Connect with us

ALL MEDIA

AMENDA | Antena 1, amendată de CNA cu 20.000 de lei din cauza emisiunii „Acces Direct”

Published

on

 

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, joi, să amendeze Antena 1 cu 20.000 de lei, din cauza emisiunii „Acces Direct”, în care a fost prezentată povestea Angelicăi Constantin şi în care aceasta a fost tunsă în direct.

CNA - SEDINTA

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de joi, ediţiile din 12 şi 18 iunie ale emisiunii „Acces Direct”, în care a fost adus în discuţie cazul Angelicăi Constantin, mama naturală a fetiţei cântăreţei Luminiţa Anghel. Angelica Constantin a afirmat că este sora geamănă a lăutarului Marian Mexicanu, precizând că are dovezi care pot demonstra că este sora acestuia. Totodată, în ediţia din 18 iunie a emisiunii, Angelica Constantin a fost tunsă în timp ce se afla în platou.

„Această mamă naturală spune că Luminiţa Anghel i-a adoptat copilul fără să aibă semnătura ei şi şi-a revendicat dreptul asupra copilului ei. Acesta a fost momentul în care a apărut în lumina reflectoarelor. Ulterior, s-a dezvoltat un subiect colateral pentru că ea a comunicat că ştie că este soră a acestui domn Marian Mexicanu. (…) Subiectul a fost preluat de echipa noastră, s-a dovedit ca orice televonelă din categoria aceasta, a avut o mare priză la public, şi l-am abordat cu foarte mare seriozitate, fiecare dintre părţi venind cu dovezi, finalitatea reprezentând-o efectuarea acelui test ADN la un institut autorizat în acest sens, care a dat verdictul că cei doi nu sunt fraţi. Într-o emisiune anterioară se pusese această provocare, acest pariu (că se va tunde dacă pierde, n.r) căreia doamna i-a dat curs, nu a forţat-o nimeni. Din punctul nostru de vedere, faptul că cineva se tunde într-un platou de televiziune nu reprezenta nici ceva şocant, nici o premieră. Au fost oameni care şi-au ras mustaţa şi Maria Dragomiroiu a simulat că îşi tunde celebra podoabă capilară”, a declarat Cristian Ionescu, producătorul emisiunii „Acces Direct”.

Pe de altă parte, întrebat dacă există un contract semnat între Antena 1 şi Angelica Constantin, producătorul Antena 1 a răspuns afirmativ. În acest context, Florin Gabrea, membru al CNA, a cerut ca acest document să fie prezentat Consiliului Naţional al Audiovizualului, scrie Mediafax.

De asemenea, Cristian Ionescu a precizat că „dacă Angelica Constantin s-ar fi simţit umilită, nu ar mai fi participat, în aceeaşi zi la o altă emisiune a postului de televiziune”.

În schimb, membrul CNA Cristina Trepcea a menţionat, în şedinţa de joi, că „tunderea unei femei în public era un mijloc de tortură, de umilinţă”. „Femeia aceasta era cât se poate de încurcată. Femeia aceasta nu are suficientă încredere în ea, mai ales când a fost şantajată: «Dacă nu te laşi tunsă, te dăm în judecată»”, a spus Trepcea.

Astfel, Cristina Trepcea a propus o amendă de 20.000 de lei pentru Antena 1, în baza articolului 14 din Codul de reglementare a conţinutul audiovizualului, care prevede că „Înainte de începerea difuzării unui program din categoria celor prevăzute la art. 12, radiodifuzorii au obligaţia de a informa publicul cu privire la genul, clasificarea programului şi motivul principal de restricţionare a vizionării acestuia, potrivit criteriilor prevăzute la art. 19 alin. (2). (1^1) Orice emisiune de tip reality show, al cărei scenariu se bazează pe fapte sau situaţii reale din viaţa unor persoane, conţinând însă şi elemente de ficţiune, se semnalează, la început şi la sfârşit, precum şi la reluarea după pauze publicitare, prin menţiunea «Acest program este o ficţiune», afişată lizibil, cu o dimensiune de minimum 30 de puncte în format SD, definiţie standard, respectiv 60 în format HD, înaltă definiţie, şi pentru o durată de minimum 10 secunde”.

Articolul 12 din Cod prevede că „Programele audiovizuale care pot afecta dezvoltarea fizică, mentală sau morală a minorilor pot fi difuzate numai dacă vizionarea este restricţionată printr-un sistem de acces condiţionat. În lipsa unui sistem de acces condiţionat, difuzarea programelor (…) se poate face numai în intervalul orar permis, potrivit clasificării programului în funcţie de conţinutul acestuia”, incheie aceeasi sursa citata.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending