Connect with us

A-Z NEWS

Agenția MCCANNPR lansează azi un nou model de business, cu o noua imagine

Published

on

Agenția MCCANNPR își schimbă modelul de business mizând pe PR-ul de conținut și marchează această schimbare printr-o nouă identitate de brand. Convinsă că marketingul și comunicarea corporativă nu mai pot fi separate, MCCANNPR iese din zona de confort a PR-ului tradițional și își propune să ajute brandurile să gândească, să acționeze și să opereze ca un publisher.

Imola Zoltan

“Când influențatorii nu mai sunt jurnaliștii, ci înșiși consumatorii, societatea are nevoie de jurnalism valoros, iar brandurile trebuie să sară în ajutor. Trăim într-o economie a sharing-ului, unde conținutul este moneda de schimb și mesajele de brand concurează cu memele cu pisicuțe și selfiuri pentru atenția consumatorului. Ce distinge PR-ul tradițional de cel bazat pe conținut? Vrem să ajutăm clienții să-și transforme brandurile în companii media, să creeze și să răspândească permanent informație care are un impact real asupra vieții consumatorilor, să interacționeze cu comunitățile prin experiențe memorabile și pe toate canalele imaginabile”, declară Imola Zoltan (foto), Co-founder și Managing Director MCCANNPR.

„PR-ul are toate avantajele să ajute brandurile să devină publisheri, poate mai mult decât orice altă divizie dintr-o agenție full service. PR-ul și-a construit un obicei din a evalua riscul de comunicare al unei idei creative puternice, dar potential controversate. PR-ul are background-ul jurnalistic să poată transforma informația în sursă de inspirație, obisnuința de a interacționa cu toate tipurile de stakeholderi, si experiența de a întoarce o criză de comunicare în favoarea companiei. PR-ul are viziunea strategică pentru a crea orice experiență de brand cu simțul răspunderii. Are și conexiunile, și ‘ochiul’, să poată colabora cu cei mai talentați creatori de conținut din industriile creative. Ce ne lipsea era experiența în digital și cercetare. Așa că ne-am unit forțele cu Nielsen Consumer Insights și Agentia de Digital 648, și ne-am format propriul departament de creație – pentru a putea oferi servicii integrate, coordonate de PR. «Contact is content» și în comunicare”, declară Andreea Leonte, Creative & Strategy Director MCCANNPR.

NOUA IDENTITATE DE BRAND

Agenția de branding Storience a ajutat la șlefuirea poveștii MCCANNPR și a creat noua identitate vizuală, noul slogan și noul site web al agenției.

„Este un prilej unic să creăm identitatea locală a unui brand global. Soluția grafică identificată de Storience este nereplicabilă de către alt brand, cheia stând în numele agenției. Metafora deschiderii simbolului 1C\N în MCCANN vorbește despre modul în care o agenție dinamică și creativă precum MCCANNPR creează sens prin conținut original”, afirmă Adriana Liuțe, Managing Partner Storience.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Facebook Comments Box
Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending