Connect with us

Evenimente

Alimentatie rationala pentru sanatate, editia a 3-a

Published

on

 

Miercuri, 5 Decembrie 2018 la orele 10.00, va avea loc la Colegiul Tehnic Mihai Bravu din Bucuresti, simpozionul regional Alimentatie rationala pentru sanatate, editia a 3-a.

Educatia alimentara este baza unui regim dietetic corect, atat de  indispensabil organismului nostru si mentinerii starii de sanatate. Alimentatia corecta este primul pas catre o viata sanatoasa si lunga.  Cei care doresc sa aiba un stil de viata sanatos, trebuie sa renunte la alimentele de tip fast-food, la preparatele bogate in grasimi, la consumul excesiv de cafea si alcool si sa aleaga darurile naturii: legume si fructe proaspete, sucuri naturale, lactate si alimente preparate termic intr-un timp cat mai scurt, astfel incat preparatul final sa nu isi piarda proprietaţile benefice.

Studiile de specialitate, nutritionistii si medicii deopotriva sunt de acord asupra faptului ca procesul de imbatranire este accelerat de alimentatia nesanatoasa. Obiceiul  de a consuma mai multa hrana decat este necesar rezulta dintr-o educatie familiala defectuoasa, considerandu-se normala alimentatia fara restrictie.

Luna decembrie, o luna plina de sarbatori crestinesti, este un bun prilej de gandire  asupra unei alimentatii echilibrate si sanatoase, avand in vedere ca in Romania de sarbatori  se mananca foarte mult si foarte prost.

Cu ocazia acestei editii, organizatorii vin cu schimbari radicale, iar elevii participanti vor avea parte de multe surprize, evenimentul desfasurandu-se in doua paneluri. O zi plina de informatie, workshop-uri oferite de catre parteneri si, desigur, invitati speciali pe masura. Vor afla noutati de la specialistii din domeniu, vor avea parte de o competitie ca in reality show-uri, activari de brand, sarbatoarea pomului de Craciun, iar la finalul evenimentului cei mai buni vor fi premiati.

Scopul proiectului:

Implicarea  unui numar cat mai mare de cadre didactice in vederea imbogatirii cunostintelor teoretice si practice legate de modalitatea prin care alimentatia rationala de zi cu zi sa devina obisnuinta si, in acelasi timp, constientizarea in permanenta a efectului negativ al unei alimentatii haotice, nesanatoase.

Obiectivele specifice ale proiectului:

  • Dezvoltarea zestrei de cunostinte in ceea ce priveste modul de alimentatie rationala;
  • Realizarea de catre elevi a unor preparate culinare sanatoase, a unor referate, proiecte educative, lucrari stiintifice pe teme privind alimentatia rationala, echilibrata, importanta alimentatiei asupra viet

Grupul tinta caruia i se adreseaza proiectul este format din elevi din invatamantul primar, gimnazial și liceal, cadre didactice din invatamantul preuniversitar si cercetatori.

 

Invitati speciali:

Chef Jakob Hausmann – Master in Culinary Art

Pastry Chef Gabriela Pascaru

Chef John Menumorut – Corporate Chef Parmafood

Dr. Diabetolog Alexandra Alexescu

 

Parteneri institutionali:

Ministerul Educatiei Nationale, Casa Corpului Didactic, USAMV, Horting

Sponsori: Carrefour, Roche, Aqua Carpatica

 

Parteneri: Whirlpool, Myria, LeRoy Merlin, Barmania, Green Sugar, Microgreens, Cosul cu legume fructe, Kluth, Parmafood, La Molisana, Tabasco, Mutti, Pietro Coricelli, RoEvents, GreenColor, Musetti, Dr.Oetker Professional, Eisberg, Bioki, Fermele Crevedia, Fuchs, Nestlé Dessert, Diqis, DJ Marcous, Meggle, Apilife, Bioloi, MamaPan, Alex Bisi Photography.

Parteneri Media: Agerpres, Radio BucurestiFM, Actualitatea de Ilfov, Eva.ro, Gastromedia, TrendsHRB, Radar de Media, Retete de Sanatate

 

Un eveniment organizat de Colegiul Tehnic Mihai Bravu si Arta Gustului

Coordonatori de proiect:

Prof.Dr.Ing Daniela Crisan

Prof.MA Gabriella Pascaru Bisi

 

Despre Colegiul Tehnic Mihai Bravu:

Scoala a fost infiintata in 1873 sub patronajul „Uniunii Constructorilor Romani”, organizand cursuri pentru ucenicii si lucratorii din industria particulara si de stat. In 3 august 1948 – Legea 175 privind reforma învatamantului reorganizeaza invatamantul, scoala functionand sub denumirea “Scoala medie tehnica de constructii” sub patronajul Ministerului Constructiilor, avand cursuri cu o durata de 4 ani. A functionat in mai multe locatii, in anul 1950 fiind construit localul pe actualul amplasament, profilul scolii ramanand neschimbat, cu o traditie de peste un secol si jumatate. Urmarind permanent racordarea ofertei curriculare la cererea de pe piata muncii, scoala ofera in prezent clase cu profil de Servicii avand urmatoarele specializari : Tehnician in gastronomie si Tehnician în hotelarie.

Director: Prof.Ing Gabriela Lungu

 

Despre Arta Gustului:

Arta Gustului a fost fondat in 2013 de catre Gabriella Pascaru Bisi, in vederea impartasirii pasiunii pentru gastronomie cu cititorii. Ulterior, intrand ca Ambasador in randurile Fundatiei Jamie Oliver’s Food, a inceput promovarea unui stil de viata echilibrat, sanatos, la indemana oricui in scoli si licee. Astazi, Arta Gustului are la activ peste 14 evenimente mari de educatie alimentara si multe sesiuni derulate in scoli si licee sau in cadrul unor evenimente de specialitate ca invitat, devenind intre timp si Ambasador Whirlpool Romania. Incercam sa reducem impactul bolilor legate de alimentatie in randul copiilor si parintilor si, desigur, ne dorim sa influentam factorii decizionali, dar mai ales elevii privind aspecte-cheie, cum ar fi problema obezitatii infantile si intoarcerea (revenirea la) catre un stil de viata simplu si echilibrat.

 

Contact:

Gabriella Pascaru Bisi

gabriella@artagustului.ro

0721 640 384

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Inima Transilvaniei va bate în ritmuri retro la Castelul Mikó – diMANSIONS

Published

on

 

Punct cu punct, fiecare detaliu de la diMANSIONS Hit Music Festival ajunge la locul său și astfel, cu emoții și entuziasm ne pregătim să dăm startul celei mai mari petreceri retro din inima Transilvaniei, din 14  – 16 iunie. 

Provocarea cea mai mare, cortul Kayam cu o capacitate de 10.000 de persoane a fost ridicat, punctele TOP UP by Banca Transilvania sunt instalate, voluntarii sunt instruiți, unii dintre cei mai mari artiști ai lumii se pregătesc să plece către România (printre care Thomas Anders – Modern Talking, Inner Circle, The Dire Straits Experience, Dr. Alban, Turbo B (ex SNAP!), Lou Bega), iar programul este definitivat.

Schimbări importante în program

Iar pentru ca toate lucrurile să meargă ca unse, este important să le aducem în vedere participanților care așteaptă cu nerăbdare seara de vineri, că au intervenit schimbări în program.

Din motive ce depășesc puterea de control a organizatorilor, ora de începere a concertului gentlemanului muzicii, Thomas Anders (Modern Talking), capul de afiș al festivalului, a fost reprogramat vineri pentru ora 20:45. Spectacolul său va fi urmat de cel al trupei de petrecere olandeze Hermes House Band, împreună cu faimosul interpret al piesei „Mambo No.5”, Lou Bega.

 

Transportul asigurat, programul autobuzelor la diMANSIONS finalizat

Iubitorii muzicii anilor 80-90 și 2000 care își doresc să ajungă la festival în oricare dintre cele 3 zile, însă nu au la îndemână un transport, se pot orienta către unul dintre autobuzele diMANSIONS care circulă pe rutele Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Brașov și Miercurea Ciuc (cu oprire în Băile Tușnad). Orarul acestora poate fi consultat aici, urmând ca orarul pentru ruta Miercurea Ciuc să fie adăugat până la sfârșitul zilei. Deși programul autobuzelor este stabilit în funcție de programul concertelor (ultimul terminându-se la ora 02:00), organizatorii informează publicul că aceste curse vor putea fi suplimentate dacă va fi nevoie.

Biletele se pot achiziționa și la fața locului în fiecare zi de festival

Fanii muzicii retro vor mai putea achiziționa bilete și abonamente online de pe iabilet.ro, bilete.ro sau myticket.ro până la sfârșitul acestei zile. De vineri, 14.06, acestea vor putea fi achiziționate exclusiv de pe site-ul festivalului, www.dimansions.ro sau de la locație. Tarifele biletelor și ale abonamentelor vor fi însă mai mari, astfel încât prețul la locație al unui abonament de 3 zile va fi 279 RON, cel al unui abonament VIP pe 3 zile 459 RON, un bilet de o zi va costa 139 RON, în timp ce varianta VIP a acestuia va costa 259 RON. Prețul final al acestor bilete va suporta o mică taxă în plus, percepută de vendorul Eventim.

Plata la diMANSIONS Hit Music Festival se va face exclusiv cu un card special de festival

Din ambiția de a aduce împreună elemente retro cu tehnologii de ultimă generație, organizatorii propun pentru prima ediție a festivalului de hituri diMANSIONS plata exclusiv cu un card special de festival, prin sistemul de plată oferit de Banca Transilvania. Cardul Festipay este un sistem confortabil și simplu, prin care se poate plăti atât pentru mâncare, cât și alte produse achiziționate în cadrul festivalului diMANSIONS.

Cardurile de festival vor putea fi solicitate și încărcate la intrarea în festival, la punctele „TOP UP by Banca Transilvania”. Acestea se emit gratuit și nu au taxe de comision bancar. Suma minimă pentru prima încărcare a cardului este de 30 RON, iar cea maximă este de 500 RON, încărcarea cardului fiind posibilă în orice moment în cadrul festivalului atât cu numerar, cât și cu cardul.

Participanții festivalului vor putea retrage sumele rămase pe card la orice stand „TOP UP by Banca Transilvania” din  festival, până cel târziu luni, 17 iunie, ora 12:00. De asemenea, de subliniat este că aceste carduri vor putea fi utilizate doar la diMANSIONS Hit Music Festival.

Primul festival de muzică din România care introduce comunicarea directă prin WhatsApp

Surprizele nu se opresc aici și vă spunem că un alt element inedit introdus de organizatorii primei ediții diMANSIONS este comunicarea directă cu participanții festivalului, prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pentru a avea toate informațiile de ultimă oră la îndemână simplu și rapid, toți participanții sunt încurajați să se aboneze la sistemul de Whatsapp Newsletter urmând acești 2 pași simpli:

  1. Salvează numărul de telefon 0753 699 699 în agenda telefonului tău;
  2. Trimite către acest contact mesajul START pe WhatsApp.

Cei care aleg să se aboneze la acest sistem de informare rapidă trebuie să știe că se pot dezabona în orice moment, trimițând mesajul STOP, iar numărul de telefon va fi eliminat din baza de date diMANSIONS.

 

Activități pentru toate gusturile: Silent Disco

Pe lângă marile concerte de la scena principală Kayam, diMANSIONS va avea parte de o gamă largă de activități de care participanții se vor putea bucura pe toată durata festivalului.

Programul artistic din cadrul evenimentului include și câțiva DJ locali, precum Brny, Dome, Turbo G, Mate și mulți alții, care vor mixa și la scena Silent Disco – unde comunicarea se face prin dans. Aici fiecare participant va primi o pereche de căști pentru a-și selecta canalul de muzică preferat dintre cele puse la dispoziție de DJ.

 

Toate informațiile despre diMANSIONS Hit Music Festival sunt disponibile pe site-ul evenimentului, https://www.dimansions.ro, cât și pe pagina de Facebook a festivalului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

PRO TV ți-a pregătit 5 invitații duble la Untold! Iata cum le poti castiga!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Vrei mai mult decât vacanță? Dă-i cu vibe de festival și petrece în capitala mondială a magiei. PRO TV are pregătite 5 invitații duble la cel mai important show live al anului: Untold!

Vrei să-i vezi pe Robbie Williams, Armin Van Buuren, Martin Garrix, 3 are legend, Busta Rhymes, Stormzy, Tinie Tempah, Steve Aoki, Don Diablo, Nicky Romero și mulți, mulți alții? Atunci e simplu: intră pe protv.ro și câștigă una dintre cele 5 invitații duble la… 5 ani de Untold!

 

Te poți înscrie în pagina de concurs până pe 26 iunie. Tot ce trebuie să faci e să completezi formularul cu datele tale și să-ți testezi creativitate cu un vers care să completeze următoarele: Multă lume, mulți artiști/ Dă-i cu party, să te miști! …. Te poți înscrie de câte ori vrei și vei afla dacă ai câștigat pe 28 iunie. Regulamentul complet este disponibil pe protv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

TVR, Primăria Municipiului Brașov și Consiliul Județean Brașov, parteneriat pentru organizarea Festivalului Internațional Cerbul de Aur 2019

Published

on

 

 

  • Doina Gradea, PDG TVR: „Prima jumătate de veac a Festivalului a trecut ca o poveste. Odată cu deschiderea înscrierilor pentru ediția 2019, începem să scriem povestea următorilor 50 de ani”.

 

Miercuri, 12 iunie, în cadrul unei conferințe de presă, reprezentanții Televiziunii Române și ai autorităților locale – Primăria Municipiului Brașov și Consiliul Județean Brașov – au anunțat semnarea unui acord de parteneriat pentru organizarea ediției din acest an a Festivalului Internațional Cerbul de Aur.

La evenimentul organizat la sediul Primăriei Brașov au participat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR, George Scripcaru, Primar al Municipiului Brașov, Adrian-Ioan Veștea, Președinte al Consiliului Județean Brașov și Smaranda Vornicu-Shalit, Directorul Festivalului.

 

Odată cu ediția aniversară din 2018, ne-am propus să readucem continuitate în organizarea Festivalului Cerbul de Aur și să îi păstrăm strălucirea. Iată că  ne ținem de cuvânt, iar acest lucru nu ar fi posibil fără sprijinul Primăriei și al Consiliului Județean. Doresc să le mulțumesc domnului Scripcaru și domnului Veștea pentru deschiderea și sprijinul reînnoit al autorităților locale în organizarea acestui eveniment”, a declarat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR.

 

În cadrul conferinţei, au fost subliniate o serie de măsuri pe care organizatorii le vor lua pentru confortul rezidenţilor şi al turiştilor: „Vom face tot posibilul pentru ca festivalul să aducă bucurie în inimile brașovenilor și să nu afecteze activitatea antreprenorilor din Piața Sfatului. În acest sens, am stabilit primele măsuri – vom reduce, în măsura posibilului, perimetrul de desfășurare a evenimentului față de cel ocupat la ediția precedentă, iar spectacolele se vor încheia mai devreme”, a declarat Doina Gradea.

 

,,Mă bucur că reușim să organizăm și în acest an Festivalul Cerbul de Aur, pentru că este unul dintre cele mai importante evenimente culturale ale Braşovului, care are acoperire televizată națională și internațională și este, cu siguranță, unul dintre evenimentele care promovează cel mai mult orașul nostru în străinătate, în foarte multe țări. Este un eveniment cu o tradiție de peste 50 de ani, un eveniment așteptat de brașoveni, dar și de turiști. Sunt convins că, dacă vom reuși să permanentizăm acest festival cu ajutorul partenerilor noștri de la TVR, în câțiva ani, el poate ajunge la nivelul oricărui festival internațional de muzică din Europa”, a declarat George Scripcaru, primarul municipiului Brașov.

 

,,Vreau să felicit TVR pentru că organizează Festivalul Cerbul de Aur pentru al doilea an consecutiv. Este un eveniment care ține de identitatea noastră, a brașovenilor, și vă asigurăm de tot sprijinul nostru. Practic, festivalul conturează cea mai amplă campanie de promovare pentru județul Brașov, cea mai importantă destinație turistică din România, punând în valoare toate atracțiile din zonă”, a declarat Adrian-Ioan Veștea, Președintele Consiliului Județean Brașov.

 

,,Vă mulțumim pentru găzduire, trebuie să mărturisesc că ne bucurăm să aducem din nou Cebul de Aur în inima României, la Brașov. Vom profita de acest moment pentru a promova Brașovul și întreaga zonă din centrul țării în producțiile editoriale – ediții speciale, reportaje, postcard-uri și alte proiecte adiacente – pe care TVR le va realiza pe parcursul festivalului”, a declarat Smaranda Vornicu-Shalit, Directorul Festivalului.

 

Prin acest acord, cele trei instituții continuă parteneriatul tradițional care asigură organizarea festivalului în orașul de la poalele Tâmpei.

Ediţia 2019 a Festivalului va avea loc în perioada 22 – 25 august, în Braşov, și va aduce numeroși artiști pe scena din Piața Sfatului. Pe lângă recitalurile vedetelor invitate, 12 finaliști ai concursului internațional de interpretare vor cânta pentru premii de peste 55 de mii de euro.

 

  • TVR a dat startul înscrierilor pentru concursul de interpretare

Joi, 6 iunie, organizatorii au deschis înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare, iar primii concurenți s-au înregistrat deja pe site.

 

Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 6 iulie a.c., pe portalul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs.  

Pentru ediția din acest an, echipa TVR a pregătit un format  format cu două zile de concurs, o Gală de premiere şi evenimente adiacente.

 

Festivalul se va încheia cu un spectacol folcloric care va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

 

Foto: Andrei Paul/Primăria Municipiului Brașov

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending