Connect with us

Proiecte

AGERPRES, Muzeul Municipiului București și Samsung vă invită la o ARtfel de expoziție

Published

on

 

AGERPRES organizează o ARtfel de expoziţie de fotografie, care îmbină fotoreportajul, documentarul video şi realitatea augmentată. Expoziția poate fi vizitată în perioada 24 noiembrie – 10 decembrie, la Palatul Suţu – Muzeul Municipiului Bucureşti, iar vernisajul acesteia va avea loc luni, 27 noiembrie, începând cu ora 18:30.

 

Printre fotografiile expuse se vor regăsi unele dintre cele mai bune imagini realizate de fotoreporterii AGERPRES, în ultimul an, atât în țară, cât și la evenimente internaționale. De la Jocurile Olimpice de la Rio, la misiunea în teatrul de operații din Afganistan sau la vizita președintelui Klaus Iohannis la Casa Albă, precum și de la vizita Prințului Charles în România, la Campionatele Europene de Gimnastică Artistică de la Cluj-Napoca, expoziția de fotografie ARtfel aduce în prim-plan cele mai importante momente surprinse de colegii noștri.

 

Astfel, cu ajutorul aplicației mobile AGERPRES AR, ce poate fi descărcată gratuit din Google Play (https://goo.gl/V3pu2y) şi App Store (https://goo.gl/rSvCWa), vizitatorii vor descoperi povestea din spatele imaginilor, dar și teasere dintr-un proiect special pe care AGERPRES îl pregătește cu ocazia Centenarului Marii Uniri.

 

De asemenea, cu ocazia vernisării expoziției, AGERPRES va lansa și noua pagină de Instagram, 100deRomania – un proiect dedicat aniversării a 100 de ani de la Marea Unire, în cadrul căruia Agenția Națională de Presă va promova cele mai bune fotografii, care reflectă evoluția României.

 

Parteneri oficiali ai AGERPRES pentru organizarea expoziției ARtfel sunt Samsung și Palatul Suțu – Muzeul Municipiului București.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenția Națională de Presă AGERPRES s-a alăturat platformei European Data Hub

Published

on

 

În martie, Agenţia Naţională de Presă AGERPRES s-a alăturat consorţiului de agenţii de presă ce produc site-ul – agenţia AFP cu sediul la Paris, agenţia de presă italiană ANSA şi agenţia de presă germană dpa.

Disponibil deja în cinci limbi – Engleză, Germană, Franceză, Italiană şi Spaniolă – de acum va oferi şi Maghiară şi Română.

Aşa cum a făcut în decursul ultimilor doi ani, EDNH va oferi mass-media europene şi userilor text, fotografii, infografice şi video-uri 3D.

Directorul pentru Europa al AFP, Christine Buhagiar, a declarat: “Suntem încântaţi să contribuim la EDNH prin distribuirea către public de informaţii verificate şi date obţinute corect. EDNH îndeplineşte o misiune esenţială de a promova o mai bună înţelegere a problemelor majore cu care se confruntă Uniunea Europeană într-un moment în care sunt proliferate campanii de dezinformare”.

Conţinutul, care nu este sub incidenţa drepturilor de autor, poate fi downloadat şi publicat de media şi distribuit de useri online.

Conţinutul EDNH este de asemenea distribuit în toată lumea de către agenţii către abonaţii lor, ziare, posturi TV, posturi radio, către site-uri online şi mobile, baze de date şi instituţii.

EDNH este subvenţionat de către Comisia Europeană şi beneficiază de independenţă editorială totală, o cheie a credibilităţii sale ce este consacrată în Carta sa ce poate fi consultată gratis pe site.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: