ANALIZĂ AUDIENŢE TV: iUmor nu glumeşte cu audiența! Vezi ce perfomanțe a atins finala de la Antena 1! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Analize Audiente TV

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: iUmor nu glumeşte cu audiența! Vezi ce perfomanțe a atins finala de la Antena 1!

Published

on

Duminică, 10 decembrie, finala “iUmor” a plasat Antena 1 pe primul loc in mediul urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență in targeturile național și comercial cu filmul „Avatar” in timp ce Kanal D, care a difuzat emisiunile „Roata Norocului” și „Ochii din umbra”, a obținut locul 2 la nivel național. 
iUmor a  încheiat aseara cel de-al patrulea sezon pe Antena 1, reușind de-a lungul celor 13 ediții să fie una dintre cele mai performante emisiuni ale stației, alaturi de „Chefi la Cutite”. In cele aproape cinci ore ale finalei iUmor, Antena 1 a înregistrat o medie pe minut de 1.027.000 de telespectatori din întreaga țară, pentra ca în minutul de maximă audiență de la 21:47, să capteze in fata televizoarelor 1.718.200 de români.

PUBLICUL NATIONAL

Target>> National All
Interval>> 19:58-24:57
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 15.9 6.4 1152.0
Kanal D 15.2 6.1 1097.3
Antena 1 14.2 5.7 1027.0
Prima TV 6.0 2.4 431.8
Romania TV 5.8 2.4 422.3

 

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 19:58-24:57
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Antena 1 16.3 6.8 652.0
Pro TV 15.9 6.6 633.2
Kanal D 8.6 3.5 342.4
Romania TV 7.7 3.2 306.0
Antena 3 5.2 2.1 206.9

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 19:58-24:57
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 23.9 8.9 395.9
Antena 1 23.0 8.6 382.1
Kanal D 7.8 2.9 128.6
Romania TV 4.8 1.8 79.3
Prima TV 4.6 1.7 76.6

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Advertisement

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending