Ana-Maria Caia și Iulian Comanescu lansează Brandedcont.net: conținut pentru branduri - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

Ana-Maria Caia și Iulian Comanescu lansează Brandedcont.net: conținut pentru branduri

Published

on

Ana-Maria Caia și Iulian Comanescu lansează Brandedcont.net, o operațiune care furnizează branded content (conținut la cerere pentru branduri) companiilor interesate de eficiența în promovare și strategiile de marketing state of the art la nivel global.

Abordarea de tip branded content constă în crearea de povești atractive pentru public în jurul brandurilor, cu care producătorii profesioniști de conținut interacționează pentru un rezultat sexy și din punctul de vedere al publicului, și din cel al obiectivelor de marketing ale clientului.

“Branded content, branded entertainment, content marketing, content on demand, native advertising – sub toate aceste nume, cu nuanțe ușor diferite, se ascunde construirea de povești în jurul brandurilor, unul din cele mai noi trenduri din comunicarea comercială. Sephora a creat un talent show de machiaj pentru o mare televiziune din China, iar The Lego Movie a fost produs de Warner în colaborare cu Lego. În termeni TV, e următorul pas de după product placement, fiindcă nu e vorba de a strecura branduri într-un discurs preexistent, ci de a crea cu totul acel discurs în funcție de brand.”, afirmă Iulian Comănescu, jurnalist cu o experiență de aproape 25 de ani, antreprenor și blogger din 2006.

Brandedcont.net  este o rețea de producători de conținut care grupează peste 20 de autori, producători TV, scriitori, art directori, directori de imagine, editori video, actori, programatori profesioniști, cu credențiale pe piața conținutului.

“Trăim într-o eră în care publicul e din ce în ce mai pretențios pentru că niciodată în istoria omenirii n-am fost expuși la o asemenea cantitate de informație și distracție. Brandurile au nevoie de conținut inteligent și puternic pentru a interacționa cu noul tip de consumator. Am făcut Brandedcont.net  pentru că brandurile ni se par interesante în sine și pentru că publicul e cel pentru care am lucrat până acum în media.”, spune Ana-Maria Caia.

Echipele sunt create în funcție de proiect – care poate fi online, video/TV, de print sau de alt tip, din colaboratori cu afinități reciproce și experiență profesională comună.

“În jurul branded content s-a creat buzz în ultimii ani, dar strategia există, empiric, de mult. Poate primul exemplu notabil de branded content a fost Ghidul Michelin, care s-a născut în 1900, aproape odată cu automobilul.

Eu fac astfel de lucruri de pe la începutul anilor 2000, când făceam site-uri de conținut pentru Coca-Cola (Burn.ro și Sprite.ro) prin Hambar 18, un nume istoric în online-ul românesc. Cu Brandedcont.net am simțit însă nevoia să dăm un nume întregii povești, iar reacțiile care au apărut după ce am pus numele în circulație neoficial au fost pozitive. Avem deja un nou client și ni s-a confirmat faptul că tarifele noastre sunt competitive.”, adaugă Comănescu.

Fondatorii Brandedcont.net au lucrat pentru clienți ca: Fairy, Finlandia, Microsoft, Oficiul pentru Turism al Ciprului, Paravion, Romanian American Foundation, TAP Portugal, marii producători din industria vinului din România etc.

Referitor la poziționarea pe piață a operațiunii, Ana-Maria Caia declară:

“E normal ca brandurile să vină către specialiști în conținut, atunci când au nevoie de conținut, or ăsta e punctul forte din portofoliul nostru. Nu suntem concurenți cu marile agenții de comunicare, ci, dimpotrivă, complementari, fiindcă expertiza noastră e în altă parte. Ca dovadă faptul că am lucrat atât cu clienți direcți, cât și prin intermediul agențiilor.”

O selecție de proiecte realizate până acum de fondatori poate fi văzută pe Brandedcont.net, în secțiunea “Portofoliu”.

Foto montaj: RADAR DE MEDIA

CITEȘTE ȘI:

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending