Connect with us

ALL MEDIA

Amalia Enache va lupta alaturi de Printesa Marina Sturdza pentru cauza copiilor abandonati din Romania (galerie foto)

Published

on

 

Amalia Enache, prezentatoarea Stirilor Noptii de la Pro Tv, va lupta alaturi de Printesa Marina Sturdza pentru cauza copiilor abandonati din Romania in calitate de reprezentant special al Fundatiei Hope and Home for Children Romania.

“O casa si o familie pentru fiecare copil”, acesta este tabloul ideal pe care Fundatia HHC si Amalia Enache isi doresc sa-l deseneze in realitatea Romaniei de azi. In locul institutiilor in care sunt nevoiti sa stea inghesuiti laolalta zeci de copii abandonati, HHC doreste sa gaseasca un camin pentru fiecare copil si sa aduca in viata lui caldura unei familii. “Printesa Marina Sturdza mi-a propus sa ma alatur fundatiei HHC Romania. Propunerea s-a potrivit cu o sensibilitate a mea in privinta copiilor abandonati.

Nu vreau sa intorc capul in partea cealalta pe strada daca vad un copil murdar si trist. Nu vreau nici sa-i intind cativa banuti, in speranta ca-si va lua ceva de mancare cu ei, pentru ca n-as face altceva decat sa incurajez ca si maine si poimaine el sa fie tot acolo, pe strada.  Nu vreau sa mai intalnesc copii carora nimeni, niciodata nu le-a facut vreo fotografie. Care la 18 ani pleaca in lume din centrele de plasament fara un trecut personal si fara niciun viitor, complet inabili sa se descurce si complet singuri pe lume. Si n-as vrea sa mai fie copii care atunci cand sunt bolnavi, de pilda, nu au pe nimeni sa le puna mana pe frunte sa vada daca au sau nu febra. », marturiseste sensibilizata vedeta Pro Tv.

Cu toate ca in ultimii 20 de ani in Romania s-au facut progrese foarte mari in sistemul de protectie a copilului, Amalia Enache si Fundatia HHC considera ca nimic pe lume nu poate sa creasca mai frumos un copil decat dragostea : « Eu cred ca nu e suficient sa le dam copiilor un acoperis deasupra capului, 3 mese pe zi, haine si chiar o ingrijire exemplara. Miile de copii crescuti fara afectiune, cateva sute laolalta intr-un singur centru, se intorc intr-o buna zi sa traiasca printre noi. Aici crezurile mele s-au intalnit cu cele ale HHC Romania: sa facem tot posibilul sa prevenim abandonul copiilor, iar pentru cei parasiti in institutii sa creem forme de protectie cat mai apropiate de o casa adevarata si ca intr-o familie. ».

Inainte de a se implica in actiunile Fundatiei HHC Romania, prezentatoarea stirilor Noptii de la Pro Tv a avut parte de o „calatorie” initiatica, asa cum ii place ei sa spuna, alaturi de Printesa Marina Sturdza si de alti membri ai Fundatiei. In saptamana in care a facut de fapt cunostinta cu actiunile Fundatiei si mai ales cu copiii si familiile care beneficiaza de ani de zile de ajutorul HHC, Amalia a simtit ca este pe drumul cel bun.

A vazut o mica parte dintre cei aproape 13 000 de care se ocupa Fundatia, s-a jucat cu ei, a intrat in universul lor trist, dar luminat de prezenta unor asistenti maternali si a unor perspective civilizate: „Am intalnit cred mai mult de o suta de copilasi. Tot felul de priviri, tot felul de povesti, tot felul de destine.

Adesea suflete salvate de HHC din abisul abisurilor. Unii dintre ei cu handicapuri severe, cei care pe vremuri erau legati de pat si hraniti din galeata si imi era greu uneori si sa-i privesc. Dar i-am gasit in case mai mult decat civilizate, intr-un mediu foarte apropiat de cel normal, ingrijiti de oameni adevarati.  In povestile lor de preventie a abandonului, am ajuns si in apartamente fara curent electric, cu cate 8 copii sau intr-o casa in care 3 copii frumosi, dezghetati si veseli bazaiau pe langa patul mamei pe care metastazele o mai lasasera cu vreo 30 de kilograme, dar in care am ras grozav cu cei mici.”, isi aminteste cu emotie si empatie Amalia.

HHC activeaza in Romania din 1999 in Romania.  La nivel mondial, are proiecte în 14 ţări din Africa şi Europa Centala şi de Est, fiecare proiect fiind diferit, pentru că răspunde nevoilor individuale ale copiilor. In Marea Britanie, Fundatia e patronata de personalitati precum Arpad Busson, iubitul actritei Uma Thurman, actrita Kristin Scott Thomas, vedeta BBC Kate Adie sau David Furnish, sotul lui Elton John.

Presedintele onorific HHC este Printesa Marina Sturdza a carei viata poate oricand sa faca subiectul unui roman: „Pentru mine a fost clar de cand am vazut-o pentru prima data ca aveam o multime de lucruri de invatat de la o doamna a carei poveste pleca din vechea aristocratie romaneasca si trecea printr-un fascinant traseu de munca jurnalistica la nivel mare si apoi o cariera in zona caritatii si a diplomatiei, tot la nivel inalt. Cu sarea si piperul care sunt date de prietenia ei din vremea cand a fost ba jurnalist de moda, ba consultant in aceasta zona, cu Oscar de la Renta, Karl Lagerfeld, Giorgio Armani, Ralph Lauren. Apoi UNICEF  si International Herald Tribune. », povesteste Amalia Enache de acum partener al Printesei in demersurile ei caritabile ce poarta marca HHC. 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending