Connect with us

UTILE

Ai nevoie de o firma de transport animale vii? Apeleaza la www.livestocktransport.ro pentru ca animalele vii transportate sa ajunga cu bine la destinatie

Avatar

Published

on

Ai nevoie de o firma de transport animale vii? Apeleaza la www.livestocktransport.ro pentru ca animalele vii transportate sa ajunga cu bine la destinatie

Transportul de animale vii este un domeniu de activitate foarte important pentru ca acesta pune la dispozitia clientilor modalitatea cu ajutorul careia animalele vii sunt transportate din punctul A in punctul B. Sunt foarte multe afaceri care se ocupa cu cresterea animalelor motiv pentru care este necesara transportarea lor dintr-un punct in altul. Acest lucru poate fi realizat cu ajutorul mijloacelor de transport. Calea rutiera este cea mai utilizata cale pentru transportarea animalelor vii. Chiar daca exista si alte cai de transport pentru animalele vii, calea rutiera este in acest moment cea mai eficienta cale pentru transportarea animalelor vii. Timpul scurt care trece din momentul preluarii animalelor vii si pana in momentul in care acestea sunt predate la destinatie reprezinta principalul motiv pentru care calea rutiera este cea mai buna varianta pentru transportarea animalelor vii.

Alegerea firmei de transport animale vii

Odata stabilit faptul ca, calea rutiera este cea mai buna varianta pentru transportarea animalelor vii trebuie aleasa firma care se va ocupa de transferul animalelor vii din punctul A in punctul B. Aceasta alegere trebuie realizata dupa analizarea in amanunt a ofertelor de pe piata. Oferta care ofera cele mai multe avantaje va fi cea castigatoare. In procesul de analizare a ofertelor existente in acest moment pe piata transportatorilor de animale vii trebuie sa tii cont de urmatoarele criterii:

  • Experienta acumulata de catre firma. Domeniul transportului este un domeniu in care riscurile sunt la un nivel ridicat, riscul de accident fiind cel mai important risc care exista in acest domeniu de activitate. Avand in vedere acest fapt trebuie ca in cadrul firmei aleasa pentru transportarea animalelor vii sa lucreze doar oameni cu experienta in acest domeniu de activitate. Este adevarat ca acest lucru nu inseamna ca persoanele cu experienta nu pot face accident insa, riscul ca o astfel de situatie sa se intample este mai scazut decat in cazul in care persoanele nu au deloc experienta. De asemenea, o firma de transport animale vii care are o anumita experienta in acest domeniu de activitate va oferi conditii de transport mult mai bune . Si acest detaliu este important in momentul alegerii firmei care se va ocupa de transportul animalelor vii.
  • Tipul de animale vii care pot fi transportate. Pe cale rutiera pot fi transportate mai multe tipuri de animale vii insa, nu toate firmele care ofera acest serviciu pot transporta toate tipurile de animale vii. Pentru a putea realiza un astfel de transport este necesar ca mijlocul de transport sa fie adaptat pentru transportul respectivelor animale vii. Acest lucru inseamna ca doar animalele vii pentru care sa realizat adaptarea mijlocului de transport pot fi transportate de catre firma care detine mijlocul de transport adaptat. Avand in vedere aceasta situatie trebuie cautata o firma care este specializata pe transportul tipului de animal care trebuie transportat dintr-un punct in altul.
  • Capacitatea de transport. Acest detaliu este foarte important in momentul in care este necesara transportarea unui numar mare de animale vii. Pentru ca, costul care trebuie platit pentru efectuarea transportului de animale vii sa fie cat mai bun este necesar ca, capacitatea de transport sa fie cat mai mare.
  • Animalele vii transportate trebuie sa ajunga in cel mai scurt timp posibil la destinatie. Acest detaliu trebuie urmarit in momentul in care se analizeaza ofertele de transport animale vii existente pe piata.

Brutaru Transport ofera cel mai sigur si rapid serviciu de animale vii

Avand o experienta de 10 ani in transportul intern si international de animale vii, Brutaru Transport este una dintre cele mai stabile firme de transport animale vii. Cei 10 ani de experienta, flota de transport alcatuita din 13 autotractoare si 13 semiremorci specializate in transport de lunga durata de animale vii precum si profesionalismul angajatilor sunt doar cateva dintre motivele pentru care aceasta firma de transport animale vii este alegereea potrivita in cazul in care iti pasa de integritatea animalelor vii transportate. Aceasta firma de transport animale vii este autorizata sanitar veterinar pentru a putea transporta ovine vii si porcine vii. Aceste doua categorii de animale se numara printre cele mai populare animale ceea ce inseamna ca aceasta firma de transport animale vii este alegerea unui numar mare de clienti. Toate mijloacele de transport sunt special adaptate pentru a putea transporta in cele mai bune conditii porcine vii si ovine vii. Pe toata durata transportului animalele sunt monitorizate atent pentru ca acestea sa aiba parte de cele mai bune conditii de transport.

Concluzii

Firma de transport Brutaru Transport este in acest moment una dintre cele mai eficiente metode prin care pot fi transportate porcine vii si ovine vii in cele mai bune conditi. Experienta avuta de catre personalul care lucreaza in cadrul firmei dar si atentia oferita pentru ca animalele vii transportate sa ajunga cu bine la destinatie sunt doar cateva dintre motivele principale pentru care aceasta firma de transport animale vii reprezinta cea mai buna solutie la care poti apela atunci cand trebuie sa faci un transport de animale vii. Pentru a afla cat mai multe informatii despre serviciul de transport animale vii oferit de catre Brutaru Transport dar si pentru a putea lua legatura cu personalul care lucreaza in cadrul acestei firme de transport animale vii acceseaza https://www.livestocktransport.ro/.

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

UTILE

Acționați ACUM, acționați INTENS și ÎMPREUNĂ CU NOI pentru salvarea economiei României! 

Avatar

Published

on

7 aprilie 2020

Către: ADMINISTRAȚIA PREZIDENȚIALĂ

În atenția: Domnului Klaus Werner Iohannis, Președintele României

Către: PARLAMENTUL ROMÂNIEI

În atenția: Domnului Marcel Ciolacu, Președintele Camerei Deputaților

Domnului Titus Corlățean, Președintele Interimar al Senatului

Către: GUVERNUL ROMÂNIEI

În atenția: Domnului Ludovic Orban, Prim-Ministrul României

Către: PREȘEDINȚII PARTIDELOR PARLAMENTARE DIN ROMÂNIA

În atenția: Domnului Marcel Ciolacu, Președintele PSD

Domnului Ludovic Orban, Președintele PNL

Domnului Dan Barna, Președintele USR

Domnului Călin Popescu Tăriceanu, Președintele ALDE

Domnului Victor Ponta, Președinte PRO România

Domnului Hunor Kelemen, Președintele UDMR

Domnului Eugen Tomac, Președintele PMP

Domnului Dacian Cioloș, Președintele PLUS

 

Subiect: Acționați ACUM, acționați INTENS și ÎMPREUNĂ CU NOI pentru salvarea economiei României!

 

Stimați domni,

Considerăm că în situația de față, ținând cont de măsurile anunțate până acum de autorități pentru susținerea economiei românești în criza actuală, este nevoie de o regândire a modului în care statul român trebuie să intervină, în sensul unei  abordări extraordinare într-o situație extraordinară. Credem că statul român ar trebui ca în condițiile prezente să se comporte precum un coacționar responsabil în toate companiile românești.

 

Iată care sunt cele mai importante argumente și propuneri:

  1. ECONOMIA ROMÂNEASCĂ ARE NEVOIE DE AJUTOR – INTERVENȚIE de până la 15% din PIB. La nivelul actual al PIB-ului nominal al României și impactului estimat, intervenția de stat în economie să fie substanțială, propunerea noastră fiind de până la 15% din PIB – ca. €30 miliarde €

ARGUMENT A : Un calcul simplu ne arată că, dacă economia românească ar fi afectată cu 50% pe lună, în următoarele 3 luni, apoi în continuare cu 20% pe lună, pentru încă trei luni, impactul total în PIB-ul din acest an ar fi de peste 15%, iar aceste cifre sunt valabile într-un scenariu care, în prezent, nu mai pare scenariul de bază, ci un scenariu optimist – scenariul de bază devine, pe zi ce trece, unul în care economia globală ar intra într-o recesiune mai lungă, cu un nou vârf al crizei în toamnă, în loc să vedem în Q4 semnele revenirii economice – dar chiar mergând pe acest scenariu optimist, guvernele trebuie să ia măsuri economice de o magnitudine asemănătoare cu impactul crizei. Așa cum mai multe țări au anunțat măsuri economice care sunt deja dublu-digit din PIB-ul anual al acelor țări, și Guvernul României ar trebui să pregătească măsuri corelate cu acest nivel de până la 15% din PIB, ca suport direct al statului, deci prin injecții de cash și forme de garantare a creditării economiei, inclusiv pentru gospodăriile/persoanele afectate, precum și mărirea semnificativă a investițiilor publice – peste nivelul inițial bugetat pentru 2020 – investiții care pot ajuta la repornirea economiei și crearea de locuri de muncă, atât pe zona de infrastructură mare, unde România oricum este încă deficitară, cât și în direcția digitalizării sistemului public, a continuării debirocratizării și a dezvoltării de proiecte de e-guvernare, nu doar prin măsuri de genul amânării plății taxelor sau a ratelor pentru persoane fizice și juridice, care pot ajuta temporar, dar sunt măsuri paleative și nu vor preveni colapsul multor companii, în același timp ele nereprezentând un suport material din partea statului român, ținând cont de magnitudinea șocului economic estimat.

 

ARGUMENT B – Pactul de Stabilitate și Creștere a fost suspendat de Uniunea Europeană, în timp ce România este în continuare una dintre cele mai puțin îndatorate țări din UE la nivel guvernamental: datoria guvernamentală era încă în gama 35% din PIB la finalul anului 2019, în condițiile în care media la nivelul UE era de ca. 85% din PIB-ul Uniunii, unele țări fiind la 100% din PIB sau chiar mai mult, cum ar fi economii importante ale UE, ca Franța sau Italia. Cu alte cuvinte, chiar dacă statul român ar aloca sume consistente economiei naționale în acest moment, vom fi în continuare cu o datorie mai redusă ca procent din PIB față de celelalte țări UE. Sau invers, în acest context, am putea să ne îndatorăm mai mult decât alte țări, nemaifiind ținuți de deficitul bugetar de 3%, pe care nu îl mai poate respecta nicio țară din Uniunea Europeană și de limita maximă de datorie guvernamentală de 60% din PIB de care România este încă departe chiar și cu această intervenție propusă. Gradul mic procentual de îndatorare ar putea deveni un avantaj național în lupta cu recesiunea globală care urmează. România poate apela, desigur, atât la instituții financiare naționale și internaționale, cât și la alte tipuri de finanțare, cu analiza celor mai bune opțiuni din perspectiva condițiilor, costurilor și a maturității finanțării. Suntem conștienți că România nu dispune de resursele altor țări mai dezvoltate, care alocă sume nemaivăzute până acum, suntem conștienți de faptul că ar putea exista și efecte colaterale în urma unei astfel de intervenții economice majore, consecințe din punct de vedere al monedei naționale, inflației etc., suntem conștienți că sumele împrumutate ar putea costa mult și să fie lăsate moștenire nedorită următoarelor generații. Dar credem că dacă acest efort nu se va face, consecințele vor fi și mai grave, pe termen lung. Cu alte cuvinte, știm că este greu și sunt consecințe, dar credem că putem, avem de unde și este absolut necesar.

 

CONSECINȚE: 

  1. CONSECINȚE IMEDIATE negative posibile ale neimplicării masive a Statului

În lipsa unei intervenții MASIVE și RAPIDE, estimăm că multe companii românești insuficient capitalizate nu vor putea supraviețui acestei crize. Ne putem aștepta la câteva sute de mii de companii românești, în special cele mici și medii, care vor fi închise în mod voluntar sau vor intra în faliment, cu un impact uriaș la nivelul angajaților lor, societății, dar și la nivelul întregului ecosistem de business din România; vorbim despre o criză cauzată de CoViD19 care nu afectează companiile în funcție de co-morbiditățile lor, așa cum s-a întâmplat cu virusul: companii oricât de bine finanțate și chiar cu un management excelent vor muri foarte repede, vor fi victime ale acestei crize, dacă prin decizie guvernamentală, afacerea lor este pur și simplu interzisă, vezi decretele de limitare a transportului de persoane, închiderea afacerilor din turism și horeca, ordonanțele militare prin care s-au închis centrele comerciale, cabinetele stomatologice etc. fără să existe măsuri compensatorii substanțiale din partea statului  român. Pe de o parte, vedem companii care, oricât de bine ar fi conduse și administrate, se prăbușesc pentru că obiectul lor de activitate nu mai există. Pe de altă parte, mult mai multe companii românești se vor prăbuși în această criză din cauza ajustării masive în jos a cererii, din cauza lipsei de cash, care se va propaga într-o spirală rapid descendentă în toată economia: PRĂBUȘIREA CERERII DIN CAUZA LIPSEI DE CASH AR ÎNSEMNA PRĂBUȘIREA ECONOMIEI ÎN ANSAMBLU!

