ANALIZĂ. Acces direct, lider de audiență detașat pe toate targeturile și în luna martie. Cați telespectatori au văzut emisiunea? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize

ANALIZĂ. Acces direct, lider de audiență detașat pe toate targeturile și în luna martie. Cați telespectatori au văzut emisiunea?

Published

on

„Acces direct”, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost și în luna martie lider absolut de audiență pe intervalul său orar, pe toate segmentele de public.

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate de cele două emisiuni, pe toate segmentele de public pentru lună martie 2015. 

PUBLICUL COMERCIAL

Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea „Acces direct” a înregistrat în luna martie un leadership de 82%, înregistrând, în medie, un rating de 5,5 puncte și o cotă de piață de 20,6 procente, în timp ce, ProTv s-a clasat pe locul al II-lea cu 4,8 puncte de rating și 18,3% cotă de piață.

PUBLICUL URBAN

Emisiunea a fost lider de audiență și pe întreg publicul din mediul urban, cu un leadership de 100%, înregistrînd un rating mediu de 7 puncte și o cotă de piață de 20 procente. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 4,9 puncte de rating și 14,1% cotă de piață.

PUBLICUL NATIONAL

„Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, cu un leadership tot de 100%, unde a obținut o medie de 7,9 puncte de rating și 22,3% cotă de piață, emisiunea fiind urmărită în medie de aproape 1.5 00.000 de români. ProTv, următorul clasat, a avut 5,9 puncte de rating și 16,6 procente din cota de piață.

Audiente TV martie 2015 - Acces Direct vs La Maruta


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Antena 1

CITESTE SI:

 

Comentarii

comments

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. andrei-constantin

    7 aprilie 2015 at 13:13

    maruta nu va mai fi din toamna la pro tv ,oare ce vor baga pro tv -istii pe acest solt orar ????

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending