Connect with us

Business

Agenția SEO E-Advertising mizează pe abordări personalizate pentru planul de promovare al unui site

Avatar

Published

on

Un site înscris în cursa pentru supremație pe o anumită nișă are nevoie de un plan de promovare bine pus la punct.

Dată fiind rapiditatea cu care circulă informația în mediul online, este cert că aici sunt și șansele mai mari de a eficientiza planul de promovare. De la rețele sociale la site-uri de specialitate, de la articole în presă și până la tehnici de optimizare pentru pagina în sine, experții SEO știu pe ce să se bazeze pentru a reuși să aducă rezultate precum cele așteptate.

Munca în SEO nu este una ușoară. Înseamnă comunicare, dedicare, cunoștințe și o actualizare constantă de tehnici, pentru că și Google își schimbă algoritmii. O agentie SEO trebuie să îndeplinească mai multe sarcini, iar situația este cu atât mai grea cu cât aceasta este elementul de legătură între supunerea față de regulile de la Google și cei care dețin site-urile și le doresc optimizate.

E-Advertising, agenție SEO cu experiență pe nișa aceasta, ne explică provocarea pe care o întâlnește când vine vorba de a pune cunoștințele tehnice în slujba practică de a demonstra capacitățile în domeniu. Specialiștii parte din echipa E-Advertising își demonstrează însă abilitățile ținând cont de faptul că au o abordare unică.

Servicii personalizate

E-Advertising diferențiază nu nișele site-urilor ce doresc promovare, ci tehnic vorbind șansele acestora de a ajunge în topul căutărilor, în funcție de cât este dispus deținătorul de site să investească. De aceea, cum bugetul fiecăruia este diferit, serviciile SEO vor cunoaște o abordare de asemenea. Nu este mereu în favoarea lor să se întâmple asta, dar astfel au șansa de a reuși, profesional vorbind, ceea ce își propun.

Întâmpină și dificultăți, dar asta nu înseamnă că dau înapoi ci au astfel șansa de a fideliza clientul, de a oferi o experiență completă și mulțumitoare. S-a întâmplat spre exemplu ca de la comanda unor articole și până la înfăptuire să se schimbe prețul cerut de trusturile de presă. O diferență ce ar reuși să zguduie încrederea clientului a fost însă suportată de cei de la E-Advertising, păstrând astfel zona de confort al clientului și o stabilitate. Exact pe principiul ce înseamnă valoarea unui om – cât spune și promite celor din jur.

Încredere și comunicare

Cum de la un matematician nu te prea aștepți să fie sentimental din fire, ci mai degrabă pragmatic, când vine vorba de un specialist SEO te aștepți să fie mai degrabă ancorat în munca din spatele ecranelor și a rapoartelor, mai degrabă decât îndreptat spre clientul său. Greșit. Experiența le-a demonstrat celor de la E-Advertising că partea de comunicare este un element ce sporește colaborarea.

Nu toată lumea poate să înțeleaga lumea SEO și cum funcționează aceasta, cum ajungi  în topul rezultatelor de căutare, dar mai ales cum te menții acolo. Despre link-uri și unde sunt puse, de ce, de ce unele do follow, altele no follow, care sunt efectele tehnicilor SEO on page și așa mai departe este destul de complicat. Raportându-se însă la un limbaj pe înțelesul tuturor, experții SEO reușesc să îi facă pe ai lor clienți mai deschiși către oportunitățile de promovare ale site-ului.

Trebuie să știi să te promovezi, pentru a demonstra că știi să faci asta și pentru clienții tăi. Este un principiu util care demonstrează până la urmă nivelul de implicare. Dacă îți dorești reușite, muncești pentru asta. Dacă îți dorești să ajungi în primele rezultate ale căutărilor când un utilizator caută un serviciu din nișa ta, atunci știi clar că ai nevoie de SEO și vei căuta și specialistul în acest sens.  E-Advertising recomandă ca în momentul în care devii conștient de maniera modernă și actuală de promovare, prin SEO, să alegi corespunzător cu ce îți dorești: o agenție de profil cu rezultate modeste, echivalentul a ceea ce vei primi la rândul tău sau mai degrabă cei din top, pentru că prin însăși experiența lor și evoluția până la acel punct să îți poată oferi aceeași poziție și site-ului tău, adică fruntașă.

Pachetele de servicii SEO variate, completate de explicații și sprijin total de-a lungul colaborării înseamnă un rezumat a ceea ce E-Advertising oferă. În fapt se referă la mai mult de atât, la șansa oferită de a excela, de a revendica un loc fruntaș în topul celor care sunt pe aceeași nișă.

Comentarii

comments

Redactor-sef | dorin.huntai@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Gamificarea – utilizarea unor elemente specifice jocurilor în medii non-gaming

Avatar

Published

on

Gamification, mai bine spus gamificare pentru că sună bine și în limba română, reprezintă o metodă prin care se pot utiliza elementele specifice jocurilor în situații și domenii non-gaming.

Termenul ”gamification” a apărut în 2002, inventat de Nick Pelling. Ideea gamificării constă în încercarea strategică de a îmbunătăți serviciile, organizațiile, peforamnțele și activitățile prin experiențe similare cu practicarea jocurilor în contexte non-joc.

Sună complicat, dar în realitate nu este chiar așa. Jocurile fac parte din viața noastră și reprezintă o modalitate de relaxare. Dar în cadrul jocurilor se pot dezvolta competiții, pot apărea mizele, inevitabil va exista dorința de a fi mai bun față de competitor. Userii vor căuta metode de auto-depășire a performanțelor în cadrul jocurilor favorite.

În acest context, gamificarea folosește elemente de desing asemănătoare cu jocurile pentru a îmbunătăți interacțiunea utilizatorilor, productivitatea organizațională, ritm și învățare, aptitudini și multe altele.

Gamificarea poate fi folosită în diferite domenii și contexte. Înainte de a dezvolta modul în care se poate folosi gamificarea, mai e de lămurit un lucru. Gamificarea nu e un joc, nu reprezintă un proces de învățare baza pe joc, nu confundați cu jocurile video de tip simulatoare.

Așa cum am menționat și mai sus, gamificarea utilizează elemente specifice jocurilor în situații non-gaming. De exemplu, se poate folosi gamificarea în formarea și educarea personalului, în marketing, în corectarea unor componente din cadrul companiei.

Gamificarea valorifică tendințele naturale ale oamenilor spre competiție, realizare, colaborare. Instrumentele folosite în proiectarea jocurilor, cum ar fi recompensarea utilizatorilor pentru realizări și câștigarea unor badge-uri, sunt transpuse în viața reală pentru a motiva indivizii să își atingă obiectivele sau pentru a spori performanțele.

Gamificarea oferă posibilitatea companiilor de a-și crește performanțele prin stimularea angajaților în procesul tehnologic cotidian, dar și prin implicarea directă a potențialilor clienți. Totodată, se poate obține feedback proactiv prin mecanica jocului și dinamica jocului care duce la realizarea obiectivelor de business.

Mecanica jocului reprezintă acele reguli și recompense implementate într-un program pe o platformă digitală. Pot include puncte, niveluri, misiuni, clasamente. Este modul în care participanții interacționează cu programul de gamificare și primesc feedback cu privire la realizări.

Dinamica jocului se referă la emoții, comportamente și dorințe găsite în mecanica jocului. Aici avem mai multe exemple cum ar fi concurența prin clasamente, colaborarea în echipă pentru a finaliza misiunile, colectarea de premii și recompense și surpriza prin deblocarea de noi misiuni. Dinamica jocului este utilizată cu mecanica jocului pentru a stimula și încuraja implicarea participanților.

Cu alte cuvinte, activitățile din lumea reală făcute ca un joc, cu scopul de a motiva oamenii să își atingă obiectivele, înseamnă gamificare.

Există numeroase exemple unde a fost implementată gamificare, însă cele mai cunoscute sunt programale de loialitate și recompense dezvoltate de companiile aeriene. Succesul gamificării se poate deduce din loialitatea userilor față de brand, de implicarea și influența acestora asupra altor indivizi, timpul petrecut în conexiune cu programul de loialitate în vederea atingerii de noi performanțe.

Nu toate acțiunile de gamificare în marketing au ca scop direct să încurajeze oamenii să cheltuiască. Nike+ este o aplicație care încurajează utilizatorii să facă mișcare, transformând activitatea de fitness personal într-un joc.

Implementarea gamificării la locul de muncă, poate crește productivitatea angajaților. Prin introducerea elementelor de joc la locul de muncă, angajatorii pot sprijinii angajații să-și urmărească propriile performanțe și chiar să le depășească, să stabilească noi obiective și chiar să se angajeze într-o competiție prietenoasă.

Gamificarea poate fi implementată și în educație. Google Forms oferă instrumente de gamificare pentru diferite tipuri de utilizatori. Google a invitat profesorii să implementeze gamificarea în lecțiile predate pentru a spori implicarea elevilor.

Chiar și în cazinourile clasice și online au adoptat tehnica de gamificare pentru a stimula jucătorii să fie mai responsabili, să fie mai competitivi, să se implice în diferite cazuri sociale. Totodată, există o acțiune de gamificare prin intermediul căreia jucătorii pot primi bonusuri și recompense. Vă recomandăm să vizitați acest operator de cazinou, dacă îți place să joci jucând la ruleta online, fiecare user poate contribui la fondul unei acțiuni non-profit. Sau poate fi recompensat cu diferite bonusuri.

Gamificarea este utilă și în majoritatea cazurilor se bucură de un real succes. ”Profită” de psihologia umană care îi determină pe oameni să se bucure de câștig și să nu le placă eșecul.

Însă poate avea și unele dezavantaje. Alegerea mecanismelor și valorile potrivite reprezintă o provocare. Este important ca elementele jocului să încurajeze comportamentul dorit.

Procesul de gamificare slab conceput și implementat, poate devia de la targeturile țintite și poate duce la o competiție fără valoare sau chiar cu impact negativ. Oricare dintre aceste rezultate poate însemna timp și bani pierduți.

În concluzie, gamificarea este productivă atâta timp cât conceperea și implementarea sunt executate foarte bine. Gamificarea poate aduce feedback în timp real, iar cei ce contabilizează acest feedback pot lau măsuri pentru a îmbunătăți performanțele. Aici putem vorbim de firme sau de persoane fizice.

Gamificarea îmbunătățește experiența de învățare. Fie că vorbim de elevi sau de angajații unei companii, prin joc se poate învăța mai repede și mai bine.

Prin gamificare, rezultatele se văd imediat în lumea reală. Elevii, angajații unei companii, pasagerii unei companii aeriene, fanii unui brand, cu toții pot culege roadele muncii lor în raport cu o acțiune gamificată. Pot primi recompense în puncte, insigne sau chiar sub formă materială.

Interacțiunea devine mult mai distractivă în contexul gamificării. Indiferent de public sau subiect, gamificarea poate ajuta la crearea de conținut interesant, educativ și distractiv. Nu transformă munca într-un joc, dar jocul poate transforma munca într-o acțiune mai plăcută.

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Cum gestionezi în mod corect un credit rapid

Avatar

Published

on

Creditele rapide au devenit extrem de populare, mai ales în rândul celor care, la un moment dat, întâmpină dificultăți financiare. Ca urmare a acestui fapt, a apărut și necesitatea unei informări temeinice înainte de semnarea unui contract.

Pe lângă împrumuturile accesate rapid, cardurile de credit, precum cardul de credit Axi, au căpătat amploare, având caracteristici asemănătoare cardurilor de credit bancare.

Recomandat este ca atunci când te afli în situația în care ai nevoie urgent de bani și dorești să un credit rapid sau să accesezi un card de credit, să te gândești foarte bine, încă de la început, la toate aspectele care ar putea să te afecteze. Ca o regulă generală, dar fără să ne limităm la aceasta, orice consumator trebuie să aibă un obiectiv clar: să evite supra-îndatorarea. Însă cum poți face, mai exact, acest lucru?

“Mr.Finance susține creditarea responsabilă. Conform specialiștilor noștri, accesarea unui credit rapid este o soluție pentru toți cei care nu au acces la împrumuturile tradiționale. Adăugăm aici, negreșit, gestionarea cu grijă și asumarea acestei responsabilități pe tot parcursul perioade de creditare.” 

www.mrfinance.ro

 

Plătește întotdeauna împrumutul la termen

Pentru început, trebuie să știi că este esențial să tratezi cu seriozitate datele scadente. Acest aspect este important pentru ca tu să poți beneficia în continuare de costurile standard ale creditului rapid, adică valoarea ratei, la care se adaugă dobânda. Mai mult, dacă te afli la primul credit rapid, poți în anumite condiții să beneficiezi de o dobândă de 0%.

Principala consecință a neachitării împrumutului la termen este dobânda penalizatoare. Specialiștii de la Mr.Finance au făcut o analiză despre cum ajunge un consumator să acumuleze datorii, dacă nu gestionează creditul în mod corect și nu respectă termenele de rambursare din contract.

Nu îți refinanța creditul rapid

Refinanțarea creditului rapid nu este o idee bună atunci când vine vorba despre credite rapide întrucât vei acumula costuri uriașe. Practic, ajungi să fii prins în așa-numita spirală a datoriei, iar șansele de rambursare se vor diminua. Dacă nu ai putut rambursa un credit la termen, care va fi probabilitatea să achiți o sumă de două sau chiar trei ori mai mare? Cel mai bine este să faci un efort și să încerci, pe cât de mult posibil, să restitui împrumutul și să nu lași datoriile să se acumuleze.

Evită să extinzi perioada de rambursare

Chiar dacă, la prima vedere, termenul de extindere a perioadei de rambursare poate fi unul atrăgător pentru tine, evită să faci acest lucru. De ce? Vei fi nevoit să plătești o dobândă suplimentară, iar pe lângă aceasta, IFN-ul îți va aplica și un comision unic. Extinderea perioadei de rambursare poate fi considerată o capcană financiară, în care este foarte ușor să cazi, mai ales dacă nu iei în considerare costurile pe care le vei avea de achitat pe termen lung.

Încearcă să reduci cheltuielile lunare

Printre soluțiile la care poți apela pentru a-ți achita creditul cât mai repede se numără reducerea cheltuielilor lunare. De exemplu, ai putea să renunți la mesele constante în oraș, în detrimentul gătitului acasă. De asemenea, poți renunța la abonamente pe care nu le folosești niciodată și care îți consumă finanțe importante din veniturile lunare. Mai mult, încearcă să reduci costurile pentru apă, gaz și curent. Practic, trebuie să îți faci un plan de responsabilizare și să îl duci până la capăt, cel puțin până în momentul în care vei reuși să rambursezi creditul rapid.

Ține minte că informarea este cea mai de preț unealtă pe care o ai pentru a obține împrumuturi avantajoase, care să te scape de problemele financiare cu care te confrunți.

Citește, încearcă să faci o analiză a ofertelor de credite rapide de piață, pune în balanță avantajele și dezvantajele și numai astfel vei lua o decizie potrivită pentru nevoile tale.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Business

Digi Communications N.V. anunţă rezultatele financiare preliminare pentru anul 2020

Avatar

Published

on

Foto Credit: Digi
  • 1,3 miliarde de EURO venituri consolidate ale grupului în 2020, reprezentând o creștere de 8,1%, comparativ cu 31 decembrie 2019, o performanță financiară robustă într-un context marcat de provocări și impredictibilitate 
  • Pentru întregul portofoliu de servicii și pe toate piețele, numărul unităților generatoare de venituri a progresat până la 18,1 milioane, la 31 decembrie 2020, de la 16,1 milioane, la 31 decembrie 2019, înregistrând un avans cu 12% 
  •  480 de milioane de EURO EBITDA ajustată (inclusiv impactul IFRS 16), cu o creștere de 7,5 % comparativ cu 31 decembrie 2020, și 405 milioane de EURO EBITDA ajustată (excluzând impactul IFRS 16), o creștere de 6,6%, comparativ cu 31 decembrie 2019
  • România și Spania sunt principalii contribuabili la creșterea globală a grupului

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

STABILITATE FINANCIARĂ ȘI CONSISTENȚĂ OPERAȚIONALĂ

Digi Communications N.V., unul dintre grupurile de comunicații electronice de top, care operează pe piețele din România, Ungaria, Spania și Italia și compania-mamă a RCS & RDS SA (România), a înregistrat venituri de 1,3 miliarde de EURO, la finalul anului 2020, conform rezultatelor financiare anuale preliminare neauditate ale companiei, publicate marți, 23 februarie 2021. În 2020, veniturile companiei au crescut cu 8,1% față de perioada anterioară (1,2 miliarde de EURO la 31 decembrie 2019). EBITDA ajustată de 480 milioane de EURO (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 7,5 % comparativ cu anul precedent (446 milioane de EURO, la 31 decembrie 2019).

 

Indicatorii-cheie comerciali din anul 2020 au confirmat profilul de lider de piață al grupului, în special în România, Spania și Ungaria. Numărul total de servicii furnizate clienților (unități generatoare de venituri – RGU) a crescut cu 12%, ajungând la 18,1 milioane RGU de la 16,1 milioane, la 31 decembrie 2019. La nivel de grup, principalele linii de activitate au înregistrat creșteri semnificative, obținute, în principal, organic:

– servicii pay-tv (televiziune prin cablu și satelit): +12%, de la 5,1 milioane RGU la 5,7 milioane RGU;

– internet fix: + 18%, de la 3,6 milioane RGU la 4,3 milioane RGU;

– servicii de comunicații mobile: + 13% de la 5,7 milioane RGU la 6,4 milioane RGU.