 

  1. CONSECINȚE POST-CRIZĂ

O intervenție substanțială a statului acum ar putea ajuta economia românească să nu intre în recesiune (sau să treacă pe minus doar pe termen foarte scurt) și să încheie anul la un nivel bun, chiar pe creștere de la an la an, situație care ar plasa România pe o poziție mult mai bună la nivel internațional ca economie, competitivitate globală etc. Singura problemă este că România ar acumula o datorie guvernamentală suplimentară, ajungând poate la 50% din PIB, dar rămânând oricum mult sub nivelul mediu al UE, în timp ce lipsa intervenției ACUM poate arunca România într-o recesiune lungă și profundă, cu mult peste cea înregistrată în 2009, deoarece criza de acum este una mult mai gravă, iar țara noastră ar putea astfel pierde tot avansul realizat în ultimii ani pe drumul către convergența la media Uniunii Europene – ca țară care a avut cea mai mare creștere procentuală din întregul bloc comunitar, către media UE, în toată această perioadă – cu foarte slabe șanse de a mai reveni semnificativ pe creștere în următoarea decadă, până în 2030 sau poate pe termen și mai lung!

 

  1. APARATUL DE STAT TREBUIE ADAPTAT

Este nevoie de SOLIDARITATE în această perioadă între mediul public și mediul privat

Există riscul ca această criză să devină o dovadă în plus a faptului că statul nu își asumă responsabilitatea necesară atât față de angajații din mediul privat, cât și față de cei de la stat. Reducerea cheltuielilor aparatului de stat trebuie să devină o prioritate pentru a trece cu bine prin criză. În timp ce în mediul privat am văzut încă din primele săptămâni ale crizei peste un milion de contracte de muncă suspendate, cu o posibilă creștere către 2 milioane în următoarele săptămâni, plus alte sute de mii de contracte cu salarii reduse din cauza crizei, angajații din mediul de stat nu au fost în niciun fel afectați de criza CoViD19, din punct de vedere al veniturilor, până în acest moment.

Considerăm că solidaritatea între sistemul public și mediul privat în această situație este absolut necesară, nu doar pentru că sub presiunea cheltuielilor uriașe din zona bugetară întregul sistem economic din România se va prăbuși în această criză, ci și pentru faptul că, după terminarea acestei crize, mediul privat va fi defavorizat pentru că românii vor vedea încă o dată că a fost mult mai bine și mai sigur să fie angajați în sistemul public din România și nu în economia reală, în mediul privat de business.

CONCLUZIE: Vă propunem crearea unui GRUP DE CRIZĂ ECONOMICĂ la care să adere toți cei care pot contribui la soluții (Guvernul României, partidele politice din Parlament, bancheri, mediul de afaceri) și care, luând în calcul propunerea de mai sus să o analizeze în baza cifrelor reale din economie și să dea un răspuns dacă și în ce măsură o “terapie de șoc”, așa cum o vede mediul de afaceri este posibilă și viabilă și în România, similar cu alte state. Suntem conștienți că propunerea noastră va crea dispute și dezbateri și asta ne și dorim să facem, ÎMPREUNĂ ȘI SOLIDARI.

Specialiștii din domeniile strategice împreună cu antreprenori și lideri de companii cu impact în economie ar trebui să colaboreze activ pentru a realiza o strategie națională pentru ca după trecerea crizei medicale să nu avem de-a face cu pagube iremediabile ale economiei românești. Suntem în posesia unor analize detaliate pe care le punem la dispoziția grupului de specialiști pentru trecerea crizei pentru a fi analizate.

Organizații semnatare

 

Antreprenori și manageri semnatari

Adrian Moț (manager general, TARGET E NEARSHORING), Adrian Pop (director, Fibrex Co), Adriana Calmanovici (director, Piticutz Style), Adriana Duma (jurist, OVI PROD COM), Adriana Maria Tiris, (director departament fonduri UE, PHIN TRANS Agency), Alexander Stuhlmuller (administrator, Astimp IT Solution), Alexandra Munteanu (avocat, schoenherr), Alexandru Farcaș (președinte CA, GRUPUL CHIMICA), Alexandru Reff (managing partner, Deloitte), Alina Roșca (partener fondator, SPARL Roșca și Asociații), Anca Rarău (administrator, Brandlogic Advisory), Anca Vlad (fondator, Fildas), Andreea Mija (administrator, Expert Cleaning), Andrei Bogdan Rus (managing director, Cicada Technologies), Andrei Kelemen (director executiv, Cluj IT Cluster), Andrei Trifan (business development agent și francizat, Subway), Angela Roșca (managing partner, TaxHouse), Anuța Stan (director, Fairvalue Consulting), Aurel Pălăcean (administrator, Alvis comserv), Beatrice Căsăneanu (manager executiv, AUTO MOTO INVEST), Bianca Grip (general manager, GripADs), Bianca Muntean (director executiv, Transilvania IT Cluster), Bianca Pădurean (administrator, Cluj Today Press), Bogdan Andriescu (CEO, Risk Control irb), Bogdan Botău (fondator, Azaria Food), Bogdan Ciotlăuș (CEO, efectRO), Bogdan Herea-Buzatu (CEO, PitechPlus), Bogdan Spiridon (director general, Europrim Intermed), Călin Baidoc (administrator, bitYes), Călin Lazăr (general manager, Blade Solutions), Călin Pascu (proprietar, Agenția de Print), Călin Păușan (administrator, BASIC POINT), Carmen Iulia

Budușan (administrator, LifeMob Prod), Carmen Lica (director executiv, Asociația Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională), Ciprian Borșan (președinte, Asociația Centrul pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului), Ciprian Costea (director general, Lola Tech România), Ciprian Matiș (general manager, Co invest broker de asigurare), Ciprian Morcan (administrator, Hygia Consult), Claudia Indreica (CEO, Psihoselect), Claudiu Baciu (managing partner, EMS Floor Group), Constanța Cherciu (director logistică, COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD), Constantin Radu (administrator, Costas), Cornel Sumedrea (administrator, MANAGEMENT SOLUTIONS SUM), Cornelia Muraru-Ionel (președinte, Asociația IND-AGRO-POL), Corneliu Bodea (președinte/CEO, Centrul Român al Energiei și Adrem), Cosmin Cosma (CEO, Finqware), Cosmin Porumb (COO, Hypermedia), Cosmin Râță (general manager, ROTEAM), Costel Drăgan (director executiv, Temad), Costin Octavian Sorici (CEO, Neuron English Ro), Crinela Popică (administrator, CRINALINA PERFORM), Cristian Dascălu (partener, ClujHUB, Techcelerator și GapMinder VC), Cristian Erbașu (proprietar, Construcții Erbașu), Cristian Jeler (fondator & CEO, C&M JELER), Cristian Mateș (COO, NetMatch), Cristian Pop (administrator, Clinica Dentară), Cristina Bâtlan (fondator, Musette), Cristina Timiș (cofondator Grup Cris-Tim), Dan Berinde (manager, Coaching partners), Dan Drăghici (administrator, Junior Med și CEO, grupul de firme Drăghici Dental), Dan Isai (CEO, Salad Box), Dan Nicolăescu (corporate finance partner, Brexton), Dan Olteanu (CEO, Donuterie), Dan Ovidiu Mocan (manager, CrossfitManiacs), Dan Paștiu (proprietar, Dabo internațional), Dan Pitic (director general, Ax Perpetuum Impex), Dan Șchiopu (director general, Hyllan Pharma), Dan Șucu (fondator, Mobexpert), Daniel Mischie (CEO, City Grill), Daniel Scorobete (administrator, Scorilosim simplu prestcom), Daniel Șimo (director fabrică, Eaton), Daniel Timofei (consultant independent), Daniela Apolozan (director general, DocProcess), Daniela Marișcu (co-fondator, Aqua Azur și CEO, Expert Aqua Zone), Decebal Popescu (antreprenor, Transport Academy), Delia Mureșan (director, RIA SOLUTIONS), Delia Oprean (administrator, Coaching Consult), Dorina Ianc (director general, Nexia Consulting), Doru Bombariu (director comercial, APICOLA COSTACHE), Dragoș Anastasiu (fondator Eurolines), Dragoș Dinu (manager, DD Consultanță), Dragoș Jaliu (CEO, www.fonduri-structurale.ro și Grupul de Consultanță pentru Dezvoltare), Dragoș Neacșu (membru al Consiliului, Bursa de Valori București), Dragoș Petrescu (fondator, Citygrill), Dragoș Roșca (managing partner, Delta Asset Invest), Dragoș Spiridon (director comercial, AX Perpetuum Impex), Ede Balint (administrator, Antares Romania), Edina Gaszpor (administrator, RE-TEXT STUDIO), Eduard Prodan (administrator, EDU PROD COMPANY), Eduard Uzunov (fondator, Regatta), Elekes Piroska (administator, Hvac Pro Instal), Emil Munteanu (CEO, Power Net Consulting), Erik Barna (CEO, Life Is Hard), Eugen Voicu (fondator, SAI Certinvest), Eusediu Mărgășoiu (managing partner, The Network Strategy Consultants), Eva Gaszpor (președinte, A.P. Transylvania Textile & Fashion), Felix Pătrășcanu (cofondator, FAN Courier), Felix Tătaru (președinte, GMP Group), Flaviana Rotaru (președinte, ROHEALTH), Flaviu Zapca (CEO, CoreBuild), Florentin Boda (director General, General Survey Corporation), Florentin Mănescu (administrator, Constam Procesare Oțel Buzău), Florentina Ramona Pîrvu (administrator, Poiana fermecată), Florin Burac (director comercial, tudia), Florin Dradiciu (CEO, Dual IT Software), Florin Furdui (country manager, Portland Trust), Florin Madar (fondator, Temad), Gabriel Biriș (partener fondator, Biriș Goran), Gabriel Iștoc (CEO, B-Team Corrosion Protection), Gabriel Neculai Aftenie (director general, Babylon Consult și vicepreședinte – coordonator voluntari, Asociația Open Knowledge), Gabriel S Paal (vicepreședinte executiv, Proudfoot), Gabriela Blaj (manager, P&L Advisor), Gabriela Pîrvu (consilier, Clustero – Asociația Clusterelor din România), Gavril Iepure (administrator, Multicom), Geanina Ioan (managing director, Chilli Ideas), Georgiana Zamfirescu (director dezvoltare, MASTERBUILD), Gianina Lăzanu (managing partner, DGL Consulting), Horațiu Rarău (administrator, SAB TRAINING COMPANY), Ioana Mihuț (medic dentist, CMMI DR MIHUT IOANA ALINA), Ion Daniel (administrator, Noatex Buzău), Ion Lixandru (director, Camionlogistic), Ionel Vîrvara (cofondator, Cadelplast Group), Iulia Ianasi (administrator, DEPLAST), Iulian Cîrciumaru (managing partner, V7 Capital), Iulian Nedea (CEO, Simtel), Jacques de Boer (managing director, Printmasters), Jerome France (acționar, EMI), Karoly Nagy (CEO, Promelek XXI), Ladislau Muller (director, RECOGNOS ROMANIA), Laurențiu Ciocîrlan (managing partner, Hermes Capital Management), Levente Szakacs (managing partner, Pergamon RD), Levente Szelyes (CEO, Softech), Liviu Drăgan (CEO, Druid), Liviu Sima (partener, IT GENETICS), Lucian Cojocaru (director producție, Solaris Plant), Manuela Furdui (managing partner, FINEXPERT), Marian Brumă (administrator, Mcr gres design), Mariana Constantinescu Brădescu (managing partner, ROCK STAR CONSTRUCT), Mariel Petric (managing partner, Kangoopack), Marinela Negoescu (administrator, ECO MUSCELEANCA), Marius Bob

(administrator, DEMAR MOB DESIGN), Marius Cîmpean (manager, SHE IT), Marius Ciupercă (director general, Setrio Soft), Marius Constantin (administrator, Donau Services), Marius Raul Bostan (acționar, Bostrust), Marius Ghenea (managing partner, Catalyst România), Marius Ștefan (fondator, Autonom), Marius Țapu (director general, Artsani Com și administrator, Arge Com Impex), Marius Veresezan (administrator, Digital Smile), Mălin Mălineanu (director general, New Concept Travel), Mihai Brădescu (administrator, Mini Svema Impex), Mihai Marcu (președinte, MedLife), Mihai Rohan (președinte, Cirom), Mihai Tătăran (director general, Avaelgo), Minela Neneciu (administrator, Iceland INMAR Buzău), Miorita Melina Iordache (managing partner, Project Management Solutions), Mirabela Miron (președinte, UGIR regiunea NE, organizația femeilor de afaceri UGIR și grupul de firme Avisso), Mircea Gavrilă (administrator, Depisto Star), Mirela Puiu (manager, Impextrading București), Nicolae Demetriade (director general, World Travel), Nicolae Onțiu (director general, ONE-IT), Nicolaie Lucian Stancu (administrator, DILUMIR CONSULTING), Nicu Mardari (CEO, 7code), Nina Brădescu (director economic, Mini Svema Impex), Nina Brătfălean (CGO, Virtual i Technologies), Oana Botolan (general manager, Cteam Human Capital), Oana Laslau (administrator, Mein Job Unternehmen), Ovidiu Mățan (fondator și CEO, Today Software Solutions), Ovidiu Pintea (managing partner, OPTIMA GROUP), Pamela Pop (director general, Eaton Electro Producție), Paulina Mitrea (conf. univ. dr., Universitatea Tehnică Cluj-Napoca), Petru Păcuraru (CEO, HPDI), Philip Choban (CEO, Telios Care), Radu Dan Ferdes (director vânzări, Ax Perpetuum Impex), Radu Moți (CEO, SERVER CONFIG), Radu Orban (director General, Soft Tech Plus), Raul Doicescu (fondator, Bog’Art), Răzvan Costache (fondator, Avalon Media), Răzvan Preda (manager, Tora Trading Services), Remus Bolba (director general, Napochim), Roxana Toader (sales manager, Air Sea Forwarders), Rucsandra Hurezeanu (fondator, Ivatherm), Ruxandra Marin (senior partner, Oxygen), Sabin Cernea (proprietar, Wu Xing & Fooda), Sabin Gîlceavă (administrator, Leverage Negotiation), Sara Wechsler (administrator, Datsa Textil), Sebastian Botizan (colaborator, LEVEL UP GROUP), Sergiu Constantinescu Brădescu (managing partner, Rock Star Construct), Silviu Dragomir (director general, Eucom Business Language), Simona Gemeneanu (partener, Morphosis Capital), Simona Pirtea (managing partner, Enache Pirtea și Asociații), Sorin Panțuru (fondator Mackenzie Capital Group și membru CA FDC Natura Group), Sorina Bucuraș (președinte, Cluster TMV), Ștefana Joldea (administrator, Dsd Denta), Tamas Mozes (administrator, Mozes Manufaktura), Tiberiu-Lucian Iriciuc (director general, Iriciuc Com), Tudor Galoș (director general, Tudor Galos Consulting), Tudor Maroș (administrator, Maros Bike), Tudor Mihai (CEO, Innovating Society), Tudor Pasc (director executiv, BIZHUB – ClujHub), Valentin Maior (CEO și confondator, Techmatch), Vasile Pop (administrator, Fermo sanodent), Victor Dragomirescu (CEO, ROMANIAN SOFTWARE), Vlad Chițulescu (manager general, Silvador Company), Wargha Enayati (fondator, Regina Maria), Zeno Căprariu (partener, Deloitte), Zsolt Sipos (administrator, Powersoft Business Solutions)

Foto Credit: Octav Ganea

Comentarii

Continue Reading

UTILE

Avantajele si dezavantajele Dietei Rina

Avatar

Published

on

Cand vine vorba despre silueta, femeile, dar si barbatii, apeleaza adesea la diete ce presupun diferite regimuri alimentare. Din ce in ce mai multa lume ia in considerare, in ultimul timp, aplicarea Dietei Rina. Ce este Dieta Rina? Cand a aparut si care sunt avantajele si dezavantajele ei?

 

Dieta Rina, cunoscuta si sub numele de Dieta Rina 90, s-a nascut din pasiunea si cercetarea a celor doi autori sloveni ai revistei Rina, Breda Hrobat si Mojca Poljansek. Rina este o dieta disociata care vizeaza pierderea in greutate majora pe o perioada de 3 luni. Sub supravegherea doctorului Stefan Celan, cei doi autori amintiti mai sus au studiat o dieta care se intinde pe o perioada de 90 de zile. Din aceste cercetari a luat nastere o carte care a avut un succes impresionant, atat de mult incat a fost tradusa in peste zece limbi.

 

Dieta Rina nu tine cont de calculul caloriilor care trebuie consumate in fiecare zi, ci se concentreaza pe tipurile de mancare, impartindu-le in 4 blocuri. Se sprijina pe un model care prevede rotatia celor 4 blocuri alimentare pe parcursul a 4 zile si, la sfarsitul zilei a 4-a, pornim de la inceput. Este posibil sa consumam alimente bogate in apa doar o data pe luna. Prin urmare, este un regim disociat la care este necesara combinarea activitatii fizice constante si care va permite sa pierdeti in greutate, chiar si pana la 20 kg in 90 de zile.

 

Dieta Rina are ca obiectiv principal sa excluda anumite asocieri de alimente care le-ar putea face sa nu fie pe deplin digerabile. Dimpotriva, intentioneaza sa recomande consumul unor alimente care sa permita activarea metabolismului si astfel sa se asimileze mai bine principiile nutritive ale fiecarui aliment. Acest tip de dieta nu este unul dintre cele drastice, dar, ca orice dieta, este necesar sa respectam schema de baza, sa bem multa apa si, in limita posibilitatilor, sa facem exercitii fizice.

 

Schema alimentara din dieta Rina prezinta urmatoarea defalcare a alimentelor, un tip pentru fiecare din cele 4 zile:

-prima zi: dedicata proteinelor;

-a doua zi: dedicata alimentelor pe baza de fibre;

-a treia zi: dedicata consumului de carbohidrati;

-a patra zi: dedicata vitaminelor.

Acest ciclu merge iar si iar pana la a 28-a zi, iar in ziua 29 se ve tine post pentru purificare.

 

Avantaje si dezavantaje

 

Ca in cazul tuturor dietelor, se aplica un sfat general: cereti sfatul medicului dumneavoastra inainte de a incepe orice dieta. Desi nu este o dieta drastica sau una dintre acele diete de tip fulger, care trebuie efectuata in cateva zile, este intotdeauna bine sa acordati atentie modului in care va simtiti zi de zi, daca simtiti beneficii sau, daca aveti probleme. In cazul in care experimentati neplaceri, opriti-o imediat.

 

In sfarsit, nu uitati ca pentru bunastare, indiferent de pierderea in greutate, ar fi un lucru bun si corect sa gasiti modalitati de a fi mai putin sedentari si sa gasiti timpul si vointa pentru a avea activitate fizica, poate chiar o plimbare zilnica de cel putin 30 de minute. Este bine pentru corp si, de asemenea, pentru spirit.

 

Regulile de urmat pentru Dieta Rina

 

-Intervalele stabilite trebuie urmate corect.

-Activitatea fizica regulata este importanta si trebuie asociata cu alimentatia corecta a planului alimentar. De asemenea, este necesara mentinerea hidratarii corpului la niveluri optime.

-Trebuie sa introduceti zilnic alimentele enumerate in planul nutritional, fara a renunta sau a omite vreo masa.

-Nu exista nicio limita in ceea ce priveste aportul de calorii, nici zilnic, nici lunar, trebuie doar sa urmati combinatia de alimente furnizata de planul alimentar.

 

Un exemplu? Nu trebuie sa combinati carbohidratii din cartofi, paine sau paste cu proteine din peste, oua sau carne, deoarece exista o diferenta in pH-ul mediului in care sunt digerate aceste alimente. Prin urmare, Dieta Rina tinde sa imbunatateasca functia metabolica si sa consolideze sistemul imunitar pentru a aduce progres, nu doar in greutatea corporala, ci si in bunastarea mentala si fizica.

 

Comentarii

Continue Reading

UTILE

Care sunt principalele domenii ale gramaticii?

Avatar

Published

on

Gramatica limbii romane este un adevarat complex, format din mai multe domenii gramaticale. Fiecare dintre aceste domenii reprezinta o structura foarte bine definita, cu foarte multe reguli si cu foarte multe informatii.

Daca ne dorim sa vorbim, sa scriem si sa intelegem corect limba romana, pe langa faptul ca este esential sa verificam un dictionar roman ori de cate ori avem intrebari, trebuie sa cunoastem domeniile care compun gramatica.

Semantica

Este o ramura care studiaza intelesul cuvintelor. In principiu, semantica este acoperita in totalitate de dictionarul explicativ al limbii romane, care poate fi gasit ori fizic, in orice librarie, ori electronic, intr-un dictionar roman online.

Cuvintele pot fi studiate si analizate in functie de morfologie si de locul pe care il au in fraze si in propozitii.

Fonetica

Este o ramura foarte simpla in limba romana. Aceasta se ocupa cu modul in care sunt pronuntate cuvintele, insa dat fiind faptul ca, spre deosebire de alte limbi, in limba romana cuvintele sunt citite exact asa cum au fost scrise, studiul foneticii nu este unul foarte complex.

De regula, exercitiile de fonetica din timpul scolii sunt focusate pe silabisirea cat mai naturala a fiecarui cuvant.

Morfologia

Este o parte ceva mai dificila a gramaticii, deoarece se refera la metodele de analiza a formei si a structurii modului de scriere si de vorbire. Morfologia grupeaza cuvintele in foarte multe categorii gramaticale, cum ar fi substanctivele, adjectivele, articolele, pronumele , numeralele, verbele, adverbele, prepozitiile , conjunctiile sau interjectiile. Aceste 10 elemente sunt prezente in fiecare limba vorbita in intreaga lume.

Sintaxa

Este un termen care defineste analiza functionala a fiecarui element in parte, gasit intr-o propozitie. Sintaxa sta, de multe ori, mana in mana cu morfologia. Elementele sintactice pe care le cunoaste toata lumea sunt subiectul, predicatul , obiectul, circumstantialul si atributul.

Ortografia

Atunci cand ne petrecem timpul online, ortografia este partea gramaticala ce ne intereseaza in mod deosebit, deoarece este cea care studiaza forma scrisa a unei limbi. Ortografia poate sa fie perceputa si ca punctuatie, deoarece o mare parte din aceasta ramura se bazeaza pe modul in care sunt folosite cratimele, punctele sau virgulele.

Un lucru interesant despre ortografie este faptul ca aceasta este neschimbata inca de la revolutia Burgheza care a avut loc in anul 1848.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0