Connect with us

BAZAR

Ambasad’Or Events – desemnată cea mai Glamorous Locatie de evenimente la Targul de nunti Mariage Fest 2016

Avatar

Published

on

Targul de nunti Mariage Fest a reunit cele mai importante companii din industria nuntilor pentru cea de-a 20-a editie a anului 2016. Ambasad’Or Events a fost desemnata una din cele mai glamuroase locatii de evenimente din Romania.

In urma unui studiu s-a demonstrat ca pentru o nunta medie sunt necesare aproximativ 250 ore de pregatire. Planificarea nuntii si evenimentele care apar pana in ziua nuntii tale pot fi foarte stresante, insa, trebuie sa fii sigur ca ziua nuntii tale va fi cea mai spectaculoasa zi din viata ta. Alegerea unui wedding planner te poate ajuta in desfasurarea intregului eveniment, totodata, acesta va avea grija ca tu sa nu te confrunti cu potentialele probleme care pot aparea pe parcursul oricarui eveniment. Pornesti de la idei marete, creionezi povestea evenimentului tau, iar, wedding planner-ul se va asigura ca le va transpune in realitate conform asteptarilor tale.

Omul de afaceri, Nicusor Stan, a fost desemnat cel mai bun wedding planner al anului 2015 . Asa cum era de asteptat, afaceritsul si-a facut prezenta si in cadrul cele de-a 20-a editii a Targului de nunti, Mariage Fest, unde Ambasad’Or Events a fost desemnata cea mai Glamorous locatie de evenimente a anului 2016. In ceea ce priveste perspectiva anului in curs, in materie de culori, texturi, dar si de materiale de constructie, omul de afaceri, Nicusor Stan, recomanda:

“Culorile anului 2016 sunt rozul pal, albastrul marin, inclusiv derivatele acestora, totodata, cuprul poate fi considerat tendinta anului in curs, in ceea ce priveste materialele de constructie”, a afirmat omul de afaceri, Nicusor Stan.

Privitor la organizarea unui eveniment si tot ce presupune acesta, Nicusor Stan, este de parere ca un weeding planner nu trebuie sa ia decizii in locul tau ci doar sa te ghideze si sa asiste in alegerile pe care le faci, totodata un wedding planner va scuti din timpul tau si te va ajuta sa obtii maximum posibil, incadrandu-te in bugetul propus.

“De asemenea, recomand cuplurilor sa isi urmeze punctual fisa evenimentului cu ajutorul unui wedding planner specializat, pentru ca lucrurile sa decurga conform asteptarilor. Implicarea mea in organizarea unui eveniment este de 120 %, ofer consiliere cuplurilor pentru evenimentul lor in totalitate, de la semnarea contractului pana la ziua evenimentului. Este o responsabilitate semnificativa pe umerii mei, nunta reprezinta evenimentul cel mai important din viata unor tineri care trebuie sa fie unul de neuitat. La Ambasad’Or Events, evenimentele au o tematica aparte si sprijinim intru totul acest lucru. De exemplu, o tematica memorabila care s-a dovedit a fi o reala provocare, atat pentru mine, cat si pentru echipa mea, a fost cea a nuntii lui Connect’R, pe care am pus-o in practica pana la ultimele detalii”, a mai adaugat omul de afaceri, Nicusor Stan.

Comentarii

Evenimente

S-a anulat Festivalul Internațional Cerbul de Aur 2020

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Consiliul de Administrație al Societății Române de Televiziune, organizator al evenimentului, a luat această decizie ținând cont de situația generată de pandemia COVID-19.

„Nu a fost o decizie luată cu ușurință, mai ales în contextul în care ediția din acest an ar fi fost una aniversară, a XX-a, și s-ar fi bucurat de o strălucire aparte. Însă, după discuții în cadrul TVR și cu partenerii locali, am ajuns la concluzia că nu ne dorim să facem compromisuri care să afecteze amploarea și imaginea evenimentului sau să genereze vreun risc la nivelul sănătății publice. Vom marca, însă, acest moment din istoria Cerbului de Aur cu un eveniment de televiziune care, pe de-o parte, să atragă atenția publicului asupra istoriei atât de bogate a festivalului și, pe de altă parte, să promoveze muzica românească de calitate.” – Doina Gradea, Președinte-Director General al TVR.

 

Hotărârea a fost luată și în contextul în care partenerii de tradiție ai Festivalului, autoritățile locale din Brașov, făcuseră publică intenția de a anula procedurile pentru organizarea unui număr de evenimente, printre care și Festivalul Cerbul de Aur.

 

„Am decis să nu organizăm ediţia din anul 2020 a Cerbului de Aur tocmai pentru a nu compromite sub nicio formă formatul clasic al acestui festival renumit în România, dar şi la nivel internaţional. Avem încredere că ediţia aniversară a Cerbului de Aur pe care ar fi trebuit s-o organizăm în acest an îşi va găsi locul binemeritat în agenda evenimentelor culturale pe care Braşovul le va găzdui în 2021” –  Adrian-Ioan Veştea, Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov.

 

Festivalul Cerbul de Aur se adaugă, astfel, unei lungi liste de evenimente majore cu public care au fost anulate din cauza epidemiei cu noul coronavirus, la nivel internațional și în România.

 

”Dimensiunea internaţională a evenimentului, cu artişti, concurenţi şi juraţi care vin din întreaga lume nu poate fi asigurată în condiţii optime, iar complexitatea sa ar ridica o mulţime de probleme de logistică şi de siguranţă epidemiologică, în contextul pandemiei, care nu ne oferă niciun fel de certititudini pe termen scurt şi mediu. Ne dorim şi sperăm, însă, ca în 2021 să oferim braşovenilor şi întregului public din România cea de-a XX-a ediţie a Festivalului, cu o amploare şi o strălucire care să compenseze absenţa Cerbului din acest an.” – George Scripcaru, Primar Brașov

 

Cea de-a XX-a ediție a Festivalului Internațional Cerbul de Aur ar fi trebuit să aibă loc în perioada 20 – 23 august, în Piața Sfatului din Brașov.

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Global Records prezintă THE CONCERT drive-in, cel mai mare concert drive-in din România

Avatar

Published

on

            Vă mai amintiţi cum era să vizionaţi filme pe un ecran mare, direct din maşină. Experienţa se repetă, dar nu urmărim pelicule, ci concerte cu cei mai în vogă solişti. Pe 19, 20 și 21 iunie, în parcarea principală de la Romexpo, artiștii tăi preferați urcă pe scenă pentru cel mai mare concert drive-in din România, THE CONCERT drive-in ! În contextul actual, pentru respectarea măsurilor de distanțare socială, fanii vor putea urmări concertele care le-au lipsit în toată această perioadă, live, într-un mod inedit, din mașină.

 

Programul THE CONCERT drive-in:

19 iunie – Alina Eremia, Antonia, Carla’s Dreams, Roxen

20 iunie – INNA, Irina Rimes, The Motans

21 iunie – Azteca & IAN, Killa Fonic, Nane, Oscar

 

Muzica este cea care, indiferent de situație, prin puterea și magia ei poate schimba stări și ne poate face să visăm, ne poate duce în locurile în care ne dorim să fim sau mai aproape emoțional de persoanele care ne lipsesc. Muzica se ascultă oricând, în orice context, este cea care trăiește în fiecare dintre noi, care schimbă mentalități și ne ajută să trecem mai ușor peste o perioadă dificilă. Iar artiștii sunt nerăbdători să-și întâlnească publicul, să urce pe scenă și să creeze show-uri speciale pentru cei care îi urmăresc și îi admiră.

Fanii sunt așteptați pe 19, 20 și 21 iunie, la Romexpo, să petreacă trei seri speciale alături de artiștii lor preferați. Accesul în cele trei zile se va face începând cu ora 19:00. Biletele puse în vânzare sunt per mașină. Cei care își doresc să participe la eveniment trebuie să țină cont de faptul că în fiecare mașină sunt permise maximum 4 persoane care fac parte din aceeași familie.

De asemenea, spectatorii vor putea asculta concertele prin intermediul sistemului audio din mașina personală, pe o frecvență care va fi comunicată la fața locului, iar aplauzele vor fi înlocuite de data aceasta de sunetul claxonului. Accesul cu camioane, dube, utilaje, autoutilitare sau alte vehicule este interzis.

 

Biletele sunt disponibile pe iabilet.ro și în rețeaua IABILET.

https://www.iabilet.ro/bilete-the-concert-drive-in-56011/

PRO TV și KISS FM sunt partenerii media ai evenimentului.

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Irina Rimes lansează Pastila, primul album din România lansat cu canvasuri pe Spotify!

Avatar

Published

on

            Irina Rimes le aduce fanilor primul său album trap, care este disponibil de astăzi pe Spotify, pe canalul de YouTube al artistei și în toate magazinele digitale.

 

Albumul conține 10 piese și colaborări inedite cu Amuly, Bruja și Nane. Bagă, Copilul pierdut, Mică și slabă, Perfectul Imperfect, Perna ta, Singuri, Somn ușor, Tic Tac, Treci la nu, Vin și pastile sunt melodiile care pot fi ascultate începând de astăzi, aici: https://spoti.fi/2yHvg2a. Albumul Pastila are o însemnătate aparte pentru Irina, deoarece reprezintă o nouă etapă în cariera sa și totodată, o surpriză pentru toți cei care îi apreciază arta și-i ascultă muzica.

Nu mă întrebați nimic, doar ascultați. Eu fac muzică, nu știu să o comentez. Dacă vă întrebați de ce Pastila, pentru că așa am considerat potrivit. Pastila… punct. Fără simbolisme. Poate că în mintea mea albumul se asociază cu o pastilă… Există ceva bolnav în pastilă, dar există și vindecare. Dacă faci abuz, poți să mori, dar dacă o iei când trebuie și pentru ce trebuie, te vindecă”, a declarat Irina Rimes.

Grafica albumului a fost realizată de Dimi și David (@dimitricaceaune & @davidgal22), iar de styling s-au ocupat Anda Crăpătureanu și Olivia Stoica. Pastila este o capsulă ce conține 10 stări pline de profunzime și emoții, redate de Irina în versuri și condimentate de Amuly, Bruja și Nane.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0