Serghei Bulgac, CEO Digi Communications, a declarat: „Echipele Digi de pe toate piețele au asigurat furnizarea serviciilor de comunicații în mod constant și eficient, menținând un nivel ridicat de calitate a serviciilor oferite tuturor clienților noștri. Prin flexibilitate, disciplină și grijă pentru echipe și clienți, Digi a reușit să transforme un 2020 provocator într-un an de dezvoltare durabilă, atât din punct de vedere operațional, cât și financiar. În numele Consiliului de Administrație Digi, doresc să-mi exprim recunoștința față de angajați, clienți, parteneri, pentru realizările și rezultatele noastre, într-un an dificil. ”

 

Pentru a-și menține avantajul competitiv, grupul a investit în total 371 milioane de EURO, în 2020, pentru dezvoltarea rețelelor, în principal în România, Spania și Ungaria, urmărind consolidarea și extinderea rețelei de comunicații mobile 4G și 5G și a infrastructurii de fibră optică.

 

Compania a menținut o structură de capital prudentă, bazată pe o rată de îndatorare raportată la EBITDA inferioară mediei prezentate de alți operatori tradiționali de servicii de telecomunicații din Europa. În 2020, Digi Communications N.V. a anunțat un multiplu de îndatorare stabil de 2,6 X.

 

EVOLUȚIA PE FIECARE PIAȚĂ

Operațiunile pe piața principală a grupului, România, au continuat tendința de creștere pe segmentul comunicațiilor electronice fixe. Serviciile de voce și date mobile au confirmat trendul ascendent, în contextul schimbării nevoilor de conectivitate mobilă.

 

Serviciile pay-tv au înregistrat o creștere de 15,5% a numărului de unități generatoare de venituri, până la 4,7 milioane RGU, la sfârșitul lui 2020, de la 4,1 milioane RGU, în perioada anterioară. În ceea ce privește serviciul de internet fix, numărul de RGU a crescut cu 19,4%, până la 3,3 milioane RGU, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2019. Serviciile de comunicații mobile au crescut cu 6,9% până la 3,7 milioane RGU la 31 decembrie 2020.

 

Anul trecut, operațiunile din Spania au generat venituri în creștere cu 42% față de perioada anterioară, de la 193 milioane euro la 274 milioane euro. Totodată, au reconfirmat importantul succes comercial al filialei, având o creștere cu 30% a unităților generatoare de venituri comparativ cu 2019 (2,6 milioane RGU, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2 milioane RGU, la 31 decembrie 2019). Serviciile de comunicații mobile și-au continuat progresul, cu un avans cu 23%, de la 1,9 milioane RGU în decembrie 2019 la 2,3 milioane RGU în decembrie 2020, o realizare care a poziționat Digi Spania printre cei mai buni 5 furnizori de comunicații mobile de pe piața locală.

 

Extinderea rețelei fixe și dezvoltarea continuă a sistemului de puncte de prezență comercială au adus o creștere semnificativă a serviciilor de internet fix, ajungând la un număr de 276.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

 

Filiala Digi din Ungaria a continuat procesul de extindere a rețelei proprii de fibră optică și a atras noi utilizatori de servicii de comunicații mobile. Dinamica dezvoltării rețelei de telefonie mobilă a transformat DIGI Mobil Ungaria în cel mai apreciat operator în ceea ce privește disponibilitatea rețelei 4G, conform Raportului OpenSignal Mobile Network Experience, lansat în premieră în 2020, pe baza recenziilor clienților.

 

În ceea ce privește rezultatele operaționale, numărul de RGU pentru serviciile de comunicații fixe ale filialei Digi era de 2,3 milioane unități generatoare de venituri, la sfârșitul anului 2020, iar pe segmentul serviciilor de comunicații mobile a ajuns la 173.000 RGU, la 31 decembrie 2020.

 

Operațiunile din Italia au oferit rezultate constante, într-un an dificil pentru piața locală confruntată cu diferitele restricții impuse în contextul crizei sanitare. La 31 decembrie 2020, filiala număra 251.000 RGU pe segmentul de date mobile și voce.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending