Connect with us

AUDIENȚE TV

Alexandru Comerzan este câștigătorul de aur al lui chef Cătălin Scărlătescu. Show-ul a fost lider de audienta!

Avatar

Published

on

Finala sezonului 7 Chefi la cuțite a trimis aseară cel mai iubit show culinar pe primul loc în preferințele telespectatorilor, iar ultima ediție a marcat cea mai mare audiență din acest sezon, stabilind astfel cifre record pe toate categoriile de public.

Nici mai mult nici mai puțin de 2.301.000 de români au urmărit cu sufletul la gură bătălia finală a celor mai talentați trei bucătari din acest sezon, în minutul de maximă audiență de la 20:49, la nivel național.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.55), o audiență medie de 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 32%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 7 puncte de rating și o cotă de piață de 20 %.

Și în mediul urban Chefi la cuțite a surclasat concurența cu 10,6 puncte de rating și 24,7% cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat Kanal D, care a înregistrat doar 5,8 puncte de rating și 13,5 % cotă de piață. Clasamentul s-a păstrat la nivelul întregii populații a țării, acolo unde cel mai iubit show culinar a fost lider cu o audiență medie de 9.6 puncte de rating și 21.8% cota de piață, Kanal D ocupând locul al doilea cu 6.9 puncte de rating și 15.6 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, pe publicul comercial și din mediul urban.

Marți seară, cel mai iubit show culinar și-a desemnat câștigătorul sezonului 7. Alexandru Comerzan, cuțitul de aur din echipa mov condusă de chef Cătălin Scărlătescu, a adjudecat marele titlu și premiul de 30.000 de Euro.

Alexandru s-a calificat în finală în urma punctajului obținut în semifinală, ce l-a clasat, de asemenea, tot pe primul loc. Alături de el au stat alți doi finaliști talentați, reprezentați ai echipei verzi condusă de chef Sorin Bontea: Alexandru Popa, cuțitul de aur, și Bobby Săvoiu. Așa se face că și de data aceasta, finala Chefi la cuțite s-a dat doar între reprezentații a două culori, iar chef Florin Dumitrescu a rămas fără un aliat în ultima luptă a sezonului.

Aseară, finaliștii s-au străduit să scrie cea mai frumoasă filă din cariera lor de bucătari și au început prin a-și alege fiecare câte 5 coechipieri alături de care să lupte pentru marele titlu. Tensiunea a fost foarte mare, iar tema unui meniu complet de fine-dining le-a testat creativitatea culinară, dar și abilitatea de a sincroniza o întreagă echipă, în presiunea unei ultime lupte ”la cuțite”. Alexandru Comerzan, Alex Popa și Bobby s-au luptat pentru ultima dată în bucătăria Chefi la cuțite, încercând să cucerească papilele gustative ale juraților- chefi de renume, cu greutate în domeniul gastronomiei: ”Este o finală complicată, echilibrată, toți s-au străduit să dea ce este cel mai bun. Au fost niște farfurii frumoase, demne de finală!”, au spus chefii. După trei ore și jumătate în care au gătit la foc continuu, după un lung șir de emoții care păreau să scape de sub control, după o serie de farfurii impecabile puse pe banda ce le-a măcinat nervii timp de 10 confruntări, numele câștigătorului avea să fie anunțat

Punctele cumulate la finalul serii au determinat câștigătorul farfuriei de aur, Alexandru Comerzan, cuțitul de aur ales de Cătălin Scărlătescu în sezonul 7: ”Am reușit! Din punct de vedere profesional este cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat. Sper ca familia să fie mândră de mine! Îi mulțumesc lui chef Scărlătescu pentru încredere, pentru cuțitul de aur, pentru experiența pe care am avut-o împreună, sper ca și el să fie mândru de mine. El este este o persoană foarte caldă. E bun, e sufletist. Am vrut să îi dovedesc că nu mi-a dat cuțitul de aur fără motiv. Mi-am dorit să câștig și sunt foarte mândru că am lucrat alături de el. Am câștigat împreună. E meritul meu și al întregii echipe, căci singur nu aș fi putut. Acest premiu vine ca rezultat la toată munca depusă de-a lungul vieții, toate nopțile nedormite, toate sacrificiile. Nu aș schimba nimic dacă m-aș întoarce în timp. Trofeul Chefi la cuțite este un vis împlinit!”, a spus câștigătorul cu ochii în lacrimi.

Pentru a doua oară în 7 sezoane de Chefi la cuțite, chef Cătălin Scărlătescu a adjudecat marele titlu tot în tunica mov, repetând singura victorie obținută până acum, cea din sezonul 3: ”Vă mulțumesc că mi-ați dat o experiență senzațională în sezonul 7! Alex, ești senzațional, copile! Atât de mult mi-am dorit să câștigi! Ești grandios, ești fabulos, ești un bucătar desăvârșit. Din momentul acesta și tu faci parte din constelația mea de bucătari stelari. De aici încolo nu mă mai oprește nimeni și nimic!”, a spus acesta în culmea fericirii.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 17 decembrie 2019

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0