Connect with us

Reality Show

Ana Simia a revenit in tara si continua acuzatiile la adresa fostilor coechipieri: “M-am simtit tradata!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Ana Simia Taran a sosit ieri in tara dupa o luna petrecuta in Republica Dominicana, performand pe traseele “Exatlon”, unde a luptat ca o leoaica pentru echipa sa, doborand recorduri sau aducand de numeroase ori punctul victoriei pentru Razboinici. Bataioasa, cu zambetul pe buze si ovationata de cei care se aflau pe aeroportul din Bucuresti, simpatica razboinica a declarat ca nu regreta experienta unica traita in Republica Dominicana.

Atleta “Exatlon” precizeaza ca a decis sa abandoneze lupta pentru ca nu mai simtea ca este parte a unei echipe si se declara dezamagita de multi dintre Razboinici pe care ii credea aliati sau chiar prieteni.

“M-am simtit tradata de cei cu care am impartit si bune si rele timp de o luna in Dominicana. As fi trecut peste durere si accidentari si as fi ramas pana la capat daca eram intr-adevar o echipa. Sunt dezamagita de reactiile si lipsa de verticalitate ale fostilor mei colegi, dar le doresc sa castige in continuare”, a subliniat Simia.

Inainte a a pleca din competitie, Simia Taran le-a spus colegilor sai ce avea pe suflet si a primit la randu-i numeroase reprosuri acide.

“Cred ca ei au foarte mare dreptate, sunt un grup de 10, eu sunt doar una singura. Cred ca greseala mea este ca sunt foarte sincera si nu stiu sa ma ascund, nu sunt smechera. Greseala mea este ca spun lucrurile intr-un mod foarte impulsiv, dar cred ca aici, in grup, adevarul doare. Nu stiu sa joc doua Simia. Nu am incredere in nimeni“, s-a adresat razboinica lui Cosmin Cernat incheiandu-si discursul cu multumiri pentru cei care au sustinut-o.

Care sunt experientele traite de Ana Simia Taran la “Exatlon”, partea ei de adevar in relatiile din echipa Razboinicilor, dar si ce planuri are in continuare razboinica, aflati miercuri, incepand cu 23.15 la “FanArena” show-ul prezentat de Ilinca Vandici si Vladimir Draghia, la Kanal D.

Comentarii

comments

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Reality Show

O concurentă vine în Imperiul Leilor cu o afacere socială: ”Cine vine alături de noi pune umărul la o lume mai bună!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri e seara emoțiilor și surprizelor la Imperiul Leilor. Antreprenori cu afaceri pentru suflet, cu idei care să ne țină în formă, cu meșteșuguri uitate sau cu personaje de poveste, se vor afla în fața celor 5 investitori. Unele business-uri îi vor amuza pe lei, altele îi vor înfuria de-a dreptul. Cine va pleca acasă cu banii, vedem miercuri, de la ora 20:30, într-o nouă ediție Imperiul Leilor.

 

Irina Sorescu, o bucureșteancă de 46 de ani, intră în Imperiul Leilor și încearcă să primească finanțare pentru o afacere care face mult bine: o brutărie în care sunt angajate mame aflate în situații dificile de viață. ”Pentru mine e foarte important ca în societatea și comunitatea în care trăim să nu lăsăm pe nimeni în urmă, pentru că fiecare om merită șansa să fie încurajat și să fie apreciat. Lucrez de mulți ani în zona socială, am luat contact cu multe femei aflate în situații dificile și mi-am dat seama că cel mai de preț ajutor pe care pot să-l ofer este să creez locuri de muncă decente, în care femeile să fie apreciate și respectate pentru munca pe care o fac. Cine vine alături de noi sigur o să pună umărul la o lume mai bună”, va spune aceasta.

Propunerea Irinei va fi analizată riguros de lei, iar dincolo de cifre, aceștia se vor arăta impresionați de dăruirea antreprenoarei: ”Aș vrea să devenim clienții tăi!”, îi va spune Dragoș Petrescu. Înainte de a decide dacă investesc sau nu în ea, cei cinci lei vor încerca să înțeleagă dacă business-ul ei e profitabil: ”Propunerea ta e frumoasă, dar ca să convingi investitorii, lucrurile, atât juridic, cât și financiar, trebuie să fie foarte clare!”, va spune Bogdan Micu, după ce-și va da seama că unele aspecte nu sunt coerente în planul ei. Investitorii vor fi tranșanți și vor analiza la sânge propunerea concurentei, iar unul dintre lei va fi concluziona dur cererea ei de finanțare: ”Banii pe care-i investesc nu văd cum îi recuperez, neavând control nici pe partea de business, nici pe partea de fundație. Pentru mine nu funcționează!”, va spune acesta. Ce decizie vor lua leii în privința brutăriei sociale – dacă există oportunitate de business sau cred ar trebui să rămână o acțiune pur umanitară, dacă vor investi sau nu, vedem miercuri seară.

 

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu redeschid porțile Imperiul miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

Reality Show

Protagonista următorului episod Șef sub acoperire este Corina Popescu, Director General Electrica!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Mâine seară, de la 21:30, la PRO TV, urmărim un nou episod al reality show-ului Șef sub acoperire, care o are în prim plan pe Corina Popescu, Director General Electrica.

 

 

Electrica este una dintre cele mai mari companii care distribuie și furnizează energie electrică în România. Cu un trecut de 120 de ani și aproape 8000 de angajați, compania e un gigant care depășește 1 miliard de euro anual. Corina Popescu este Director General Electrica, o femeie la conducere într-un domeniu al bărbaților. Ea a avut curajul de a lucra pe teren și a coborât într-o turbină, a lucrat într-o centrală, a făcut manevre în posturi subterane și multe altele. Acum a acceptat provocarea de a încerca din nou munca grea de teren, de data aceasta sub acoperire, în cadrul emisiunii Șef sub acoperire.

 

„Participarea la emisiunea Șef sub acoperire a fost o experiență inedită, care mi-a oferit oportunitatea atipică să urmăresc și din alt unghi aspectele relevante din companie în ansamblul lor – de la strategie, până la implementare, în cele mai mici detalii. Ce am experimentat pe teren a probat că strategia de business, în curs de implementare, conține soluțiile reale de eficientizare a activității noastre. Am avut ocazia să culeg detalii relevante care, în anumite situații, au dus deja la ajustări în prioritizarea unor decizii, în cadrul procesului de transformare organizațională pe care îl traversăm. Una dintre concluziile cele mai valoroase însă este că poate exista o singură echipă unită și că, numai prin contribuția și cunoștințele fiecărui coleg în parte, dintre cei 8.000 de angajați, putem să ne îndeplinim misiunea de a oferi “energie oriunde, oricând, oricui”, a spus Corina Popescu.

 

Telespectatorii au parte de o mulțime de surprize la TV, dar și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniști, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii. Șef sub acoperire, marți, de la 21:30, la PRO TV! Oameni adevărați, povești surprinzătoare!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu Survivor (cifre detaliate)

Încă o eliminare în rândul Războinicilor, la “Survivor România”; Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu reality-ul fenomen. Aproape 3 milioane de telespectatori, cu ochii pe ediția de aseară

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Aseară, la “Survivor România”, jocul de comunicare al săptămânii, cu o miza dublă, care includea fie camp-ul, fie insula, a ținut cu sufletul la gură milioane de fani ai emisiunii. Duelul de aseară a fost câștigat la ștafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoșii au condus timp de câteva runde, nu mai puțin de șase ori egalitatea a fost stabilită între echipe, însă ștafeta a înclinat în favoarea echipei albastre. Pentru punctul victoriei au intrat pe traseu, Irisha și Culiță, de la Faimoși, iar de la Războinici, Marius și Maria.

 

Premiul de aseară, de la “Survivor România” a constat în comunicarea cu persoanele dragi, prin mesaje text în timp real, cu un membru al familiei, pentru Faimoși, iar pentru Războinici, premiul consta în comunicarea în timp real cu un prieten/persoană apropiată.

Înainte de startul jocului de aseară, Daniel Pavel l-a anunțat pe Ștefan Ciuculescu, noul concurent care s-a alăturat echipei Faimosilor. Cunoscut jucător de fotbal, în vârstă de 27 de ani, acesta s-a făcut remarcat ca portar al echipei Steaua, unde a făcut parte din echipa de juniori. De-a lungul carierei a fost transferat la mai multe cluburi din țară și până recent a fost portarul echipei Rapid București. Deși aseară Faimoșii au pierdut în fața Războinicilor, Ștefan a reușit, în primul sau  joc de la „Survivor România”, să aducă două puncte importante pentru echipa sa.

Consiliul de eliminare al săptămânii i-a avut în prim plan pe Zannidache, preferatul publicului, în urma voturilor primite din partea acestora, și pe Albert, care a întrunit, pentru a șaptea oară, cele mai multe voturi din partea telespectatorilor.

Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache, iar Albert a indicat-o pe Vera pentru a părăși competiția, cea din urmă fiind eliminată, ca urmare a faptului că a primit cele mai puține voturi, dintre cei nominalizați.

“Aveam o presimire că voi pleca… Îmi pare rău că plec, mi-aș fi dorit să stau mai mult. Dacă atât a fost să fie pentru mine, voi pleca acasă cu capul sus”, a spus Vera aseară, cu greu reușind să își stăpânească lacrimile.

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară

 

Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”, reality-ul fenomen a fost urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară.

Sâmbătă, 17 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:56), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Stația a înregistrat 10,4% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,4% rating și 20,7% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, atins la 21:48, pste 2.3 milioane de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici.

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending