Connect with us

Muzica

alt DJ lanseaza alaturi de The Motans „Subtitre”

Published

on

 

alt DJ lanseaza prima piesa, un super featuring cu The Motans! Artistul este nimeni altul decat Sergiu Istrati aka Sasha Lopez, cel din spatele multor hituri ce au cucerit atat Romania, cat si Europa! O coproductie Cat Music si Global Records, „Subtitre” imbina un sound fresh cu beat-uri pop dance, cu o poveste sensibila spusa in versuri.

„Am ales numele acesta pentru ca reprezinta o parte din mine, un alt DJ. Mi-am propus ca odata cu acest proiect si cu prima piesa lansata sa deschid o serie de colaborari cu mai multi artisti din Romania, iar Denis, fiindu-mi un prieten foarte bun, a fost prima persoana la care m-am gandit. Speram sa va placa”, declara alt DJ.

„Subtitre” este o piesa despre o perioada mai ciudata din viata unui om. Are foarte multe simboluri, mesaje ascunse, stari si detalii complexe (atat piesa, cat si videoclipul). Cu toate acestea, nu vreau sa explic nimic din ce e relatat acolo. Fiecare persoana in parte va intelege piesa in felul sau sau … nu o va intelege deloc. Vreau sa ii multumesc lui Sergiu Istrate si Ivan Caragia pentru aceasta colaborare minunata. De asemenea, lui Artur Corcodel care a lucrat la sunet si desigur, ca de obicei, Bogdan Paun si Alexandru Muresan (NGM Creative) pentru acest clip care arata istoria piesei din alt unghi”, adauga Denis Roabes (The Motans).

Piesa “Subtitre” este compusa de catre The Motans (Denis Roabes), alt DJ si Ivan Caragia, iar de productie s-a ocupat alt DJ si Ivan Cargia. Videoclipul este regizat de Bogdan Paun si produs de NGM Creative si Loops Production.

De-a lungul timpului, Sergiu Istrati a mai colaborat cu Ale Blake pentru piese precum „Weekend”, „Universe”, „Girls Go La”, single-uri ce au adunat zeci de milioane de vizualizari pe cel mai mare canal de YouTube din Romania, Cat Music. Anul trecut, piesele lui Sasha Lopez s-au auzit in tari precum Chile, Cehia, Slovenia, dar si Italia, Spania, Azerbadjan sau Rusia. Mai mult, formula Sasha Lopez feat. Ale Blake a cucerit topurile internationale cu single-uri ca „Perfect Day”, „Kiss You”, „Everybody Feels Alright”, „All My People”, ale caror refrene au fost fredonate de catre publicul din intreaga lume.  La inceputul anului, artistul a lansat alaturi de Ale Blake si Evan, „Feeling Good”, o piesa compusa de catre el impreuna cu Ivan Cargia si Vally V.

Anul trecut, The Motans (artist Global Reords) a lansat „Nota de plata” cu INNA, single care are peste 18 milioane de vizualizari. Piesa a fost compusa de Denis Roabes (The Motans), Irina Rimes, INNA, Alexandru Cotoi si Costin Bodea. La scurt timp dupa, The Motans a lansat single-ul, „Lilith”, in colaborare cu Keed de la Satra B.E.N.Z. Prima colaborare The Motans a fost cu Delia, pentru piesa „Weekend”, care a cucerit radiourile si televiziunile muzicale, cu peste 23 de milioane de vizualizari pe YouTube.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

Irina Rimes lansează piesa „Nu știi tu să fii bărbat”

Published

on

 

Irina Rimes, artista care s-a impus cu stilul său muzical aparte și cu imaginea conceptuală, a lansat astăzi noul său single. „Nu știi tu să fii bărbat” este o piesă de suflet, pe care artista a compus-o și care se va regăsi pe cel de-al doilea album al Irinei, intitulat „Cosmos”.

„Nu știi tu să fii bărbat” este o piesa veche, pe un subiect de mult uitat, o piesă pe care nu am avut niciodată curajul să o cânt, dar mai ales să o arăt și altora. Este o piesă despre un om anume și nu despre toți bărbații.”, declară Irina.

Irina Rimes va lansa cel de-al doilea material discografic din carieră, „Cosmos”, la începutul lunii decembrie, în cadrul unui eveniment aparte, la care își va spune povestea împletind muzica și poezia. Alături de ea se vor regăsi prietenii, familia, echipa sa, colegii din industrie și publicul care îi ascultă muzica. Artista a pregătit alături de echipa sa un nou concept de show, în semn de mulțumire pentru cei ce se regăsesc în piesele scrise de ea.

„Nu știi tu să fii bărbat” este o coproducție Quantum Music și Global Records, pentru care Irina Rimes a colaborat cu Costin Bodea și Alex Cotoi. Piesa urmează stilul inconfundabil al artistei, sensibil și încărcat de emoție.

Videoclipul piesei „Nu știi tu să fii bărbat” transmite un mesaj puternic, ascuns în spatele unui vizual impresionant. Seria de imagini simbolice începe cu Irina înfățișând-o pe faimoasa Mona Lisa și continuă cu un cadru spectaculos, produs în totalitate din efecte speciale ce au fost folosite pentru prima dată în producția unui videoclip românesc. Acesta a fost realizat de echipa NGM Creative, produs de Loops Production și regizat de Bogdan Păun, DOP Alex Mureșan, styling Olivia Stoica, make-up and hair Alex Ifimov.

Irina Rimes a cucerit publicul cu single-ul „Visele”, ce a ocupat prima poziție a topurilor radio și TV din România. Ulterior, artista a compus și lansat nu una, ci două trilogii, „Iubiri secrete” și „Trilogia II”. În anul 2017, ea a lansat primul său album, „Despre el”. Bazat pe poveștile și trăirile Irinei, materialul conține 10 piese, completate de un scurt metraj video. Piesele ce îl compun sunt: „Bandana” feat. KillaFonic, „Bolnavi amândoi”, „Cosmos”, „Octombrie Roșu” și “Eroii pieselor noastre”. Toate acestea s-au clasat în topul căutărilor YouTube încă din ziua lansării, iar „Bolnavi amândoi” a ocupat mai multe săptămâni la rând prima poziție a topurilor radio și TV.

Antrenor la emisiunea „Vocea României” și artist complet, Irina a scris de-a lungul ultimilor ani versuri și muzică pentru artiști celebri. Printre hiturile semnate de ea se numără: INNA („Cum ar fi”), Raluka („Ieri Erai”), Antonia („Dor de tine”), Alina Eremia („Poarta-mă”) sau Andra („Sunt puternică”).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

INNA a strălucit pe covorul roșu de la Latin Grammy Awards, alături de Luis Fonsi, JBalvin, Jennifer Lopez, Thalia și Maluma

Published

on

 

INNA se află în turneu de promovare a piesei “RA”, prima de pe noul album “YO”, album compus de artistă în spaniolă.

“RA” este un mesaj de empowerment, de a ieși dintr-o relație toxică și a căpăta încredere în forțele proprii.

 

 

Printre evenimentele la care a participat, se numără și prestigiosul “Latin Grammy Awards”, show anual la care sunt premiați cei mai cunoscuți și importanți artiști din America Latină.

INNA a fost invitată la acest eveniment și a fost pe covorul roșu de la Latin Grammy Awards, artista purtând o ținută Seen Users, styling RDStyling, make-up Anca Buldur.

La eveniment au participat Halsey, Thalia, Steve Aoki, Diplo, J Balvin, Jennifer Lopez, Maluma, Rosalia, Luis Miguel, Luis Fonsi.

Conform Vogue Mexico, INNA a fost desemnată unul dintre cei mai bine îmbrăcați oameni de la Latin Grammy Awards, publicație în care apare deja pentru a doua oară (a apărut și la evenimentul Bvlgari).

În această perioadă, INNA participă la emisiuni TV și radio pentru a promova piesa “RA” și albumul pe care urmează să îl lanseze în 2019. A apărut și pe Cosmopolitan Mexico, a cântat și la sărbătoarea de 25 de ani de Telehit Mexico.

În Las Vegas, pe lângă Grammy, INNA a fost și la YouTube, dar și la Sirius XM, Apple Music, la evenimentul de lansare H&M x Moschino, a făcut și o ședință foto pentru Rolling Stone Magazine și a fost și în Los Angeles la sediul Roc Nation.

De curând, INNA a semnat cu casa de discuri a lui Jay-Z, Roc Nation și este astfel colegă cu Shakira, Rihanna sau Mariah Carey.

Pe 24 noiembrie, va susține un concert la Exa FM în Mexico City, pe aceeași scenă cu The Chainsmokers și Black Eyed Peas.

Anul acesta, INNA a susținut un turneu în Statele Unite ale Americii și Canada, turneu care a inclus 9 concerte în Montreal, Long Island, Washington DC, Los Angeles, Seattle, San Francisco, Scottsdale, Miami și Chicago.

INNA a performat în peste 800 de concerte, are peste 4.5 milioane de abonați pe YouTube, peste 3.7 miliarde de vizualizări pe YouTube, peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1.5 milioane de fani pe Twitter și 2.4 milioane de fani pe Instagram.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Muzica

Delia lansează o piesă nouă chiar înainte de mult-aşteptatele concerte Acadelia de la Sala Palatului

Published

on

 

Consumul de zahăr este recomandat cu măsură. Însă toamna aceasta nu există restricţii în meniul Acadelia: cel mai aşteptat show al Deliei de la Sala Palatului, din 14, 15 şi 16 noiembrie, va conține suficiente urme de ironie, dulceață de zmeură și niște sâmburi de adevăr, astfel încât acadelele să devină o experienţă memorabilă. Chiar înainte de seria spectacolelor Acadelia, artista lansează şi o piesă nouă, compusă de ea, care se încadrează în acelaşi concept: „ACADELE”. 

 

Delia – ACADELE

Muzică și text: Delia Munteanu, Alex Cotoi

Producție muzicală: Alex Cotoi

Regie: Alex Ceaușu

(C) & (P) 2018 Global Records

Foto clip: Nick Stavre (Facebook, Instagram: @nickstavre)

 

La filmările clipului „ACADELE” s-a folosit o jumătate de tonă de zahăr din care s-a construit o piscină din zahăr, plină cu bile multicolore. Pe lângă cele 500 de kg de zahăr, s-au mai utilizat încă 10 kg de bomboane m&m, 15 kg marshmellows, 20 kg bomboane, 30 kg tort, 100 cupcakes, 150 acadele.  Clipul piesei „Acadele” este doar un scurt preview din ceea se va întâmpla la spectacolele din luna noiembrie de la Sala Palatului. Așadar, pentru cei care doresc să vadă un show dulce și colorat, Acadelia este cea mai potrivită alegere.

Spectacolul Acadelia din 16 noiembrie este deja sold out, astfel că cei care nu vor să rateze cel mai curajos show al toamnei mai pot achiziţiona bilete pentru concertele din 14 şi 15 noiembrie. De asemenea, cei care optează pentru categoria de bilete VIP vor beneficia de acces separat, special treatment food & drinks, activări speciale şi goodie bags. Totodată, există opțiunea achiziționării de bilete Meet and Greet Delia. Accesul la sesiunea de meet & greet cu Delia are un cost separat față de prețul de bilet pentru participare la concerte. Este obligatoriu pentru accesul la sesiunea de meet & greet ca participanții să aibă ahiziționat și un bilet la unul dintre concertele Acadelia. Pe lângă accesul la  meet & greet, cumpărătorii acestei categorii de preț primesc și piese din merch-ul Acadelia.

Acadelia, show pentru care Delia se pregăteşte deja intens ore întregi pe zi, se anunţă a fi o experienţă memorabilă pentru cei care vor face parte din acest scenariu curajos pus la cale de artistă împreună cu echipa sa. Din meniu nu vor lipsi, după cum mărturiseşte Adrian Tapciuc, regizorul spectacolelor Deliei, un decor multifuncţional impresionant, o trupă numeroasă de balet, ținute extravagante, 10 aparate laser de mare putere, 130 de metri pătrați de ecran led, peste 300 de aparate de lumină inteligentă, zeci de costume şi machiaje speciale, coregrafii sau elemente dulci, care vor da savoare poveştii Acadelia. Delia va cânta în premieră piesa „ACADELE”, pe care a compus-o încă de când a dat titlul acestui show, însă aceasta nu va fi singura premieră: interpretarea piesei „Cine m-a facut om mare”, la care Delia ține foarte mult și pe care a compus-o în întregime (muzică și versuri), va fi un moment cu totul și cu totul special, iar cei care vor fi în sală vor înțelege exact ce înseamnă acest lucru.

Acadelia va fi mai mult decât un regat al dulciurilor și al culorilor, ci și un show pentru întreaga familie, presărat cu surprize, emoții puternice, capabile să creeze momente memorabile.  Va fi un spectacol dulce atât la propriu, cât și la figurat, pentru că acadelele nu pot lipsi din programul pregătit de organizatori.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending