Connect with us

Evenimente

Ambasadorii campaniei “Dăruieşte o speranţă” organizează “Crăciun cu zâne şi povesti”, ediţia a II-a

Published

on

 

 

Tycoon Communication, Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti si ambasadorii campaniei ‚’Daruieste o speranta’’, organizeaza joi, 17 Decembrie la orele 15.00 evenimentul ‚’Craciun cu zane si povesti’’, editia a II-a in favoarea copiilor cu maladii grave care invata Centrul Educational Sfanta Faustina din Bucuresti.

Micutii cu varste cuprinse intre 5 si 18 ani, vor impodobi bradul de Craciun, alaturi de echipa de voluntari a campaniei, vor avea parte de un pranz ca in povesti, vor primi daruri si vor avea parte de multe surprize. Ambasadorii si voluntarii campaniei se vor transforma, astfel in zane bune si vor crea magia Craciunului, incercand sa le indeplineasca dorintele si sa ii faca sa uite pentru cateva ore bolile care ii macina.

Campania va continua pana in luna martie 2016 pentru intrajutorarea Centrului Educational Sfanta Faustina care este singurul centru din Bucuresti, unde sunt educati copiii cu maladii grave si terminale.

Avem si o stire senzationala, este o stire confirmata! Dupa un an de cautari prin toata tara, echipa de Actiuni Speciale a Directiei Generala a Politiei Municipiului Bucuresti, l-a gasit pe Mos Craciun si il va aduce cu ‚’duba’’ copiilor de la Faustina.

Pe data de 16 Decembrie, o echipa de voluntari va prepara pranzul pentru cei mici la Chef Parade. Din aceasta echipa fac parte:

Gabriella Pascaru Bisi – Tycoon Communication & Arta Gustului, Cristina Chiriac – Presedinte Asociatia Nationala a Antreprenorilor, Gabriel Cilinca – Ofiter de Politie, Jesica Zamfir – Concurent Master Chef, Elena Engin – Medic & Food Blogger, Victoria Pirsan – Inginer & Food Blogger.

Echipa de voluntari este alcatuita din: Cristina Murgoci, Gratiela Marineata, Liana Raluca, eleva Diana Badila, Sorina Stan, Roxana Elena, Ina Niculescu  si Irena Ion si dorim sa multumim pe aceasta cale si elevilor de la Scoala Superioara Comerciala “N. Kretzulescu” care s-au mobilizat cu hainute si pachetele ce vor fi aduse la eveniment pentru cei mici.

Multumim partenerilor care sustin evenimentul: Directia Generala a Politiei Municipiului Bucuresti, Caroli, Chef Parade, Aqua Carpatica, Vinarte, Germino, Ocean Fish, Asociatia Nationala a Antreprenorilor, Electrolux, Alex Bisi Photography, Orasul Meu, Radar de Media, Romania TV, Centrul de Presa, ItsyBitsy FM si Calendarul Magic.

Avand in vedere ca este un eveniment cu si pentru minori, dorim sa aducem la cunostinta ca exista declaratii de consimtamant a parintilor, privind imaginea copiilor care pot fi fotografiati si filmati.

daruieste o speranta - campanie de craciun

 

[nextpage title=” Campania ‘’Daruieste o speranta!’’”]

 

Campania ‘’Daruieste o speranta!’’

Tycoon Communication a lansat campania sociala ‘’Daruieste o speranta!’’in favoarea Centrului Educational Sfanta Faustina din Bucuresti.

Scopul acestei campanii este abaterea indiferentei fata de copiii care sufera de malatii grave sau malatii in faze terminale si atragerea de sustinatori, pentru ca aici la Sfanta Faustina, totul conteaza si absolut orice face diferenta! Agentia isi propune sa garanteze copiilor care frecventeaza centrul, toate conditiile necesare pentru buna desfasurare a activitatii si  doreste sa dea glas acestor copii care de cele mai multe ori devin ‘’invizibili’’ sau sunt uitati.

Centrul Educational Sfanta Faustina este singurul centru din Bucuresti unde copii suferinzi sunt tinuti aproape de educatie si de copilarie. Fondat in urma cu 11 ani de catre fundatiile Help us Dry the Tears si Nona – No Name Child, intr-un puternic parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii Marie Curie in curtea caruia se afla. O echipa dedicata  se ocupa de educatia copiilor si tinerilor care necesita tratamente speciale, copii care sufera de boli foarte grave, precum si de boli in faze terminale, sa ramana aproape de educatie si de copilarie. Copii spitalizati la Marie Curie, vin in centrul educational dupa tratamente si au acces la o educatie de excelenta prin aportul profesorilor, invatatorilor si al voluntarilor, care vin zilnic sa le predea cursuri intensive la nivelul ciclului primar, gimnazial si liceal, limba germana, engleza, franceza, matematica, fizica, ateliere de creatie, informatica si nu in ultimul rand sa se joace cu copii intr-o camera special amenajata pentru copii cu varsta prescolara.

Prin lansarea acestei campanii in 2014, Tycoon Communication invita companiile private, institutiile publice si societatea civila la participare si la sustinerea Centrul Educational Sfanta Faustina unde in anul scolastic 2014-2015 au fost educati un numar de 276 de copii cu varste prescolare si scolare.

Centrul Educational Sfanta Faustina, B-dul C-tin Brâncoveanu nr. 20, Sector 4 ( In incinta curtii spitalului Marie Curie, inainte de intrarea in spital, prima strada la dreapta, intrare laterala. Cladirea imediat dupa Centrul de Recuperare Nicolae Robanescu)

 

Va invitam alaturi de noi !

www.faustina.ro/doneaza/

Birou de presa:

Tycoon Communication – Gabriella Pascaru Bisi

gabriella@tycooncommunication.com / 0721 640 384

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Au început înscrierile la ediția a 6-a a Crosului IT-iștilor

Published

on

 

Crosul IT-iștilor powered by Infodesign revine cu ediția numărul 6. Sute de IT-iști și iubitori ai sportului sunt așteptați și în acest an să alerge, pe 22 iunie, în Parcul Tineretului din Capitală. Înscrierile se fac pe site-ul evenimentului: https://infodesign.ro/crosulitistilor/ până pe 20 iunie.

Kitul și participarea celor care activează în domeniul IT (fie că sunt studenți, fie că lucrează în departamente ori companii din industria tehnologiei informației) sunt gratuite. Cu toate acestea, competiția se adresează tuturor persoanelor dornice să facă parte dintr-o comunitate care timp de 5 ani consecutivi a spus ”Log out, shut down, go run”, promovând astfel mișcarea în aer liber și un stil de viață activ și sănătos.

Kitul de participare va conține un tricou tehnic, număr de concurs, insignă, baton energizant, dar și alte surprize din partea sponsorilor. Pe lângă acestea, organizatorii își așteaptă concurenții echipați, ca de fiecare dată, cu energie și voie bună.

Programul evenimentului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7.30, continuă cu sesiunea de încălzire, la ora 9.00, urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9.30. Startul și festivitatea de premiere vor fi amenajate lângă Intrarea Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului.

Cei care doresc să se înscrie vor putea opta pentru Cursa Hobby de 3km (o tură de lac) sau pentru Cursa Expert de 10 km (trei ture de lac). Indiferent de timpii obținuți pe traseu, participanții se pot simți niște învingători pentru că au renunțat la confortul și sedentarismul cotidian.

Crosul IT-iștilor este organizat de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România. Printre primii sponsori anunțați ai evenimentului se numără: Genesis, Marvo, Redis Nutriție, Buff România, Aqua Carpatica, Answear, Nutrislim, The Cage, Anvergura, Discovery Arena, Mojo Sailing.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Iubitorii de sport, natura si muzica sunt asteptati la Prima editie a festivalului “Sambata X3”

Published

on

 

In perioada 26-28 iulie, Gradina Ielelor din Sambata de Sus, isi va deschide portile pentru a primi miile de iubitori ai sportului, naturii si muzicii de calitate la cel mai mare festival care  imbina armonios elemente de entertaiment si lifestyle: muzica live, gastronomie romaneasca, sport si activitati in aer liber, activitati culturale, de protectia si conservarea mediului, de responsabilitate sociala.

 

Organizatorii festivalului isi propun sa aduca impreuna amatorii de festival si sportivii iubitori de alegare montana, cross, airsoft si montain bike, in cadrul unei atmosfere de socializare si entertainment, de care se poate bucura intreaga familie. Nu vor lipsi ingredientele de succes ale unui festival: muzica live, zona de food si multe ateliere de creatie dedicate, deopotriva, si celor mari si celor mici.

Aerul curat, cele 6 hectare ale Gradinii Ielelor, locul unde se va desfasura festivalul,infrastructura demna de marile festivaluri internationale: apa curenta, energie electrica,  statie de epurare, 3 lacuri artificiale, sistem de drenaj prin canale colectoare, toalete moderne la standarde europene in container sanitar, container dusuri, vor oferi participantilor o experienta unica alaturi de cei dragi.

 

“Ne-am dori sa creionam un festival care sa aduca impreuna familiile, un festival unde pot veni sa se bucure de muzica, miscare, natura dar si de siguranta si de o atmosfera linistita. In peisajul festivalurilor cred ca era nevoie de un astfel de concept, pentru ca, in acest moment, sunt foarte multe festivaluri de nisa, fie ca vorbim de muzica house, electric music sau rock. Noi am vrut sa oferim o alternativa pentru intreaga familie”, a declarat Lucian Savoiu, unul dintre organizatorii Sambata X3.

Cu o investitie de sute de mii de euro in infrastructura si amenajare, Gradina Ielelor poate acomoda mii de oameni care vor regasi in mijlocul naturii comfortul dorit si de cei mai exigenti dintre participanti:

 

Ø  Zone umbra naturala / copaci

Ø  Zona campare gratuita 15.000 mp

Ø  Parcare gratuita

Ø  Energie elctrica

Ø  1 scena de 6 x 7 ptr concerte pe timp de zi

Ø  1 scena mare de 10 x 10 pentru concerte pet imp de noapte

Ø  Iluminat perimetral

Ø  Iluminat ambiental

Ø  Gard imnprejuitor

Ø  Ambulanta permanenta

Ø  Punct de prim ajutor in interiorul festivalului

Ø  Paza firma specilatizata atat interior cat si exterior

Ø  Pct acces festival

Ø  Instalatie de canalizare de 400 ml

Ø  Statie de epuarare proprie de 15.000 lt

 

Gradina Ielelor va gazdui baruri, foișoare, scene permanente,  zone de relaxare, zone amenajate pentru copii, dușuri și toalete. Capacitatea de campare este de pana la 1.500 de corturi, in regim gratuit. Organizatorii au incheiat parteneriate cu companii care vor inchiria, in cadrul locatiei, celor care nu doresc sa isi aduca de acasa: corturi pentru campare, biciclete pentru mountain bike si echipamente complete de airsoft.

 

Iubitorii de alergare montana si cross, MTB si airsoft, amatori sau profesionisti, sunt asteptati sa se  inscrie la competitiile organizate in cadrul Festivalului  SX3

Timp de trei zile, Sambata de Sus va fi un centru important al sportului  și distracției pentru participantii de toate varstele. Specialisti in cele trei discipline sportive au gandit trasee cu diferite grade de dificultate, astfel incat sa raspunda cerintelor celor mai putin antrenati dar si sportivilor de performanta.

 

Cursele de alergare montana si cross sunt concepute pentru diferite distanțe și adaptate pentru diferite grupe de varste, astfel incat intreaga familie sa faca miscare si sa se bucure de aerul curat de munte. Celor mai mici participanti, dar si amatorilor de distractie, organizatorii le-au pregatit o cursa de 1 KM , respectiv Family Music Run, o cursa de 3 km pe ritmuri muzicale. In functie de gradul de pregatire, ceilalti participanti se pot inscrie la una dintre cele 2 curse de alergare, respectiv 10 km și 21 km (half marathon). Partener oficial al curselor de alergare montana și cros este Federația Romana de Atletism.

 

Cursele MTB se vor desfasura pe trasee de 20, respectiv 40 de km, cu grade diferite de dificultate, pentru a spori  intensitatea acestor competitiei.

Iubitorii de adrenalina oferita de practicarea Airsoft vor avea parte de o experienta inedita. Inscrierile sunt deschise pentru o competitie in stil militar, din care nu vor lipsi numeroase provocari, trageri la

tinta fixa, cursa cu obstacole in echipa de 5 tragatori.

Competițiile sportive se vor desfasura pe suprafata a 3 localitati: Sambata de Sus, Lisa si Dragus intr-un areal de peste 1.000 ha.

Cei care doresc sa se inscrie la competitiile sportive sau vor mai multe informatii despre festival o pot face accesand: https://sambatax3.ro/

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending