Connect with us

Analize

Al patrulea episod „iUmor”, lider incontestabil de audienţã, la Antena 1

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel de-al patrulea episod iUmor, difuzat asearã, în intervalul 20:00 – 22:56, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, la nivelul publicului comercial.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.9 puncte de rating și 23.1% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 6.3 puncte de rating şi 18.4 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 16.6% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 6.1 puncte de rating și 14.1% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a fost lider de piaţã, cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 16.4% cota de piață. În minutul de aur, 20:40, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau emisinea iUmor.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe publicul comercial, înregistrând o medie de 6.8 puncte de rating și 20.7% cota de piață.

            Dacă Micutzu a revenit în calitate de invitat special la iUmor, aseară, la Antena 1, despre ceilalți concurenți nu se poate spune că au toți experiență pe scenă. Cu toate acestea, unul dintre ei a reușit cu poveștile sale să îl facă pe Dan Badea să plângă și pe Mihai Bendeac să aplaude.

Gonzo, un concurent din Japonia, a venit la iUmor pentru un număr special cu o tamburină. ”Oamenii care m-au văzut au reacționat în trei feluri până acum: unora li s-a părut interesant, alții au fost plăcut surprinși, iar celorlalți li s-a părut rușinos”, a mărturisit Gonzo emoționat, înainte de a-și prezenta momentul. Iar statistica s-a potrivit perfect pe cei trei jurați! Dacă Delia s-a arătat foarte încântată, Bendeac a recunoscut că numărul ”nu a fost pe strada lui”, iar Gonzo a primit, inițial, doar un vot pozitiv. Delia a primit însă decizia mai greu decât Gonzo, așa că nu s-a lăsat până nu și-a convins colegii că acesta merită mai mult. ”Aș fi făcut orice să se termine momentul mai repede”, a mărturisit Mihai Bendeac, după ce Gonzo a primit trei de DA.

Cele patru fete frumoase și cu umor care formează trupa de improvizație iELE au fost cât se poate de încurcate de Mihai Bendeac, dar cu toate acestea au reușit să își ducă la capăt numărul amețitor și să intre la votul publicului cu doi de DA. ”Am spus inițal că le-am dat Da pentru că Mihai le-a încurcat, dar a fost o scuză, momentul care contează e cel pe care l-am văzut”, a spus Cheloo impresionat.

Cunoscut juraților din sezonul 1 iUmor, Ugo Sanchez a încheiat numărul său într-n mod cu adevărat zguduitor – încât a lăsat sala în beznă. ”Nu cred că a căzut generatorul, e șustă… Sunt sigur că e o înscenare”, a spus Mihai Bendeac, supărat că a fost întrerupt momentul, dar și jurizarea. Cum și-a revenit jurizarea chiar după ce i-am dat noi cele trei voturi?!”, a spus acesta.

Gabriel Gherghe a revenit pentru a patra oară la iUmor. ”Am revenit pentru că practic iUmor mi-a schimbat viața. Până să apar, la show-urile mele erau cam 50 de oameni, acum am și în Europa”, a mărturisit Gherghe. De această dată însă nu a reușit să îi convingă pe toți cei trei jurați, ci a obținut doar voturile Deliei și al lui Mihai. ”Nu sunt fascinat de umorul lui Gherghe! Are momente bune, apoi e plictisitor. El e inteligent și trebuie să înțeleagă punctul meu de vedere simplu”, a spus Cheloo.

Lăcrămioara Bolat a adus un nou roast la adresa juraților, însă pentru a-și face curaj a avut nevoie de puțin antrenament acasă. ”Ca să îmi fie mai ușor, am printat poze cu jurații în momente în care erau foarte duri și m-am adresat lor. Am adus și ciocolățele pentru ei, dar le dau după număr, ca să nu se interpreteze că e mită”, a povestit aceasta. Numărul său, dar mai ales atitudinea de profesor, au reușit însă să îi stârnească pe cei trei jurați mai mult decât ar fi vrut. ”Dacă avea un talent Lăcrămioara, era acela de a enerva. Nu zicea niște lucruri greșite, dar felul de a spune…”, a fost concluzia Deliei, care a decis totuși să îi acorde singurul Like pentru această abilitate.

Florin Siriac, Groparul pe numele său de scenă, a venit să povestească amintiri din viața sa la Bârlad sau… ”un fel de stand up”. ”Am mai multe, dar trebuie să mi le mai amintesc, n-am mai fost niciodată pe scenă”, a spus acesta. Iar dacă începutul a fost mai greu, Forin s-a relaxat pe parcurs. ”Nu e existat niciodată în istoria iUmor, cel puțin din punctul meu de vedere, o asemenea răsturnare de situație, ca în cazul acestui băiat. Orice l-ai fi întrebat, avea un mod extraodinar de a-ți răspunde! E o specie ciudată de umor involuntar”, a mărturisit Mihai Bendeac. Abia după aproape o jumătate de oră în care a stat pe scenă, cei trei jurați l-au lăsat cu greu să plece, dar cu trei voturi de DA, astfel că Florin a primit și o șansă de a ajunge în finală, dacă va fi votat în aplicația iUmor. Mai mult, succesul lui Florin l-a emoționat până la lacrimi pe Dan Badea. ”M-ai făcut să plâng. Mă crezi când îți spun că sunt fericit pentru tine? M-a luat prin surprindere, cum a început faţă de cum a terminat și nu doar povestea lui de viață, ci faptul că avea o bucurie în ce făcea! M-a luat un val… am râs, am plâns… acum o să zică o țară întreagă că Badea plânge la iUmor”, a spus prezentatorul iUmor.

În fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, jurații iUmor Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o ”carte verde”, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 16 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta, cu emisiunea “Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 9 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu emisiunea matrimoniala „Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Pe targetul All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de peste 409.000 de telespectatori din intreaga tara. Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 23,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Nu ratati, emisiunea „Puterea dragostei”, prezentata de Andreea Mantea, de luni pana vineri, de la ora 11:00 si ora 17:00, si Galele eliminatorii, in fiecare sambata, de la ora 15:30, numai la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,423,5103
 Pro TV1,716,572
 Antena 11,514,463
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV0,55,223
11:00-12:00History0,54,921
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,316,4409
 Pro TV2,215,6389
 Antena 11,510,8269
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,18,1200
11:00-12:00Antena 31,17,7191
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,417,0230
 Kanal D2,014,2192
 Antena 11,511,0148
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 31,17,8106
11:00-12:00Romania TV1,07,297
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: