Connect with us

BUSINESS

AllProWeb – agenție de publicitate cu servicii create să asigure succesul!

Published

on

 

AllProWeb este agenția de publicitate online cu un portofoliu generos de clienți – peste 400 – convinși de profesionalismul echipei de specialiști și de randamentul obținut în campaniile derulate de către aceasta. Faptul că promovarea firmelor pe internet are o importanță covârșitoare în evoluția companiilor nu mai surprinde pe nimeni. Antreprenorii care au conștientizat importanța mediului online pentru afacerile pe care le dețin au dat curs ofertelor de promovare AllProWeb și au ajuns să obțină rezultate mai bune decât cele pe care le așteptau.

 

Prin activitatea pe care o desfășoară, AllProWeb reușește să poziționeze în cele mai bune poziții Google atât firme renumite, cât și societăți despre existența cărora puțini utilizatori online știau. Rezultatul unei bune poziționări în motorul de căutare este materializat în vânzări mai mari de produse și servicii. De altfel, pentru bunul mers al activității unei firme cu prezența online, cea mai importantă condiție – cheia afacerii – este vizibilitatea.

 

Servicii de top oferite de AllProWeb

Descrisă în linii mari, activitatea companiei poate fi comprimată în setarea și administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads, SEO, Facebook Ads, optimizarea ratei de conversie și branding online. Concret, toate abordările menționate includ o serie de pași importanți în atingerea obiectivelor propuse.

 

Optimizare SEO

Obiectivele unei campanii SEO sunt reprezentate atât de obtinerea unei poziții în prima pagina de rezultate organice Google, cât și de imbunatatirea prezentei online a companiei promovate. Serviciile oferite sunt garantate contractual și diferă în funcție de tipul de abonament ales. Abonamentele SEO oferite de agenția AllProWeb sunt special concepute pentru a satisface nevoile oricărei firme, indiferent de dimensiune, cifra de afaceri și concurență. În anumite cazuri, se pot recomanda și servicii personalizate de SEO.

 

Campanii Facebook Ads

Astfel de campanii sunt arme redutabile utilizate pentru atragerea de vizitatori pe site-ul de prezentare a serviciilor sau magazinelor online. Soluții complete de marketing, aceste campanii urmăresc obiective bine țintite, ce pot fi materializate în creșterea numărului de fani pe pagină, creșterea vânzărilor în perioada imediat următoare, creșterea traficului pe site, dar și popularizarea brandului.

 

Campanii Google Ads

O campanie Google AdWords realizată fără cunoștințe în domeniu, cel mai probabil nu va avea rezultatele urmărite. La modul concret, astfel de campanii constau în afișarea unor anunțuri sponsorizate în motorul de cautare Google și pe site-uri din rețeaua Google Adsense, care aduc pe site-ul promovat vizitatori interesați de serviciile sau produsele pe care acesta le oferă.

AllProWeb este agenție parteneră Google Ads și derulează astfel de campanii de promovare prin intermediul a trei pachete – Basic, Business și Pro, prin intermediul cărora va puteți asigura de faptul ca bugetele dumneavoastră sunt directionate corect, iar campaniile Ads și administrare de către specialisti certificati Google.

Optimizarea Ratei de Conversei (CRO by AllProWeb)

Simpla atragere a traficului pe site nu mai este suficientă pentru generarea de converșii (comenzi sau vânzări). Astfel, pentru a va asigura de faptul că procesul de comandă este cât mai simplu cu putință, experiența de cumpărare nu este anevoioasă, ba chiar încurajează potențialul cumpărător și design-ul site-ului este „prietenos” cu utilizatorul, specialiștii AllProWeb analizează numărul de comenzi, rată de conversie, raportată la numărul de vizitatori și rată de abandon, pentru a identifica cele mai bune modalități de obținere a mai multor comenzi. Deși complex, corect implementat, procesul de optimizare a ratei de conversie va poate aduce vânzări mult mai mari într-un timp scurt. Astfel, nu numai că va asigurați de faptul că site-ul va ajută să transformați vizitatorii în clienți, chiar obțineți venituri mai mari fără investiții suplimentare în atragerea de trafic nou pe site.

 

Branding online

AllProWeb deține logistică și experiență necesară de a face site-urile vizibile în mediul online, dar și pentru a îmbunătății reputația acestora. De asemenea, lista serviciilor oferite de AllProWeb include și publicarea comunicatelor de presă pe site-uri de profil, înscrierea site-urilor în cataloage web și multe altele.

Cu o astfel de suită de servicii, AllProWeb se dovedește un partener eficient pentru toți proprietarii de afaceri cu prezența online, al căror scop este unic: de a obține succesul!

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

De ce o locuinta poate fi evaluata la preturi diferite

Published

on

 

V-ati intrebat vreodata de ce o casa poate fi scoasa la vanzare la un pret, evaluata la un pret de un evaluator si la un alt pret de evaluatorul bancii care acorda imprumutul pentru achizitionarea locuintei, si totusi ajunge sa fie vanduta pe o suma surprinzatoare? Cum poate o proprietate sa aiba preturi diferite? De unde stii care este pretul corect?

Primul pas pe care trebuie sa il faci este sa iei legatura cu un evaluator ANEVAR (Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania). Pentru a gasi raspuns la intrebarile de mai sus va prezentam o situatie ipotetica.

O poveste de trei preturi

Familia Popescu detine o casa in oras, dar vrea o schimbare si planuieste sa cumpere o proprietate la malul marii. Apeleaza la banca pentru o refinantare cu care sa poata plati ratele pentru viitoarea casa.  Totodata, apeleaza la un agent imobiliar local si solicita o evaluare. Se vinde sub ciocanul la licitatie.

Astfel, familia Popescu constata ca locuinta pe care vrea sa o vanda are trei preturi diferite, unul al bancii, altul oferit de evaluatorul pe care l-au contactat membrii familiei si al treilea pret este cel pe care il cer ei. De ce exista aceste diferente de pret?

  1. Evaluarea bancii

Daca locuinta dvs. este sau va fi o ipoteca, creditorul dvs. va solicita obligatoriu o evaluare. Acest lucru ofera bancii garantia ca proprietatea pe care o cumparati in baza imprumutului acopera valoarea creditului. Altfel spus, daca, din anumite motive, nu va puteti plati creditul ipotecar, banca trebuie sa isi recupereze banii vanzand proprietatea dvs.

Prin urmare, nu este surprinzator faptul ca o evaluare a bancii va fi, de obicei, una mai conservatoare, uneori ajungand chiar si cu 10% -15% mai mica decat preturile de vanzare de pe piata.

  1. Evaluarea agentului imobiliar

Agentii imobiliari sunt frecvent invitati sa evalueze valoarea de piata a unei proprietati. Inainte de a bate palma, un agent imobiliar va verifica, de obicei, preturile la care s-au vandut alte locuinte din acelasi cartier. De cele mai multe ori evaluarea facuta de agentia imobiliara va fi mai mare decat evaluarea facuta de banca.

  1. Evaluarea unui evaluator angajat

Cea mai sigura evaluare este cu siguranta cea realizata de un evaluator la care apelati dvs. separat de banca. Acesta va lua in calcul atat preturile la care au fost vandute locuinte similare, dar si alte aspecte care pot spori valoarea casei dvs.: apropierea de o scoala, apropierea de centru, imbunatatirile facute (centrala termica, ferestre, parchet etc), anul constructiei, vecinii etc.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cramele Recaș – liderul pieței de vinuri din România

Published

on

 

Cramele Recaș SA, cea mai importantă companie din grupul Cramele Recaș, depăsește 38 de milioane de euro cifră de afaceriși devine astfel liderul pieței de vinuri din România. 

 

  • 180,981,438 de lei este cifra de afaceri înregistrată de Cramele Recaș SA în 2018, cifra de afacere consolidată pe întreg grupul de firme depașind 45 de milioane de euro
  • Cramele Recaș este cel mai mare exportator de vinuri din România
  • 50% din vinul îmbuteliat la Cramele Recaș este destinat exportului

 

Cramele Recaș, companie înființată în 1991, unul dintre primii producători din România care s-au concentrat pe vinuri inovative, seci și moderne, a atins anul trecut o cifră de afaceri de peste 38 de milioane de euro (180,981,438 de lei), rezultat care o clasează pe primul loc pe piața de vinuri din România. În plus, Cramele Recaș face performanță și peste hotare, fiind cel mai mare exportator de vinuri din țara noastră. În momentul de față, 50% din vinul îmbuteliat de Cramele Recas este destinat exportului, în majoritate în țări cu piețe mature în ce privește consumul de vin: Anglia, Germania, Suedia, Statele Unite, Canada, dar și în Japonia, Coreea sau Malaezia.

 

„Ambiția, mărturisită încă de la început, a fost să ne repoziționăm de la a patra cramă din Banat la liderul clasamentului pe zonă și, totodată, ne-am dorit ca prin performanță, răbdare și vin bun să intrăm în «lotul național» rezervat marilor jucători, cu o contribuție semnificativă inclusiv la exportul vinului românesc. Am pornit la drum construind o rețea de câteva magazine partenere pentru vin vrac în Banat și Transilvania. În paralel, se lucra la structura afacerii viitoare, o echipă de geologi și topografi, în coordonare cu specialiștii noștri în viticultură au început, prin determinarea particularității solului, a microclimatului și a expunerii la soare, precum și prin materializarea experienței acumulate de șvabi în veacuri de cultivare a viței de vie, să fie stabilite parcelele cu cel mai înalt grad de favorabilitate pentru fiecare soi în parte. Acest proces complex a implicat 1-2 ani de studii și planificare, urmați de 5-7 ani de plantări succesive până la prima recoltă. În total, au fost aproape 10 ani de investiții majore, timp în care s-au pus bazele și s-au creat premisele dezvoltării unei afaceri solide, bine structurate, cu potențial de mare profitabilitate.

În prezent, la Cramele Recaș vorbim despre mai mult de 22 de milioane de sticle vândute pe an, jumătate pe piața internă si jumătate la export, vinuri din toate categoriile, de la cele de retail la super-premium, liniștite și spumante deopotrivă. Pe viitor, dorim să profităm de faptul că o bună parte dintre viile noastre au atins maturitatea de rodire de peste 20 de ani, ceea ce ne permite sa facem vinuri extraordinare calitativ, iar atenția noastră se îndreaptă în mod special către noua generație de consumatori (milenialii). Ne dorim să venim în întâmpinarea gusturilor lor cu vinuri moderne, în care tradiția se împletește cu inovația și cu versatilitatea pe care o cere acest public deosebit de exigent.”, a declarat Gheorghe Iova, co-acționar Cramele Recaș.

 

În prezent, Cramele Recaș înregistrează o capacitate de producție de aproximativ 32 de milioane de litri pe an. Compania exploatează o suprafață de peste 1150 de hectare din podgoriile Recaș și Miniș, situate în județele Timiș și Arad. 25 de soiuri de struguri sunt exploatate anual aici, iar din ele se produc vinuri pentru cele 45 de mărci comerciale distribuite atât în țară, cât și în străinătate. Toate vinurile care poartă sigla Cramele Recaș sunt procesate și îmbuteliate la cele mai înalte standarde de calitate internațională.

 

Calitatea vinurilor produse de Cramele Recaș nu a fost trecută cu vederea, brandul reușind să se impună în cadrul unor concursuri prestigioase de profil, desfășurate atât în România, cât și în Franța, Belgia, Germania, Marea Britanie, Bulgaria, SUA sau Japonia. Din 2010 și până în prezent, în palmaresul Cramelor Recaș și-au făcut loc nu mai puțin de 240 de medalii și distincții.

 

În plus, unul dintre marile merite al brandului Recaș este acela că poate fi privit ca un exponent al afirmării Chardonnay-ului de calitate superioară atât pe piața românească, cât si la export, ca soi „made in Romania”. Primul Chardonnay baricat de largă răspândire pe piață a fost cel din gama „La Putere”, lansat în anul 2005, urmat, un an mai tarziu de celebrul Sole Chardonnay Barrique. Povestea Chardonnay-ului de Recaș a continuat apoi cu „V-drinks”, „Cocoșul dintre vii”, „Sole spumant” sau „Castel Huniade”, urmat de miniatura „Regno Recaș” în monovarietal și primind apoi nuanțe complexe odată cu vinurile de cupaj în care acest soi este majoritar: „Solo Quinta” și „Sole Orange”. Anul 2017 a însemnat lansarea pe piață a primului spumant metodă tradițională de la Cramele Recaș – „Muse Stars”.

 

În registrul vinurilor roşii, „Cuvée Überland 2015”, fanionul roşu al Cramelor Recaș, vin premium al cărui prim an de recoltă a fost 2006, a obţinut anul acesta Medalia de Aur şi titlul de cel mai bun vin românesc înscris la Mundus Vini, precum şi 90 de puncte Wine Enthusiast. Sortimentul Merlot din gama „SELENE 2017” este primul vin de la Cramele Recaș prezent în Ghidul Gault & Millau, cu titlul de cel mai bun Merlot românesc în anul 2018.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Piața motoarelor electrice – Bmes, reper de încredere pe aceasă nișă

Published

on

motoarelor electrice bmes
 

Elemente fără de care lumea de astăzi nu ar fi cunoscut un stadiu de dezvoltare atât de avansat, motoarele electrice constituie o necesitate, fiind chiar indispensabile în domenii variate. Odată cu evoluția tehnologică, s-a simțit și nevoia de a adapta motoarele din dotarea diverselor echipamente și aplicații industriale, fapt ce a dus la o diversificare a producătorilor de pe această piață.

Mai mult ca niciodată însă accentul este pus pe calitatea acestor elemente cu rol esențial în funcționarea sectoarelor industriale în fond, motivele fiind diverse. Nimeni nu își permite să stagneze, mai ales când în discuție este producția unor produse ce se comercializează în cantități masive, dar nu numai din această cauză.

Cert este că pentru ca lumea să meargă înainte constant, fără întreruperi privind ritmul evoluției, are nevoie de soluții adaptate pe toate planurile. Pentru că motoarele electrice – în varietatea lor –  joacă rol esențial în domenii diverse, Bmes.ro s-a asigurat că oferă publicului vast soluții performante, complexe.

Cu posibilitatea de adaptare a dispozitivelor în funcție de nevoia fiecărei aplicații, catalogul online oferit de Bmes.ro reușește să se plieze pe cererii, fără excepție.

Bmes.ro – reperul publicului român pe piața producției de motoare electrice

Înainte de toate, ce recomandă acest nume din multitudinea furnizorilor ce activează pe piața de profil?

  • Motoare furnizate de branduri internaționale

Primordiala pentru magazinul online a fost dezvoltarea unor colaborari armonioase, cu furnizori de incredere din Uniunea Europeana. Cu ajutorul acestora, iată că reușesc cu excelență să mențină un stoc de produse suficient pentru a acoperi nevoi diverse privind motoarele electrice.

  • Motoare în categorii variate

Acesta este un reper atât privind o gamă largă, standard de motoare electrice – a căror livrare o realizează imediat, cât și o gamă mai restrânsă, respectiv a motoarelor speciale. Lista de servicii este completată de disponibilitatea unei unități de service la sediul Bmes, astfel oferind posibilitatea de a efectua bobinaje sau prelucrări mecanice și banc de probe serie, la cerere.

  • Stoc vast de piese de schimb

Iată că Bmes.ro oferă atât soluții constând în motoarele propriu zise, cât și un stoc vast de piese de schimb, respectiv diverse accesorii pentru acestea. După necesitate, publicul găsește în portofoliul magazinului plăci de borne, tălpi, pene, scuturi, ventilatoare și altele.

  • Asistență de specialitate

Desigur că fără ajutorul potrivit o astfel de alegere este dificilă. Din acest motiv, utilizatorii beneficiază de consultanță din partea personalului calificat în ceea ce privește alegerile, precum și de informații tehnice disponibile pe site-ul https://bmes.ro.

Calități ce recomandă Bmes pe piața motoarelor electrice

Iată care sunt câteva dintre aspectele ce clasează acest nume în topul recomandărilor pe piața motoarelor electrice.

Experiența îndelungată

  • Activează pe piață de peste 24 de ani, timp în care echipa a acumulat experiență, adaptându-se în funcție de fiecare nevoie sau cerință întâmpinată. Societatea este așadar de această calitate, necesară în domeniul vânzării de motoare electrice.

Calitatea asigurată

  • Este principiul după care societatea s-a dezvoltat încă de la lansarea sa, un factor ce a contribuit de altfel la menținerea sa în top.

Certificarea

  • Fiecare produs regăsit în portofoliul acestui magazin online este certificat conform cu standardele în vigoare. Specialiștii au în vedere acest fapt ori de câte ori completează portofoliul magazinului, pentru a-și menține perspectivele.

Atunci când nevoia vizează alt tip de motor decât cele ce se regăsesc în stocul magazinului online, utilizatorii pot intra în contact cu experții, respectiv pot solicita o ofertă pentru modelul de interes direct de pe site. Pașii de urmat în acest sens sunt intuitivi – mai multe informații regăsindu-se online.

Iată că într-o societate în care producția tinde să se axeze tot mai mult asupra cantității decât a calității, Bmes.ro se asigură că cei dispuși să investească în articole durabile beneficiază de soluții complexe. Cât despre costurile aferente acestor elemente esențiale în funcționarea tuturor domeniilor industriale, acestea variază în funcție de mai mulți parametri: caracteristici, dimensiuni, particularități și altele.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: