Connect with us

Analize

Al patrulea episod „iUmor”, lider incontestabil de audienţã, la Antena 1

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cel de-al patrulea episod iUmor, difuzat asearã, în intervalul 20:00 – 22:56, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, la nivelul publicului comercial.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.9 puncte de rating și 23.1% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 6.3 puncte de rating şi 18.4 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 16.6% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 6.1 puncte de rating și 14.1% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a fost lider de piaţã, cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 16.4% cota de piață. În minutul de aur, 20:40, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau emisinea iUmor.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe publicul comercial, înregistrând o medie de 6.8 puncte de rating și 20.7% cota de piață.

            Dacă Micutzu a revenit în calitate de invitat special la iUmor, aseară, la Antena 1, despre ceilalți concurenți nu se poate spune că au toți experiență pe scenă. Cu toate acestea, unul dintre ei a reușit cu poveștile sale să îl facă pe Dan Badea să plângă și pe Mihai Bendeac să aplaude.

Gonzo, un concurent din Japonia, a venit la iUmor pentru un număr special cu o tamburină. ”Oamenii care m-au văzut au reacționat în trei feluri până acum: unora li s-a părut interesant, alții au fost plăcut surprinși, iar celorlalți li s-a părut rușinos”, a mărturisit Gonzo emoționat, înainte de a-și prezenta momentul. Iar statistica s-a potrivit perfect pe cei trei jurați! Dacă Delia s-a arătat foarte încântată, Bendeac a recunoscut că numărul ”nu a fost pe strada lui”, iar Gonzo a primit, inițial, doar un vot pozitiv. Delia a primit însă decizia mai greu decât Gonzo, așa că nu s-a lăsat până nu și-a convins colegii că acesta merită mai mult. ”Aș fi făcut orice să se termine momentul mai repede”, a mărturisit Mihai Bendeac, după ce Gonzo a primit trei de DA.

Cele patru fete frumoase și cu umor care formează trupa de improvizație iELE au fost cât se poate de încurcate de Mihai Bendeac, dar cu toate acestea au reușit să își ducă la capăt numărul amețitor și să intre la votul publicului cu doi de DA. ”Am spus inițal că le-am dat Da pentru că Mihai le-a încurcat, dar a fost o scuză, momentul care contează e cel pe care l-am văzut”, a spus Cheloo impresionat.

Cunoscut juraților din sezonul 1 iUmor, Ugo Sanchez a încheiat numărul său într-n mod cu adevărat zguduitor – încât a lăsat sala în beznă. ”Nu cred că a căzut generatorul, e șustă… Sunt sigur că e o înscenare”, a spus Mihai Bendeac, supărat că a fost întrerupt momentul, dar și jurizarea. Cum și-a revenit jurizarea chiar după ce i-am dat noi cele trei voturi?!”, a spus acesta.

Gabriel Gherghe a revenit pentru a patra oară la iUmor. ”Am revenit pentru că practic iUmor mi-a schimbat viața. Până să apar, la show-urile mele erau cam 50 de oameni, acum am și în Europa”, a mărturisit Gherghe. De această dată însă nu a reușit să îi convingă pe toți cei trei jurați, ci a obținut doar voturile Deliei și al lui Mihai. ”Nu sunt fascinat de umorul lui Gherghe! Are momente bune, apoi e plictisitor. El e inteligent și trebuie să înțeleagă punctul meu de vedere simplu”, a spus Cheloo.

Lăcrămioara Bolat a adus un nou roast la adresa juraților, însă pentru a-și face curaj a avut nevoie de puțin antrenament acasă. ”Ca să îmi fie mai ușor, am printat poze cu jurații în momente în care erau foarte duri și m-am adresat lor. Am adus și ciocolățele pentru ei, dar le dau după număr, ca să nu se interpreteze că e mită”, a povestit aceasta. Numărul său, dar mai ales atitudinea de profesor, au reușit însă să îi stârnească pe cei trei jurați mai mult decât ar fi vrut. ”Dacă avea un talent Lăcrămioara, era acela de a enerva. Nu zicea niște lucruri greșite, dar felul de a spune…”, a fost concluzia Deliei, care a decis totuși să îi acorde singurul Like pentru această abilitate.

Florin Siriac, Groparul pe numele său de scenă, a venit să povestească amintiri din viața sa la Bârlad sau… ”un fel de stand up”. ”Am mai multe, dar trebuie să mi le mai amintesc, n-am mai fost niciodată pe scenă”, a spus acesta. Iar dacă începutul a fost mai greu, Forin s-a relaxat pe parcurs. ”Nu e existat niciodată în istoria iUmor, cel puțin din punctul meu de vedere, o asemenea răsturnare de situație, ca în cazul acestui băiat. Orice l-ai fi întrebat, avea un mod extraodinar de a-ți răspunde! E o specie ciudată de umor involuntar”, a mărturisit Mihai Bendeac. Abia după aproape o jumătate de oră în care a stat pe scenă, cei trei jurați l-au lăsat cu greu să plece, dar cu trei voturi de DA, astfel că Florin a primit și o șansă de a ajunge în finală, dacă va fi votat în aplicația iUmor. Mai mult, succesul lui Florin l-a emoționat până la lacrimi pe Dan Badea. ”M-ai făcut să plâng. Mă crezi când îți spun că sunt fericit pentru tine? M-a luat prin surprindere, cum a început faţă de cum a terminat și nu doar povestea lui de viață, ci faptul că avea o bucurie în ce făcea! M-a luat un val… am râs, am plâns… acum o să zică o țară întreagă că Badea plânge la iUmor”, a spus prezentatorul iUmor.

În fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, jurații iUmor Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Iar pentru situațiile controversate în care unul dintre cei trei era supărat că un concurent nu a fost suficient de bun pentru a obține suficiente voturi, se întrevede o soluție – jurații vor putea folosi o ”carte verde”, care le va da ocazia să devină antrenori pentru un concurent și să îl ajute să revină cu un număr mai bun!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

Mai mult, în fiecare săptămână, fiecare emisiune iUmor va fi însoțită de o ediție specială, distribuită exclusiv pe AntenaPlay.ro, unde abonații pot vedea tot ce se întâmplă în culise și vor avea acces nelimitat și necenzurat la numere integrale din cel de-al șaselea sezon și momente care nu s-au văzut la televizor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 16 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Published

on

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta cu “Teo Show”

Published

on

Luni, 30 septembrie, Kanal D a fost lider de audienta cu emisiunea “Teo Show”, postul TV clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul de difuzare a show-ului prezentat de Teo Trandafir si Bursucu, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul de difuzare “Teo Show” (15:00 –17:00), Kanal D a surclasat productiile statiilor concurente, atat pe targetul Comercial cat si All Urban.

Astfel, Kanal D a inregistrat, in intervalul orar mentionat mai sus, 1,5% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,9% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de maxima audienta, atins la 16:42, a adunat in fata micilor ecrane peste o jumatate de milion de romani.

Unul dintre momentele cele mai urmarite de public a fost surpriza inedita pregatita de Ilinca Vandici pentru Raluca Badulescu. Aflate in Turcia, cele doua vedete s-au “rasfatat” cu o cura de detox, la o clinica de lux, din Bodrum. Aventura in Turcia continua pentru Ilinca Vandici si Raluca Badulescu, departe de Romania, si in editia de astazi a emisiunii “Teo Show”, difuzata incepand cu ora 15:00, la Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: