Connect with us

ALL MEDIA

AMENDA | Antena 1, amendată de CNA cu 20.000 de lei din cauza emisiunii „Acces Direct”

Published

on

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, joi, să amendeze Antena 1 cu 20.000 de lei, din cauza emisiunii „Acces Direct”, în care a fost prezentată povestea Angelicăi Constantin şi în care aceasta a fost tunsă în direct.

CNA - SEDINTA

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de joi, ediţiile din 12 şi 18 iunie ale emisiunii „Acces Direct”, în care a fost adus în discuţie cazul Angelicăi Constantin, mama naturală a fetiţei cântăreţei Luminiţa Anghel. Angelica Constantin a afirmat că este sora geamănă a lăutarului Marian Mexicanu, precizând că are dovezi care pot demonstra că este sora acestuia. Totodată, în ediţia din 18 iunie a emisiunii, Angelica Constantin a fost tunsă în timp ce se afla în platou.

„Această mamă naturală spune că Luminiţa Anghel i-a adoptat copilul fără să aibă semnătura ei şi şi-a revendicat dreptul asupra copilului ei. Acesta a fost momentul în care a apărut în lumina reflectoarelor. Ulterior, s-a dezvoltat un subiect colateral pentru că ea a comunicat că ştie că este soră a acestui domn Marian Mexicanu. (…) Subiectul a fost preluat de echipa noastră, s-a dovedit ca orice televonelă din categoria aceasta, a avut o mare priză la public, şi l-am abordat cu foarte mare seriozitate, fiecare dintre părţi venind cu dovezi, finalitatea reprezentând-o efectuarea acelui test ADN la un institut autorizat în acest sens, care a dat verdictul că cei doi nu sunt fraţi. Într-o emisiune anterioară se pusese această provocare, acest pariu (că se va tunde dacă pierde, n.r) căreia doamna i-a dat curs, nu a forţat-o nimeni. Din punctul nostru de vedere, faptul că cineva se tunde într-un platou de televiziune nu reprezenta nici ceva şocant, nici o premieră. Au fost oameni care şi-au ras mustaţa şi Maria Dragomiroiu a simulat că îşi tunde celebra podoabă capilară”, a declarat Cristian Ionescu, producătorul emisiunii „Acces Direct”.

Pe de altă parte, întrebat dacă există un contract semnat între Antena 1 şi Angelica Constantin, producătorul Antena 1 a răspuns afirmativ. În acest context, Florin Gabrea, membru al CNA, a cerut ca acest document să fie prezentat Consiliului Naţional al Audiovizualului, scrie Mediafax.

De asemenea, Cristian Ionescu a precizat că „dacă Angelica Constantin s-ar fi simţit umilită, nu ar mai fi participat, în aceeaşi zi la o altă emisiune a postului de televiziune”.

În schimb, membrul CNA Cristina Trepcea a menţionat, în şedinţa de joi, că „tunderea unei femei în public era un mijloc de tortură, de umilinţă”. „Femeia aceasta era cât se poate de încurcată. Femeia aceasta nu are suficientă încredere în ea, mai ales când a fost şantajată: «Dacă nu te laşi tunsă, te dăm în judecată»”, a spus Trepcea.

Astfel, Cristina Trepcea a propus o amendă de 20.000 de lei pentru Antena 1, în baza articolului 14 din Codul de reglementare a conţinutul audiovizualului, care prevede că „Înainte de începerea difuzării unui program din categoria celor prevăzute la art. 12, radiodifuzorii au obligaţia de a informa publicul cu privire la genul, clasificarea programului şi motivul principal de restricţionare a vizionării acestuia, potrivit criteriilor prevăzute la art. 19 alin. (2). (1^1) Orice emisiune de tip reality show, al cărei scenariu se bazează pe fapte sau situaţii reale din viaţa unor persoane, conţinând însă şi elemente de ficţiune, se semnalează, la început şi la sfârşit, precum şi la reluarea după pauze publicitare, prin menţiunea «Acest program este o ficţiune», afişată lizibil, cu o dimensiune de minimum 30 de puncte în format SD, definiţie standard, respectiv 60 în format HD, înaltă definiţie, şi pentru o durată de minimum 10 secunde”.

Articolul 12 din Cod prevede că „Programele audiovizuale care pot afecta dezvoltarea fizică, mentală sau morală a minorilor pot fi difuzate numai dacă vizionarea este restricţionată printr-un sistem de acces condiţionat. În lipsa unui sistem de acces condiţionat, difuzarea programelor (…) se poate face numai în intervalul orar permis, potrivit clasificării programului în funcţie de conţinutul acestuia”, incheie aceeasi sursa citata.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending