Connect with us

ALL MEDIA

Amalia Enache a fost acasă la Shakespeare (galerie foto)

Published

on

 

Amalia Enache, prezentatoarea Ştirilor Nopţii de la Pro Tv, şi-a petrecut o parte din vacanţa de toamnă acasă la marele William Shakespeare. Pe lângă cele câteva zile în care a fost ,,inghitita” de fascinanta Londra, Amalia s-a lăsat purtată în trecut şi de poveştile şi istoria oraşului Stantford upon Avon în care s-a născut Shakespeare. ,,Acolo totul se învârteşte în jurul numelui lui: casa în care s-a născut, fermă la care a crescut soţia lui, casa în care a locuit fiica lui după măritiş, încât rădeam mereu că ,,sigur pe banca asta îşi aducea Marele Will iubitele din adolescenţă să le cucerească.”, glumeşte vedeta Pro Tv.

Pe lângă parfumul marelui dramaturg care se simţea la fiecare pas, Amalia a regăsit un orăşel de provincie cu case vechi pe care l-a explorat până-n cele mai retrase străduţe: ,,Am văzut de fapt un adorabil orăşel englezesc, cu clădiri de la 1500 şi chiar mai bătrâne care sunt încă în picioare, deşi bârnele de lemn sunt curbate şi deformate de greutatea pe care o duc de sute de ani precum imaginile din oglinzile acelea speciale care strâmbă totul. Acolo, ca şi la Londra am luat la pas străzile şi când oboseala mă dobora, ajutată de o vreme fabuloasă pentru partea aceea a lumii mă întindeam pe iarbă, la picnic, într-unul dintre parcurile imense şi verzi, înconjurată de raţe, gâşte, lebede, pelicani sau veveriţe care sunt atât de obişnuite cu oamenii, încât se comportă ca nişte pisicuţe sau căţei crescuţi pe lângă casă.”.

După istorie şi calm, Amalia a trecut parcă în altă lume, la Londra care nu încetează să o uimească pe vedeta Pro Tv care nu este la prima vizită în capitala Angliei. ,,Pentru mine este locul cu cea mai pestriţă lume din câte am văzut, oraşul în care parcă nimeni nu e suficient de ciudat sau mai bine spus de ,,cool”, aşa că doi paşi mai încolo, apare altcineva care vrea să-l întreacă.”, povesteşte Amalia care cât a stat în Londra a simţit că până oraşul pare se grăbeşte undeva asemeni locuitorilor lui. ,,E un oraş care are un ritm lui, asemănător cu grăbit unui om mereu întârziere. Oamenii se îmbulzesc pe străzi, la metrou, magazine, miile de puburi, trăiesc cu disperare fiecare , fie se duc la munca sau ies sa se distreze noaptea. Si te baga in malaxorul lor din clipa in care ai făcut primul pas pe strada. E un oraş care te poate devora, un balaur care pare ca vrea sa te manance , dar e categoric un balaur cu solzii de aur.”, descrie prezentatoarea Ştirilor Nopţii de la Pro Tv.

In cele câteva zile in care a trăit si s-a bucurat de , Amalia a simţit a avut suficient timp de explorat oraşul cu tot farmecul lui care se regăseşte mult si in detalii: ,,Ca de fiecare data, mi-a plăcut enorm Londra , mi-a plăcut Borrow Market, o piata deschisa doar duminica sub un pod in care oamenii vând de la legume si peste proaspăt pana la ciori împuşcate, Porobello Road cu vechiturile lui, un deal de pe care se vede întreg oraşul, James Park Green Park, cu liniştea, răţuştele lor, Soho, muzee, străduţe fascinante, ce nici nu ghidurile turistice, shopping atat cat sa fie relaxant reţete de mâncare împrumutate din diverse colţuri ale lumii.”, îşi aminteşte Amalia care a avut bucuria de a întâlni oameni pe care preţuieşte: ,,Am câţiva prieteni dragi care locuiesc acolo, am vizitat-o pe Sturdza, pe designerul Carmen Secăreanu care expunea la ultimele creaţii la On/Off( London Fashion Week), un fost coleg din Pro, aşa a avut tot ce-mi doream: stare, inedit”, închide Amalia jurnalul fericit al vacanţei de toamna.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending