Connect with us

ALL MEDIA

Amalia Enache a fost acasă la Shakespeare (galerie foto)

Published

on

Amalia Enache, prezentatoarea Ştirilor Nopţii de la Pro Tv, şi-a petrecut o parte din vacanţa de toamnă acasă la marele William Shakespeare. Pe lângă cele câteva zile în care a fost ,,inghitita” de fascinanta Londra, Amalia s-a lăsat purtată în trecut şi de poveştile şi istoria oraşului Stantford upon Avon în care s-a născut Shakespeare. ,,Acolo totul se învârteşte în jurul numelui lui: casa în care s-a născut, fermă la care a crescut soţia lui, casa în care a locuit fiica lui după măritiş, încât rădeam mereu că ,,sigur pe banca asta îşi aducea Marele Will iubitele din adolescenţă să le cucerească.”, glumeşte vedeta Pro Tv.

Pe lângă parfumul marelui dramaturg care se simţea la fiecare pas, Amalia a regăsit un orăşel de provincie cu case vechi pe care l-a explorat până-n cele mai retrase străduţe: ,,Am văzut de fapt un adorabil orăşel englezesc, cu clădiri de la 1500 şi chiar mai bătrâne care sunt încă în picioare, deşi bârnele de lemn sunt curbate şi deformate de greutatea pe care o duc de sute de ani precum imaginile din oglinzile acelea speciale care strâmbă totul. Acolo, ca şi la Londra am luat la pas străzile şi când oboseala mă dobora, ajutată de o vreme fabuloasă pentru partea aceea a lumii mă întindeam pe iarbă, la picnic, într-unul dintre parcurile imense şi verzi, înconjurată de raţe, gâşte, lebede, pelicani sau veveriţe care sunt atât de obişnuite cu oamenii, încât se comportă ca nişte pisicuţe sau căţei crescuţi pe lângă casă.”.

După istorie şi calm, Amalia a trecut parcă în altă lume, la Londra care nu încetează să o uimească pe vedeta Pro Tv care nu este la prima vizită în capitala Angliei. ,,Pentru mine este locul cu cea mai pestriţă lume din câte am văzut, oraşul în care parcă nimeni nu e suficient de ciudat sau mai bine spus de ,,cool”, aşa că doi paşi mai încolo, apare altcineva care vrea să-l întreacă.”, povesteşte Amalia care cât a stat în Londra a simţit că până oraşul pare se grăbeşte undeva asemeni locuitorilor lui. ,,E un oraş care are un ritm lui, asemănător cu grăbit unui om mereu întârziere. Oamenii se îmbulzesc pe străzi, la metrou, magazine, miile de puburi, trăiesc cu disperare fiecare , fie se duc la munca sau ies sa se distreze noaptea. Si te baga in malaxorul lor din clipa in care ai făcut primul pas pe strada. E un oraş care te poate devora, un balaur care pare ca vrea sa te manance , dar e categoric un balaur cu solzii de aur.”, descrie prezentatoarea Ştirilor Nopţii de la Pro Tv.

In cele câteva zile in care a trăit si s-a bucurat de , Amalia a simţit a avut suficient timp de explorat oraşul cu tot farmecul lui care se regăseşte mult si in detalii: ,,Ca de fiecare data, mi-a plăcut enorm Londra , mi-a plăcut Borrow Market, o piata deschisa doar duminica sub un pod in care oamenii vând de la legume si peste proaspăt pana la ciori împuşcate, Porobello Road cu vechiturile lui, un deal de pe care se vede întreg oraşul, James Park Green Park, cu liniştea, răţuştele lor, Soho, muzee, străduţe fascinante, ce nici nu ghidurile turistice, shopping atat cat sa fie relaxant reţete de mâncare împrumutate din diverse colţuri ale lumii.”, îşi aminteşte Amalia care a avut bucuria de a întâlni oameni pe care preţuieşte: ,,Am câţiva prieteni dragi care locuiesc acolo, am vizitat-o pe Sturdza, pe designerul Carmen Secăreanu care expunea la ultimele creaţii la On/Off( London Fashion Week), un fost coleg din Pro, aşa a avut tot ce-mi doream: stare, inedit”, închide Amalia jurnalul fericit al vacanţei de toamna.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending