Connect with us

ALL MEDIA

Agenția GOLIN a fost premiată la Internetics 2014

Avatar

Published

on

Agenția de PR Golin România a fost premiată la ediția din acest an a Internetics, pagina de Faceboook KFC România, administrată de The Bridge, fiind declarată câștigătoare la categoria Social Media Pages.

„Din 2013 ne ocupăm de pagina de Facebook KFC România și ne-am asumat încă de la început că vom crea acolo o comunitate care să interacționeze cu brandul și nu un alt public cu care să comunicăm unidirecțional. Pentru a atinge acest obiectiv, am încercat să creăm pentru fani, cu fiecare produs nou lansat, cu fiecare nouă promoție comunicată în restaurante, experiențe în care să se implice activ, să se deschidă la noi provocări despre care să vorbească apoi cu prietenii lor și, în cele din urmă, să devină ambasadori de brand și consumatori ai produsului. Am vrut să le aducem pe pagina de Facebook experiența pe care o au cu prietenii în restaurantele KFC, având pe masa digitală produsele preferate și am reușit; pentru că azi vorbim de 5 din 7 fani KFC care sunt online pe pagina noastră în fiecare zi, de faptul că 1 din 10 utilizatori de Facebook din România este deja un fan KFC, dar și de peste 40 de influențatori online care au interacționat constant cu pagina în ultimii doi ani. Pentru noi așa arată succesul pe pagina de Facebook KFC și suntem super fericiți pentru premiul primit”, a declarat Raluca Duță, Chief of The Bridge, Golin.

„Suntem foarte mândri de premiul obținut aseară la Internetics de KFC și Golin pentru că e încă o dovadă a interacțiunii constante și creative pe care Golin o are zilnic cu fanii KFC strânși în comunitatea noastră de pe Facebook. Am reușit să creștem în doi ani nu doar cu un număr impresionant de fani, dar am reușit să construim și să creștem aici o comunitate către care comunicăm de fiecare dată targetat, specific, inovator, dar mai ales mereu altfel și mereu energic. Fiecare fan de pe pagina KFC este foarte important și asta ne arată Golin în fiecare zi prin community managementul pe care îl fac pe pagină, cu sprijinul mereu prompt și foarte deschis al colegei noastre Claudia Dumitrescu, PR Manager KFC România”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

În 2013, pagina de Facebook KFC România prezenta un interes scăzut pentru fanii KFC și pentru bloggeri. Provocarea echipei Golin a fost de a transforma această pagină într-una de succes. Astfel, cu ajutorul unei strategii integrate, în 2 ani numărul fanilor paginii KFC a crescut cu 178%, peste 11.000 de utilizatori de Facebook văd în fiecare zi mesajele brandului, iar peste 4.000 dintre aceștia interacționează zilnic cu conținutul paginii.

KOLs și influențatori au fost atrași pe pagina de Facebook KFC, aceștia fiind implicați în campanii care marcau lansarea unor noi produse sau concursuri KFC. Împreună cu ei, fanii paginii KFC au devenit Lord of the Wings, s-au luptat să răspundă corect la cât mai multe întrebări despre cultura rock pentru a vedea dacă li se potrivește Rocker Booster Menu și au aflat împreună ce înseamnă Real Heroes, Real Chicken.

Pe lângă comunicarea cu influențatorii și prezența lor constantă pe pagină prin activări speciale, fiecare segment de public prezent pe pagină a fost tratat precum un client KFC cu mare atenție la preferințele pentru produse KFC și modul unic de a interacționa cu brandul. Astfel că studenții au primit în plină sesiune Fillet Bites ca urmare a interacțiunii lor cu pagina de Facebook la ore târzii când încă învățau, iar fanilor care iubesc brandul și au declarat public pe wall-ul paginii li s-au pregătit produse personalizate și evenimente singulare în restaurante.

The Bridge este singurul hub de digital și social media integrat într-o agenție de PR. Prin The Bridge, atât experții în digital PR, cât și specialiștii în media tradițională sunt mereu la curent cu ceea ce se întâmplă pe agenda publică și au posibilitatea de a gândi în timp real instrumente, experiențe și platforme prin care facilitează dialogul între branduri și consumatori.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii

ALL MEDIA

Jurnaliștii TVR au fost voluntari în proiectul „Color the Village”

Avatar

Published

on

            Jurnaliştii de la TVR Timişoara au dat microfonul pe trafalet! Totul s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute în cadrul evenimentului „Color the Village” (Colorează satul), organizat de Asociația Acasă în Banat.

 

300 de voluntari, printre care și echipa TVR Timişoara, au reparat şi colorat 30 de case astfel încât, Racoviţa, un sat de poveste din Banat, şi-a schimbat înfăţişarea în doar trei zile.

Echipa TVR Timişoara a muncit pe brânci pentru a repara fațada unei case construite în anii ’60 a cărei proprietară are 82 de ani și locuiește singură. Jurnaliștii TVR și-au suflecat mânecile, au lăsat deoparte microfonul, camera de filmat şi întrebările şi le-au înlocuit cu trafaletul, vopseaua lavabilă, mortarul şi amorsa. Răsplata zilelor de muncă a fost bucuria din ochii lui Tanti Muți, a cărei casă și viață au căpătat astfel culoare.

Echipa TVR Timișoara prezentă la Racovița nu a fost la prima experiență de acest gen. Colegii noștri au participat și la prima ediție „Color the Village”, anul trecut la Rudăria, în județul Caraş Severin. Jurnaliștii TVR Timișoara așteaptă, desigur, următoarea provocare colorată.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Radio Impuls te provoacă să câştigi o maşină! Ce trebuie să faci? „Cască urechea!”

Avatar

Published

on

            Incepand de astazi, Radio Impuls isi provoaca ascultatorii la joaca si premii surprinzatoare! Concursul „Casca urechea” se va desfasura in perioada 21 septembrie – 18  decembrie si va oferi participantilor cate un premiu saptamanal, o pereche cool de casti, iar la finalul concursului, Marele Premiu: o masina.

 

            Radio Impuls isi surprinde zi de zi ascultatorii, costruind o adevarata comunitate de fani, prin continutul fresh si optimist al emisiunilor difuzate. Infotainment de calitate, cele mai iubite hituri, glume pe banda rulanta si o serie de surprize constand in premii semnificative pentru cei care sunt pe frecventele radioului preferat. Acestea sunt doar cateva dintre ingredientele care fac din Radio Impuls o statie apreciata, cu o crestere continua a numarului de ascultatori, in toata tara.

Tot ceea ce trebuie sa faca cei care vor sa intre in concurs, este sa asculte Radio Impuls de luni pana vineri, sa descarce aplicatia „Radio Impuls” (disponibila in AppStore, GooglePlay Store) si sa introduca cuvantul cheie anuntat zilnic, in timpul emisiunilor. Participantii  vor avea sansa sa intre in cursa pentru premiul saptamanal, dar si pentru premiul ce mare.

Extragerea premiilor saptamanale, in fiecare vineri

Zilnic, din ora in ora,  concurentii zilei precedente vor fi sunati de prezentatorii emisiunilor, iar daca vor raspunde cu „Ascult Radio Impuls”, isi vor asigura locul pe lista scurta pentru extragerea premiului saptamanal, ce va avea loc in fiecare vineri, in perioada concursului.

Extragerea  castigatorului va avea loc in cadrul emisiunii matinale „Scularea!”, intre 9:00 si 10:00. Norocosul care va fi sunat va trebui sa raspunda la fel, cu „Ascult Radio Impuls”, pentru a intra in posesia premiului saptamanii respective, o pereche cool de casti.

 

Masina vine in decembrie!

Extragera Marelui Premiu va avea loc pe 18.12.2020, la aceasta participand toate persoanele care, in perioada concursului, au inscris in aplicatie cuvintele cheie corecte, indiferent daca au fost sau nu declarati castigatori ai unui premiu saptamanal.

In data de 18.12.2020, in matinalul „Scularea!”, se va extrage un participant care va fi sunat in intervalul 9:00-10:00. Daca acesta va da raspunsul corect, „Ascult Radio Impuls!”, va fi declarat Marele Castigator si va intra in posesia masinii.

Mai multe detalii despre regulamentul concursului si pasii care trebuie urmati pentru inscriere, puteti afla accesand pagina oficiala: https://radioimpuls.ro/regulamente/regulament-oficial-concurs-casca-urechea/. Mult succes !

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0