ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

0
3320
Spread the love

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>> Naţional All
Interval>> 19:59-01:22
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 14.2 5.5 985.0
Kanal D 10.4 4.0 720.0
Antena 1 9.4 3.7 652.8
Prima TV 6.7 2.6 464.5
Romania TV 5.3 2.1 369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 19:59-01:22
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 14.2 5.5 532.3
Antena 1 12.2 4.7 456.8
Kanal D 8.9 3.5 334.5
DigiSport 1 5.8 2.3 218.3
Antena 3 5.7 2.2 211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 19:59-01:22
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 19.9 6.9 307.2
Antena 1 16.0 5.5 246.3
Kanal D 9.4 3.2 144.9
Prima TV 6.3 2.2 96.7
DigiSport 1 6.1 2.1 94.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Reclame

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.