Connect with us

BUSINESS

Agenția SEO E-Advertising mizează pe abordări personalizate pentru planul de promovare al unui site

Published

on

 

Un site înscris în cursa pentru supremație pe o anumită nișă are nevoie de un plan de promovare bine pus la punct.

Dată fiind rapiditatea cu care circulă informația în mediul online, este cert că aici sunt și șansele mai mari de a eficientiza planul de promovare. De la rețele sociale la site-uri de specialitate, de la articole în presă și până la tehnici de optimizare pentru pagina în sine, experții SEO știu pe ce să se bazeze pentru a reuși să aducă rezultate precum cele așteptate.

Munca în SEO nu este una ușoară. Înseamnă comunicare, dedicare, cunoștințe și o actualizare constantă de tehnici, pentru că și Google își schimbă algoritmii. O agentie SEO trebuie să îndeplinească mai multe sarcini, iar situația este cu atât mai grea cu cât aceasta este elementul de legătură între supunerea față de regulile de la Google și cei care dețin site-urile și le doresc optimizate.

E-Advertising, agenție SEO cu experiență pe nișa aceasta, ne explică provocarea pe care o întâlnește când vine vorba de a pune cunoștințele tehnice în slujba practică de a demonstra capacitățile în domeniu. Specialiștii parte din echipa E-Advertising își demonstrează însă abilitățile ținând cont de faptul că au o abordare unică.

Servicii personalizate

E-Advertising diferențiază nu nișele site-urilor ce doresc promovare, ci tehnic vorbind șansele acestora de a ajunge în topul căutărilor, în funcție de cât este dispus deținătorul de site să investească. De aceea, cum bugetul fiecăruia este diferit, serviciile SEO vor cunoaște o abordare de asemenea. Nu este mereu în favoarea lor să se întâmple asta, dar astfel au șansa de a reuși, profesional vorbind, ceea ce își propun.

Întâmpină și dificultăți, dar asta nu înseamnă că dau înapoi ci au astfel șansa de a fideliza clientul, de a oferi o experiență completă și mulțumitoare. S-a întâmplat spre exemplu ca de la comanda unor articole și până la înfăptuire să se schimbe prețul cerut de trusturile de presă. O diferență ce ar reuși să zguduie încrederea clientului a fost însă suportată de cei de la E-Advertising, păstrând astfel zona de confort al clientului și o stabilitate. Exact pe principiul ce înseamnă valoarea unui om – cât spune și promite celor din jur.

Încredere și comunicare

Cum de la un matematician nu te prea aștepți să fie sentimental din fire, ci mai degrabă pragmatic, când vine vorba de un specialist SEO te aștepți să fie mai degrabă ancorat în munca din spatele ecranelor și a rapoartelor, mai degrabă decât îndreptat spre clientul său. Greșit. Experiența le-a demonstrat celor de la E-Advertising că partea de comunicare este un element ce sporește colaborarea.

Nu toată lumea poate să înțeleaga lumea SEO și cum funcționează aceasta, cum ajungi  în topul rezultatelor de căutare, dar mai ales cum te menții acolo. Despre link-uri și unde sunt puse, de ce, de ce unele do follow, altele no follow, care sunt efectele tehnicilor SEO on page și așa mai departe este destul de complicat. Raportându-se însă la un limbaj pe înțelesul tuturor, experții SEO reușesc să îi facă pe ai lor clienți mai deschiși către oportunitățile de promovare ale site-ului.

Trebuie să știi să te promovezi, pentru a demonstra că știi să faci asta și pentru clienții tăi. Este un principiu util care demonstrează până la urmă nivelul de implicare. Dacă îți dorești reușite, muncești pentru asta. Dacă îți dorești să ajungi în primele rezultate ale căutărilor când un utilizator caută un serviciu din nișa ta, atunci știi clar că ai nevoie de SEO și vei căuta și specialistul în acest sens.  E-Advertising recomandă ca în momentul în care devii conștient de maniera modernă și actuală de promovare, prin SEO, să alegi corespunzător cu ce îți dorești: o agenție de profil cu rezultate modeste, echivalentul a ceea ce vei primi la rândul tău sau mai degrabă cei din top, pentru că prin însăși experiența lor și evoluția până la acel punct să îți poată oferi aceeași poziție și site-ului tău, adică fruntașă.

Pachetele de servicii SEO variate, completate de explicații și sprijin total de-a lungul colaborării înseamnă un rezumat a ceea ce E-Advertising oferă. În fapt se referă la mai mult de atât, la șansa oferită de a excela, de a revendica un loc fruntaș în topul celor care sunt pe aceeași nișă.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Olympus lansează primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească

Published

on

 

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească.

Parte a grupului Hellenic Dairies, Olympus România a căutat în permanență să ofere clienților săi cele mai inovatoare produse, la cele mai înalte standarde de calitate. Astfel, în 2011, compania a lansat în premieră primele iaurturi cu specific grecesc produse local, iar în 2013 a pus pe piață primele iaurturi bio fabricate în România.

„Olympus România a fost și rămâne un deschizător de drumuri pe piața lactatelor. În acest context, am remarcat creșterea interesului pentru categoria bio în rândul consumatorilor care își doresc o dietă echilibrată, cu produse de cea mai înaltă calitate, obținute din ingrediente provenite de la fermieri locali. Acest lucru ne-a determinat să luăm în calcul potențialul lansării iaurtului bio cu specific grecesc, care avem certitudinea că va fi bine primit de către români”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Noul iaurt este disponibil în două variante, Olympus bio cu specific grecesc 2% și Olympus bio cu specific grecesc 10%, ambele disponibile în ambalaje de 150 g. Acesta completează atât categoria produselor bio, cât și pe cea a iaurtului cu specific grecesc din portofoliul propriu.

Iaurtul Olympus bio cu specific grecesc este certificat de către asociația Bio Austria și recomandat de către Bio România. Materia primă utilizată provine de la ferme eco-certificate din România, la fel ca în cazul tuturor lactatelor ecologice produse la fabrica de la Hălchiu.

Gama de iaurturi bio cu specific grecesc este distribuită, din luna iulie, în rețelele de supermarketuri și hipermarketuri, urmând să fie introdusă treptat și în magazinele din comerțul tradițional.

Gama de lactate bio Olympus, care cuprinde iaurt 3,5%, iaurt de băut 1,5%, kefir, sana, lapte de consum 1,7% și 3,7%, unt bio de vacă și de capră acoperă aproape toate gusturile și preferințele consumatorilor. Totodată, compania a dezvoltat și gama de lactate 1Bio3, care conține iaurt și lapte îmbogățite cu vitamine și minerale importante pentru o dezvoltare echilibrată a celor mici.

 

***

 

Despre Hellenic Dairies

Grupul Hellenic Dairies, cel mai mare procesator de lactate din sud-estul Europei, a împlinit zece ani de prezență la raft pe piața românească, perioadă în care a investit peste 130 de milioane de euro pe plan local. Fabrica de lactate Olympus de la Hălchiu, județul Brașov, a fost inaugurată în 2011, iar producția sa este destinată atât pieței locale, cât și exporturilor.

Cu sediul în orașul Trikala din Grecia, Hellenic Dairies este o afacere de familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, cu operațiuni în 43 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci fabrici în trei țări (Grecia, România și Bulgaria), care produc o gamă completă de lactate, brânzeturi și sucuri naturale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cum te ajuta o tabla magnetica sa faci o prezentare de succes

Published

on

 

Pentru o prezentare profesionala, de succes ai nevoie de unelte pe masura, asa ca fie ca ai de sustinut o conferinta, fie ca prezinti colegilor de birou o noua strategie, o tabla magnetica este tot ce ai nevoie. Nu conteaza doar ce stii, felul in care transmiti informatia este la fel de important. Cum nicio munca in echipa nu se poate face fara sedinte de lucru si prezentari, o tabla magnetica de la Viamond te ajuta sa mentii gradul de implicare si interactivitate dorit din partea publicului.

Fiind confectionata din mai multe straturi de materiale feromagnetice vopsite cu substante speciale si intercalate cu straturi de carton, poti sa scrii usor, fara sa te murdaresti cu creta sau sa te uzi cu buretele. De asemenea, poti sa stergi tabla fara sa lasi urme si, mai mult decat atat, poti sa lipesti pe ea magneti sau post-it-uri care sa te ajute in prezentare sau care sa inveseleasca biroul.

Principalul avantaj al acestor produse de comunicare este faptul ca praful de creta nu se mai imprastie de pe suprafata lor cum se imprastia de pe tablele vechi. Exista mai multe tipuri de table, in functie de materialele din care sunt confectionate, de materiale de scris, dar si de scopurile pentru care au fost concepute.

In acest articol, iti prezentam 3 tipuri de astfel de table pe care le poti gasi la Viamond.ro

Tabla magnetica alba, 60×90 cm, Premium (7 ani garantie)

Aceasta tabla magnetica cu suprafata alba este rezistenta la zgarieturi, cu rama din aluminiu. Este ideala in prezentari, conferinte, sisteme de invatamant sau training-uri.

  • se livreaza cu accesoriile necesare montarii pe perete si tavita pentru markere;
  • pentru scriere se folosesc markere lavabile si pentru stergere burete uscate;
  • suprafata de scris a tablei este acoperita cu o folie de protectie ce trebuie eliminata inainte de utilizare;
  • pe suprafata acesteia se pot folosi diversi magneti colorati;
  • are dimensiunea de 60×90 cm;

Tabla magnetica de culoare alba, 45×60 cm, profil aluminiu SL, SMIT

  • ideala pentru sistemul de invatamant;
  • suprafata magnetica tratata special prezinta rezistenta la actiunea acizilor si zgarieturilor;
  • rama aluminiu profil Softline;
  • se livreaza cu accesorii pentru montare pe perete si tavita;
  • pentru scriere se folosesc markere lavabile si pentru stergere burete uscat.

 

Tabla magnetica de culoare alba, smart pe stand mobil 90 x 120 cm, (calitate Premium), 3 ani garantie

Aceasta tabla are doua suprafete magnetice albe pentru scriere, rezistenta la zgarieturi cu rama din aluminiu .

  • se livreaza cu tavita pentru markere;
  • utilizare multipla atat cu magneti, cat si cu markere;
  • scrierea se face cu markere lavalbile iar stergerea cu burete;
  • se pot folosi magneti colorati;
  • stativ din aluminiu mobil, prevazut cu 4 roti ce permite rotirea tablei pentru o vizualizarea foarte buna din toate unghiurile;
  • reprezinta un mod eficient de prezentare si comunicare atat pentru Sali de conferinta, prezentari, trening-uri, cat si institutii de invatamant.

Ai de facut o prezentare business sau lucrezi in mediul educational? Alege o tabla magnetica de la Viamond.ro si profita acum de cele mai bune oferte de pret pentru sisteme de comunicare si afisare!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Tot ce trebuie sa stii despre scutere

Published

on

 

Traficul infernal din orase si ambuteiajele care se formeaza tot mai des pe toate drumurile, au ca si consecinta cresterea folosirii unor metode alternative de transport, pentru a economisi atat timp cat si bani. Astfel, scuterele au devenit un mijloc de transport foarte des utilizat.

Capacitatea de manevrar, de deplasare prin aglomeratie si consumul redus de combustibil, le-au facut sa isi castige popularitatea si aprecierea. Pe langa aceste facilitati, scuterele au o serie de  alte efecte benefice atat asupra scuteristului cat si asupra mediului, reprezentate de faptul ca, persoana care foloseste pentru transport scuterul, este mai relaxata si ajunge la destinatie intr-un timp mult mai rapid iar mediul inconjurator este mai putin poluat si afectat.

Fie ca detii deja un scuter si planuiesti o alta achizitie sau este pentru prima oara cand intentionezi sa intri in posesia unuia, care sa te ajute sa economisesti zilnic timp, ai la dispozitie o gama larga de scutere Vespa si scutere Yadea, care va ofera modele pentru toate preferintele.

Ce trebuie sa iei in calcul inainte de a-ti cumpara cu scuter?

Vehiculele motorizate pe 2 roti sunt clasificate in 3 categorii: mopede, scutere si motociclete. Diferentierea dintre acestea se poate face in functie de capacitatea cilindrica.

Mopedele  sunt vehicule cu 2, 3 sau 4 roti, care prin constructia lor, nu depasesc 45 km/h.

Scuterele reprezinta vehicule motorizate care au capacitatea cilindrica mai mare decat mopedele – peste 50 cm cubi.

Pentru a putea conduce un scuter pe drumurile publice, este necesar sa se obtina permis de conducere categoria A1, in cazul in care posesorii au intre 16 – 18 ani iar in cazul in care sunt majori – este necesara cateogoria A.

Daca ai decis sa iti cumperi un scuter, trebuie sa tii cont de faptul ca acesta trebuie inmatriculat. Inmatricularea se va face la Politia Rutiera, de unde vei primi numere la fel ca si pentru automobile.

Persoanele depistate in trafic  conducand un scuter fara permis sau fara ca acesta sa fie inmatriculat, risca sa se aleaga cu dosar penal.

Posesorii de scutere au unele interdictii pe care trebuie sa le respecte pentru a nu fi sanctionati. Printre aceste interdictii, se enumera urmatoarele:

  • Sa circule sub influenteaza alcoolului, a medicamentelor care pot afecta capacitatea de condus sau sub influenta substantelor stupefiante;
  • Sa circule cu scuterele pe trotuare;
  • Sa circule pe drumurile care sunt semnalizate cu indicatorul de „Acces interzis”;
  • Sa invete sa conduca pe drumurile aglomerate, intens circulate;
  • Sa conduca scuterele fara sa isi tina ambele picioare pe pedale si cel putin o mana pe ghidon;
  • Sa conduca scuterul fara mentinerea ambelor roti in contact cu solul;
  • Sa circule in paralel impreuna cu alti conducatori de scutere;
  • Sa fie remorcat de un alt vehicul;
  • Sa circule cu defectiuni tehnice la sistemul de franare.
  • Sa monteze led-uri sau becuri in plus, in afara celor din fabricatie (farurile, semnalizarile, stopul).

Pe langa aceste interdictii, scuteristii au o serie de obligatii de care trebuie sa tina cont in timpul deplasarilor. Astfel, acestia sunt obligati:

  • Sa poarte casca de protectie;
  • Sa nu circule fara echipament reflectorizant de cand se lasa seara pana dimineata sau cand este redusa vizibilitatea;
  • Sa circule in permanenta cu luminile aprinse;
  • Sa circule cu foarte mare atentie mai ales atunci cand partea carosabila este acoperida cu gheata, polei sau zapada;
  • Sa prezinte, in cazul in care sunt opriti de catre politisti, actul de identitate, certificatul care atesta absolvirea cursurilor de legislatie rutiera si certificatul de intregistare al scuterului.

Cum iti alegi scuterul potrivit?

Achizitia unui scuter poate avea multe efecte benefice asupra ta. Poti economisi atat timp cat si bani.

Consumul mic, confortul, usurinta de manevrabilitate si de strecurare prin traficul aglomerat, pretul mic de achizitie, intretinerea ieftina, sunt doar cateva dintre motivele care fac din scutere o alternativa ideala.

Insa, pe langa aceste plusuri semnificative, scuterele prezinta si unele minusuri pe care trebuie sa le iei in calcul, pentru a te asigura ca faci o alegere corecta, care sa te multumeasca pe deplin. Astfel, trebuie sa tii cont de faptul ca acestea au o capacitate mica de transport, nu detin spatii de depozitare, ai o protectie mica la vant iar sansele de accident sunt mai mari din cauza ca este observat mai greu in trafic.

Este foarte important sa te gandesti la ce anume doresti de la un scuter. Unde il vei folosi mai frecvent – prin oras pentru evitarea traficului sau pentru plimbari de relaxare, viteza cu care vrei sa circuli, daca vrei sa transporti ceva cu el, etc.

In alegerea scuterului potrivit pentru tine, nu este cazul sa te precipiti. Asigura-te ca nu te lasi influentat de impulsul de moment si analizezi bine toate aspectele.  Nu te indrepta care solutiile mai avantajoase si ieftine pentru a evita sa ai parte de neplaceri dupa un timp.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: