Connect with us

ALL MEDIA

Agenția GOLIN a fost premiată la Internetics 2014

Published

on

 

Agenția de PR Golin România a fost premiată la ediția din acest an a Internetics, pagina de Faceboook KFC România, administrată de The Bridge, fiind declarată câștigătoare la categoria Social Media Pages.

„Din 2013 ne ocupăm de pagina de Facebook KFC România și ne-am asumat încă de la început că vom crea acolo o comunitate care să interacționeze cu brandul și nu un alt public cu care să comunicăm unidirecțional. Pentru a atinge acest obiectiv, am încercat să creăm pentru fani, cu fiecare produs nou lansat, cu fiecare nouă promoție comunicată în restaurante, experiențe în care să se implice activ, să se deschidă la noi provocări despre care să vorbească apoi cu prietenii lor și, în cele din urmă, să devină ambasadori de brand și consumatori ai produsului. Am vrut să le aducem pe pagina de Facebook experiența pe care o au cu prietenii în restaurantele KFC, având pe masa digitală produsele preferate și am reușit; pentru că azi vorbim de 5 din 7 fani KFC care sunt online pe pagina noastră în fiecare zi, de faptul că 1 din 10 utilizatori de Facebook din România este deja un fan KFC, dar și de peste 40 de influențatori online care au interacționat constant cu pagina în ultimii doi ani. Pentru noi așa arată succesul pe pagina de Facebook KFC și suntem super fericiți pentru premiul primit”, a declarat Raluca Duță, Chief of The Bridge, Golin.

„Suntem foarte mândri de premiul obținut aseară la Internetics de KFC și Golin pentru că e încă o dovadă a interacțiunii constante și creative pe care Golin o are zilnic cu fanii KFC strânși în comunitatea noastră de pe Facebook. Am reușit să creștem în doi ani nu doar cu un număr impresionant de fani, dar am reușit să construim și să creștem aici o comunitate către care comunicăm de fiecare dată targetat, specific, inovator, dar mai ales mereu altfel și mereu energic. Fiecare fan de pe pagina KFC este foarte important și asta ne arată Golin în fiecare zi prin community managementul pe care îl fac pe pagină, cu sprijinul mereu prompt și foarte deschis al colegei noastre Claudia Dumitrescu, PR Manager KFC România”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

În 2013, pagina de Facebook KFC România prezenta un interes scăzut pentru fanii KFC și pentru bloggeri. Provocarea echipei Golin a fost de a transforma această pagină într-una de succes. Astfel, cu ajutorul unei strategii integrate, în 2 ani numărul fanilor paginii KFC a crescut cu 178%, peste 11.000 de utilizatori de Facebook văd în fiecare zi mesajele brandului, iar peste 4.000 dintre aceștia interacționează zilnic cu conținutul paginii.

KOLs și influențatori au fost atrași pe pagina de Facebook KFC, aceștia fiind implicați în campanii care marcau lansarea unor noi produse sau concursuri KFC. Împreună cu ei, fanii paginii KFC au devenit Lord of the Wings, s-au luptat să răspundă corect la cât mai multe întrebări despre cultura rock pentru a vedea dacă li se potrivește Rocker Booster Menu și au aflat împreună ce înseamnă Real Heroes, Real Chicken.

Pe lângă comunicarea cu influențatorii și prezența lor constantă pe pagină prin activări speciale, fiecare segment de public prezent pe pagină a fost tratat precum un client KFC cu mare atenție la preferințele pentru produse KFC și modul unic de a interacționa cu brandul. Astfel că studenții au primit în plină sesiune Fillet Bites ca urmare a interacțiunii lor cu pagina de Facebook la ore târzii când încă învățau, iar fanilor care iubesc brandul și au declarat public pe wall-ul paginii li s-au pregătit produse personalizate și evenimente singulare în restaurante.

The Bridge este singurul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR. Prin The Bridge, atât experții în digital PR, cât și specialiștii în media tradițională sunt mereu la curent cu ceea ce se întâmplă pe agenda publică și au posibilitatea de a gândi în timp real instrumente, experiențe și platforme prin care facilitează dialogul între branduri și consumatori.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Presa online

DECIZIE RADICALĂ ÎN PRESĂ / Băsescu – INTERZIS pe site-urile de știri ecopolitic.ro și newsbucuresti.ro

Published

on

 

Agenția de știri Ecopolitic Media, prin platformele online – ecopolitic.ro  și newsbucuresti.ro , a anunțat public că a luat o decizie radicală și unică în presă – ca orice anunț, articol sau comunicat ce are legătură cu Basescu Traian să nu mai fie publicat pe cele două site-uri de știri pe care le deține.

 

Conform unui comunicat transmis pe cele două site-uri de știri, decizia vine după ce Curtea de Apel București a constatat – ”calitatea de colaborator al Securităţii” – a fostului președinte și actual europarlamentar Băsescu Traian, cunoscut și sub numele conspirativ de ”PETROV”.

Conducerea agentiei de știri mai sus menționate a mai transmis că vor reveni asupra decizie numai în cazul în care Băsescu Traian va obține o altă decizie decât cea de – ”colaborator al Securității”.

 

”Ne rezervăm dreptul de a nu promova personaje ce au avut sau au în continuare legătură cu fosta Securitate, mai ales când aceste legături sunt anunțate de către o Instanță de Judecată – în cazul Băsescu Traian, Curtea de Apel București.”, s-a mai precizat în comunicatul agenției de știri Ecopolitic Media publicat pe cele două site-uri de știri pe care le deține.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ursitoarele și rolul lor în cadrul unei petreceri pentru copii

Published

on

 

Organizarea unei petreceri pentru copii nu este un lucru tocmai simplu. Aceștia au nevoie de surse de divertisment variate pentru că se plictisesc extrem de rapid. Plus că, petrecerea trebuie să aibă o tematică inedită, care să îi atragă în mod direct.

În acest sens, bucureștenii au un aliat pe măsură și anume Paradisul Personajelor. Întreaga echipă este formată din oameni dedicați, dinamici, veseli, ce pot anima chiar și petrecerea celor mai zglobii copii. În aceeași ordine de idei, vor crea o atmosferă de basm în care se vor împleti realul cu fantasticul.

Despre ursitoarele magice

În ultimul timp, tot mai multe persoane își doresc ca zânele ursitoare să le calce pragul. Ele sunt o atracție atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari. Povestea lor s-a creat de mult, din vechi timpuri, la granița dintre vis și realitate.

Cum se prezintă mai exact un astfel de moment? În primul rând, trebuie menționat că zânele ursitoare au un scop precis – încununarea drumului vieții celui mic cu cele mai mari reușite și realizări. Totodată, sănătatea, bunăstarea, perseverența, bunele maniere și așa mai departe îl vor însoți pe copilaș la orice pas.

Momentul se desfășoară ca o luptă dintre bine și rău (zânele bune cu zâna cea rea), cu victoria binelui în final. În aceeași ordine de idei, întreg momentul este încărcat de emoții, completat de o notă de umor. De la mic la mare, invitații prezenți la petrecere se vor bucura de un spectacol de poveste, în care actorii principali sunt:

  • Îngerașul: e cel ce îl va veghea pe cel mic pe tot parcursul momentului. Magia ursitoarelor va pluti în jur, iar îngerașul îl va integra pe copil în tărâmul de basm.
  • Zâna iubirii: este ursitoarea ce aduce zâmbete pe fețele tuturor celor prezenți. Îi va ursi celui mic o viață plină de iubire, dragoste și gingășie.
  • Zâna norocului: menirea ei este să îi asigure celui mic doar reușite, cu un strop de noroc. Copilașul nu va duce lipsă de șanse ce îi vor deschide numeroase uși pe parcursul vieții.
  • Zâna înțelepciunii: o bună conduită îi va aduce noului născut doar reușite în viitor. Menirea sa este de a se asigura că micuțul va face doar alegeri guvernate de filtrul gândirii, al rațiunii.
  • Ursitoarea cea rea: rolul ei este reprezentat de firul subțire dintre bunătate și umor. Va aduce zâmbetul pe buzele tuturor invitaților prin felul său amuzant și imprevizibil de a fi. În cele din urmă, vor observa cu toții că nu este atât de rea pe cât pare.

Descopera ofertele noastre pentru o petrecere plasată la limita dintre real și fantastic” este felul unic prin care echipa de ursitoare se recomandă. Lunga experiență, dar și dragostea infinită pentru copii, le-au făcut să fie atât de apreciate de publicul bucureștean.

Pentru mai multe detalii, site-ul https://paradisulpersonajelor.ro/ stă la dispoziția tuturor celor interesați. O petrecere pe cinste este cea care se desfășoară sub vraja ursitoarelor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Spune STOP pariurilor amatoare! O informare corectă = un câștig cât mai sigur

Published

on

 

De multe ori, la pariuri sportive se merge pe ideea de noroc și atât. Acest lucru nu este greșit în totalitate, deoarece această activitate ține de noroc, în primul rând, dar și de intuiție. Un pariu, doar de dragul de a fi făcut, nu garantează deloc și un viitor câștig.

Casele de pariuri s-au extins și în mediul online iar, având în vedere acest lucru, documentarea înainte de a face biletul nu va lua prea mult timp. Înainte, când acestea activau doar în format fizic, informarea cu privire la diferite aspecte putea fi un lucru destul de dificil – accesul la internet era limitat și se mergea doar pe ponturi de la tipsteri, nu pe argumente proprii.

În ce constau mai exact pariurile sportive

Trebuie menționat că acest profil a atras o mulțime de persoane, mai ales tineri. Totul se datorează faptului că oricine e nou în acest cerc al pariorilor dispune de un bonus de bun venit. Bonusul este reprezentat printr-o sumă de bani și are următoarele avantaje – indiferent de rezultatul primului pariu, acesta nu va fi pierdut.

De exemplu, în cadrul site-ului Cota 2, cei interesați vor regăsi numeroase case de pariuri consacrate precum SuperBet, Betano etc. Fiecare are un bonus de bun venit diferit – o persoană nouă în acest domeniu poate lua în calcul şi acest lucru pentru a decide cărei case îi va fi fidelă de acum înainte.

Cum pui un bilet cât mai sigur

Este cunoscut deja faptul că nu există pariu sigur 100% niciodată. Însă, prin diferite tactici și ponturi de biletul zilei de la redactia Cota2.ro, pariorul se poate situa cât mai aproape de câștig. Totodată, microbiștii înrăiți nu vor câștiga constant dacă pariază doar pe echipa favorită și nu iau în calcul factorii definitorii ai meciului. De aceea, înainte de toate, trebuie să se aibă în vedere câteva criterii și apoi gradul de favorizare al echipelor.

Pentru un bilet cât mai sigur, cei ce fac parte din cercul jucătorilor, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  1. Starea echipelor

De exemplu, dacă una dintre echipe vine din deplasare sau de după un meci greu, poate fi în dezavantaj. Bineînteles, acest lucru este valabil doar în cazul în care jucătorii nu au apucat să se odihnească corespunzător.

  1. Ultimele rezultate ale meciurilor dintre cele 2 echipe

Este imposibil ca cele două echipe să nu mai fi jucat împreună măcar o dată. Atunci când pariezi, ai în vedere și cum s-au desfașurat meciurile anterioare dintre cele două. Lucrurile nu se pot schimba drastic așa că există o mare posibilitate ca rezultatul să fie asemănător cu cele precedente.

  1. Ce jucători vor lua parte la meci

Orice echipă are câțiva jucători cheie, cei mai buni, cei care susțin performanța echipei. Din motive diverse, se poate ca aceștia să nu ia parte la meci – trebuie luat în vedere acest lucru neapărat.

O echipă ce nu are în componență, măcar pe post de rezerve jucătorii cheie poate fi într-un mare dezavantaj.

  1. Prognoza meteo din ziua cea mare

O vreme capricioasă poate crea numeroase probleme. De exemplu, dacă meciul se va desfășura pe un stadion neacoperit, o ploaie zdravănă poate fi cea care pune în dificultate ambele echipe. În aceeași ordine de idei, o zi cu temperaturi prea ridicate poate fi un factor perturbator pentru o echipă ce nu este obișnuită cu o astfel de vreme.

Stafuri extra pentru un câștig cât mai aprope de sigur

  • Biletul zilei. Scopul acestuia este de a le antrena pariorilor atât intuiția, cât și norocul. Biletul zilei pariuri sportive trebuie făcut cu atenție – prea multe meciuri pe un astfel de bilet pot garanta eșecul.
  • Numărul meciurilor de pe un bilet. Ca o completare pentru biletul zilei de care s-a menționat mai sus, numărul meciurilor de pe un bilet este extrem de important. Având în vedere că niciodată nu există pariu 100% sigur, un număr mare de meciuri aduce, de cele mai multe ori, nereușita. De aceea, indicat este ca pe un bilet să se pună doar meciurile ce prezintă o mai mare siguranță din punct de vedere al câștigului.

Având toate aceste lucruri în vedere, un parior nu poate decât să se bucure de cât mai multe câștiguri. Documentarea este cheia succesului – lucru ce se aplică în totalitate și la pariuri sportive.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: