Connect with us

ALL MEDIA

Alessandra Stoicescu munceste pe santier pentru reconstructia caselor afectate de inundatii

Published

on

 

Pentru 8 familii din Mogosesti Siret, judetul Iasi – ieri a renascut speranta dupa dezastrul lasat in urma de inundatii. Fundatia Mereu Aproape a deschis primul santier din campania “Apa trece. Romania renaste!” si a turnat fundatiile caselor lor .

Alessandra Stoicescu, Presedintele Fundatiei, a fost printre ei si chiar a ajutat la turnarea betonului desi a recunoscut ca e prima data cand face asta.

“Suntem mereu aproape de oameni iar Fundatia face exact ce a promis. Construim casele celor lasati pe drumuri de inundatii. O facem cu banii stransi in campanie de la fiecare dintre donatorii nostri! Le spun inca o data multumesc si ii asigur: Aici sunt banii dumneavoastra! “

Oamenii din Mogosesti Siret au recunoscut ca aproape ca nu mai sperau ca cineva le va da si lor o locuinta noua dupa dezastrul din vara. De promisiuni sunt satui. Vor sa vada lucruri care chiar se intampla. In fata utilajelor aduse de Fundatia Mereu Aprope oamenii au lacrimat si apoi s-au pus pe treaba: intai au tras la sorti care dintre ei va fi proprietarul primei case. Bunica Silvia a ineput sa planga cand a aflat ca e proprietara celei de-a treia case. In doar cateva ore si-a vazut si ea visul cu ochii – se turna fundatia “Casa veche e dusa.

Nu credeam ca o sa-mi mai fac casa la varsta asta. Cu ce, mama?  Su uite ca ati venit dumneavoastra! Cand e gata tot va asteptam in vizita la noi in gradina: o sa punem pomi fructiferi, vie…si macar un salcam, sa faca umbra! ” – si incepe sa rada, cu lacrimile inca neuscate pe fata!   (aici e buan si poza bunicii silvia )

Fundatia Mereu Aproape a reusit sa stranga 850 de mii de euro in campania pentru sinistrati inceputa in iulie alaturi de jurnalistii de la Observator si Antena 3. Cu acesti bani va reconstrui cel putin 70 de case  in Botosani, Iasi, Bacau si Suceava. In toate acetste zone vor fi deschise in perioada urmatoare santiere “Mereu Aproape”. Alessandra Stoicescu, presedintele Fundatiei,  a rugat in continuare toate firmele si furnizorii de materiale de constructii sa dea o mana de ajutor, sa contribuie cu donatii in materiale astfel incat numarul caselor ce pot fi reconstruite sa creasca.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending