Știrile PRO TV reprezintă sursa de informații și noutăți în care românii au încredere și pe care o aleg de fiecare dată, se arată într-un raport, remis RADAR DE MEDIA.
Acest lucru este dovedit și de rezultatele înregistrate în prima jumătate a anului de principalul jurnal de știri al zilei, cel de la ora 19:00, care a obținut o medie de 8.2 puncte de rating și 23.5% cotă de piață. Televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat numai 5 puncte de rating și o cotă de piață de 14.3%.
“Știrile sunt coloana vertebrală a PRO TV, câștigând încrederea telespectatorilor prin respectarea celor mai înalte standarde de jurnalism, etică și profesionalism.”
Profesionalismul echipei Știrilor PRO TV a fost confirmat de-a lungul timpului prin furnizarea de informații de încredere și prin importantele campanii lansate. România din Regatul Unit, Sănătate și Respect și Există viață după cutremur, dezvoltată în partenerat cu UNICEF, sunt câteva exemple de inițiative ale echipei Știrilor PRO TV. Echipa știrilor va continua să stabilească cele mai ridicate standarde de jurnalism, profesionalism și reputație pe piața de televiziune, continuând să fie principalul pilon de conținut și contribuind la consolidarea brand-ului PRO TV.”, a spus Aleksandras Cesnavicius.