Connect with us
Avatar

Published

on

După valul masiv de plecări a vedetelor și a oamenilor “cheie”, Aleksandras Cesnavicius, directorul general al Pro TV a ieșit din vizuină și a făcut declarații care să clasifice situația din interiorul postului. 

PRO TV anunţă lansarea unei strategii de business în trei direcţii principale. Această strategie va susţine viziunea PRO TV de a-şi menţine poziţia de lider incontestabil pe piaţa din România.

Cele trei concepte pilon care stau la baza acestei strategii şi care susţin viziunea PRO TV sunt concentrarea, inovaţia şi eficienţa. Programele blockbuster care vor continua să atragă milioane de români, alături de numeroasele vedete ale postului şi de angajamentul pentru inovaţie şi idei creative, vor consolida şi în viitor cunoscuta poziţie de lider de piaţă a PRO TV.

Aleksandras Cesnavicius, care s-a alăturat echipei PRO TV în funcţia de Director General în urmă cu cinci luni, a declarat că principalul său obiectiv strategic îl reprezintă excelenţa în programe de televiziune, ducând mai departe imaginea de succes pe care PRO TV şi-a construit-o în ultimii 20 de ani, ca post TV şi companie de media digitală.

„PRO TV se află într-o poziţie unică, fiind singura staţie TV membră a unei organizaţii internaţionale, CME, o companie de media şi divertisment cu operaţiuni în şase ţări din Europa Centrală şi de Est, cu o populaţie totală de 50 de milioane de locuitori. CME este compania de televiziune numărul 1 în toate pieţele pe care operează, reprezentând o şcoală inegalabilă de excelenţă şi divertisment TV, construită de persoane emblematice în ultimii aproape 20 de ani. Principalul nostru avantaj este accesul talentelor locale la expertiza şi know-how-ul internaţionale, o caracteristică unică în peisajul televiziunii din România, de care beneficiază, în final, telespectatorii PRO TV. De asemenea, afilierea internaţională garantează verticalitatea, independenţa politică şi profesionalismul indubitabil al politicii departamentului de ştiri, care reprezintă coloana vertebrală a unei staţii TV.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, Director General PRO TV.

În martie 2014, canalul PRO TV a atras cea mai mare cotă de audienţă din istoria măsurării audienţelor TV din România, în rândul publicului ţintă principal (adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, care locuiesc în zone urbane). Astfel canalul PRO TV a avut o cotă de audienţă de 28,8%, mai mult decât dublu faţă de cel mai apropiat competitor.

Aleksandras Cesnavicius a adăugat: „Suntem o organizaţie lider, cu o strategie clară, cu o capacitate de execuţie eficientă, cu o structură flexibilă şi cu oamenii potriviţi în rolurile potrivite. Schimbările implementate recent sunt de natură să consolideze organizaţia şi să ne asigure o capacitate mai mare de a ne adapta şi de a evolua. Trecem printr-un proces normal de rearanjare internă, însemnând că ne orientăm eforturile pe sprijinirea creativităţii, entuziasmului, mândriei şi pasiunii oamenilor noştri, ceea ce este vital pentru a continua să construim succesul brandului PRO TV în România. Dedicarea şi pasiunea angajaţilor noştri vor fi însoţite de angajamentul nostru permanent de a face activitatea noastră eficientă, transparentă şi bine organizată.”

„Îi asigurăm pe milioanele de români care ne urmăresc în fiecare zi că PRO TV va continua să fie un trendsetter şi un lider pe piaţa media din România. Astăzi, PRO TV gândeşte mai liber ca niciodată”, a concluzionat Aleksandras Cesnavicius.

masterchef ed 8_1finalistii vocea romaniei 2013las fierbinti

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending