BIBI, una dintre cele mai fresh apariții muzicale, și-a început cariera în 2014 cu piesa „Radio Song”, urmând apoi „Ciocolata”, hit ce a devenit viral rapid și a adunat aproape 50 de milioane de viziualizări pe YouTube. Printre single-urile de succes ale artistei se numără „Repetentă la dragoste”, „Coji de portocale”, „Ani de liceu”, „Sing my life”, „Friendzone” și „Vara în stilul meu”. În iulie 2019 a lansat „Sola”, single cu versuri în limba spaniolă ce a cucerit țări precum Albania, Rusia, Turcia și Italia.

 

În plus, în urmă cu trei ani, BIBI a făcut parte din distribuția filmului de scurt metraj „Star Darlings”, creat de Disney Channel și a fost vocea care a interpretat „Hai dorește-ți”, coloana sonoră a serialului animat. Cu peste 715.000 de următoritori pe Instagram, peste 90.000.000 de vizualizări și peste 680.000 de abonați pe canalul său de YouTube, BIBI este una dintre cele mai de succes vloggeriţe și artiste ale momentului.

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Olga Verbițchi lansează „Iluzia”

Avatar

Published

on

            Olga Verbițchi lansează „Iluzia”, un single ce marchează încheierea unei etape din viață. Atunci când inevitabil apare, sentimentul de negare iese primul în față și încearcă să te facă să crezi într-o iluzie care te amăgește că totul poate fi ca la început.

 

„Iluzia nu este doar un nou single cântat de către mine, ci este povestea care a stat închisă în mine ani la rând așteptând să fie auzită. Este prima oară când am reușit să mă expun și să creez ceva din durerea pe care am simțit-o. Piesa asta care reprezintă și debutul meu în songwriting m-a vindecat și mi-a demonstrat că toate încercările ce mi se dau sunt de fapt pentru a-mi găsi inspirația și a transmite mai departe. Mulțumesc echipei mele, băieților de la studio care mi-au prins vibe-ul și mi-au ascultat povestea, împreună cu ei am reușit să aducem Iluzia”, povestește Olga.

Compusă de către artistă alături de Roland Kiss și Vlad Cirsan, piesa este pentru cei care iubesc din toată inima, dar care aleg să creadă în iluzii când magia iubirii dispare. Protagonistă în propria poveste, Olga joacă rolul personajului încătușat în propriile iluzii, iar videoclipul transpune într-un mod simplu dar intens toate trăirile artistei.

 

În 2016, Olga Verbițchi a participat la X Factor unde a câștigat marele premiu, iar la scurt timp după, a lansat primul single din carieră ,„Prietena ta”, urmat de „Pagini albe” (featuring Kio). La începutul anului 2018, colaborează cu DJ Sava pentru „Coco Bongo” și tot în același an lansează piesa „Portofele”, piesa ce face parte din proiectul Naked Truth, semnat de MCulture by Damian Drăghici. La scurt timp după, câștigă premiul „Vocea Internațională” în cadrul Sanremo Music Awards, iar în 2019 lansează „Oameni” și „De ce mă minți”.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Filme românești și invitați de marcă la ANONIMUL IIFF

Avatar

Published

on

            Miercuri, 12 august, a început la Sfântu Gheorghe cea de-a 17-a ediție a Festivalului Internațional de Film Independent ANONIMUL IIFF. Dacă în mod obișnuit la proiecții participau aproximativ 3500 de persoane, anul acesta evenimentul se desfășoară în condiții speciale, impuse de pandemie, numărul maxim de spectatori fiind de 400 de persoane la fiecare proiecție, multe dintre acestea sold-out. 

 

„Aş vrea să sper că, decât să vorbim atât de mult despre distanţare, care sigur că există, poate ne gândim zilele astea cât de mult ne poate apropia faptul că suntem aici şi că în spatele nostru avem un ecran pe care putem să vedem film”, a declarat Miruna Berescu, directorul festivalului ANONIMUL la Gala de deschidere.

În programul festivalului se regăsesc 26 de filme: competițiile de scurtmetraj românesc (9 titluri) și internațional (10 titluri), plus șapte producții de lungmetraj de ficțiune și documentar, dintre care cinci sunt producții autohtone: 5 MINUTE (r. Dan Chișu), ACASĂ (r. Radu Ciorniciuc), COLECTIV (r. Alexander Nanau), IVANA CEA GROAZNICĂ (r. Ivana Mladenović) și MALMKROG (r. Cristi Puiu)

 

„Este un an special. Nu am ştiut până relativ recent dacă festivalul va avea loc sau în ce fel va avea loc. Dar chiar şi aşa, am avut peste 50 de filme înscrise în competiţia de scurtmetraj românesc şi spre 1.000 de filme la cea de scurtmetraj internaţional”, a spus Ionuţ Mareş, selecționer al competițiilor de scurtmetraj.

 

Câştigatorii celor două secţiuni de scurtmetraj vor fi desemnaţi prin votul publicului, care va fi online, pe vot-anonimul.ro.

Printre invitații speciali ai festivalului se regăsește și jurnalista de investigație Mirela Neag, prezentă la proiecția documentarului COLECTIV, care a avut loc joi, 13 august: „Scopul declarat al regizorului Alexander Nanau a fost ca fiecare dintre noi să vadă cât de mult ne influențează viața adevărul sau neadevărul spus de către cei care ne coordonează sau ne administrează. Veți vedea în film personaje care ne-au condus în urmă cu 4 ani, care apar și astăzi ca purtători de cuvânt” ai instituțiilor și iau decizii care ne privesc. După aproape cinci ani de la tragedia din Colectiv nu s-a schimbat absolut nimic în sistemul medical românesc.”

Regizorul Dan Chișu și actrița Diana Cavallioti sunt așteptați în această seară, alături de producătoarea Anamaria Antoci, la proiecția filmului 5 MINUTE, inspirat de un scandal dintr-un cinematograf, când spectatorii au protestat împotriva comunității LGBT.

 

MALMKROG, noul film al regizorului Cristi Puiu, o ecranizare de epocă, cu un scenariu adaptat după „Trois entretiens” de Vladimir Soloviov, va închide cea de-a 17-a ediție a festivalului, precedat de concertul Muse Quartet și de proiecția filmelor  de scurmetraj câștigătoare.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0