Connect with us

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Mircea Radu nu a convins cu ”Ie, Românie”. Antena 1 pierde locul doi in Prime Time

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Reîntoarcerea lui Mircea Radu la Antena 1 este umbrită de un rezultat sub așteptări, care plaseaza stația pe locul trei in topul televiziunilor comerciale. Pro TV a dominat seara cu doua producții locale cu tematică rurală: ”Las Fierbinți” și ”Ferma Vedetelor” iar pe locul doi s-a impus Kanal D cu serialul turcesc ”Dragoste si Ură”.

 

 Audiența medie a principalelor programe de Prime Time la 1 Martie 2018Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTI (XIII)Pro TV20:2721:3027371278630
FERMA VEDETELORPro TV21:3123:191697832416
ASK VE MAVIKanal D19:4622:581316663222
GHICESTE VARSTA (I)Antena 119:5921:091239542209
IE ROMANIEAntena 121:1423:11888361164

 

Antena 1 a resimțit puternic in Prime Time (19:00-23:00) lipsa de performanță a emisiunii prezentate de Mircea Radu ”Ie Romanie”, clasandu-se pe locul trei in Urban si Comercial. Pro TV își consolidează poziția de lider, in timp de Kanal D reușește performanțe bune chiar si în zilele in care nu difuzează emisiunea-senzație a sezonului ”Exatlon România”.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Nationall All
Interval>>Prime Time
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.912.32197.5
Antena 113.46.61182.9
Kanal D13.26.51166.6
National TV5.92.9519.5
Antena 34.62.3405.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>Prime Time
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.111.01065.5
Kanal D12.76.1583.9
Antena 110.65.0486.2
Antena 36.43.1295.5
National TV4.72.2217.0

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>Prime Time
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.111.3504.1
Kanal D11.74.4196.5
Antena 111.44.3191.2
National TV3.81.464.3
Pro Cinema3.41.357.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Asia Express- Drumul Comorilor, lider detașat pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cea de-a doua ediție premieră a celui mai dur reality-show a continuat aseară cu o cursă plină de adrenalină, la Antena 1.

Cele nouă echipe de vedete care au acceptat provocarea Asia Express- Drumul Comorilor s-au luptat pentru prima imunitate a etapei, ce a fost câștigată de Alexandru Abagiu și prietenul său, Radu: ”Sper să câștigăm cât mai multe!. Cei doi vor avea ocazia să se relaxeze pentru restul primei etape și vor beneficia de transport, cazare, masă și suma de 100 de Euro.

Asia Express- Drumul Comorilor a fost lider detașat de piață și aseară și a ținut în fața televizoarelor aproape 1.850.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 20:23. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19:59 – 23:55, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 22.2% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 5.8 puncte de rating și 16 procente din cota de piață.

Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 7.1 puncte şi 16.1% cota de piaţã, în vreme DigiSport 1 înregistra atunci doar 5.3 puncte de rating şi 12 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească a doua ediție premierã Asia Express- Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7.1 puncte de rating și 15.3 cota de piață, în vreme ce Kanal D se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 5.7 puncte de rating și 12.4% cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

Probele serii de duminică au fost foarte complexe și au testat dexteritatea, simțul artistic și rezistența fizică a concurenților, însă de departe cel mai epuizant moment pentru ei a fost drumul spre primul punct de control. Scările înguste și abrupte, urcate în grabă într-o căldură insuportabilă, i-au făcut pe mulți dintre ei să cedeze: ”A fost o cursă infernală până la Gina”, a spus Speak. Tot aseară, vedetele au învățat și coregrafii filipineze pe care au fost nevoiți să le execute fără cusur pentru a primi următorul indiciu și, în cele din urmă, au convins localnicii din Filipine să bea cu ei shot-uri de lambanog, băutură locală.

Ieri seară, acțiunea de pe Drumul Comorilor s-a oprit brusc, cu toate echipele în viteza cursei. Cei mai lenți pe traseu nu au îndeplinit încă nici ultima misiune, dar cei care au păstrat ritmul sunt în drum spre Villa Escudero. Traseul primei etape va continua și în seara aceasta, de la 20:00, cu o miză la fel de importantă: calificarea la jocul de amuletă și cea de-a doua imunitate. Una dintre cele mai mari plantații de cocos din Filipine va găzdui competiția pentru un avantaj în show și suma de 1000 de Euro, însă doar primele trei echipe care vor face față într-un test de memorie se vor califica. După ce vor face un tur ghidat al bisericii Escudero, vedetele vor fi puse la încercare de Gina Pistol, iar fiecare răspuns greșit nu va face decât să le micșoreze șansele de calificare la amuletă: ”Am zis că am venit aici pentru experiență, să ne distrăm, dar suntem disperați să ieșim mereu primii!, va mărturisi Sorin Bontea într-un moment plin de adrenalină.

Care vor fi cele trei cupluri care se vor lupta pentru avantaj, dar și cine va câștiga cea de-a doua imunitate a etapei, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la 20:00, la Asia Express- Drumul Comorilor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Peste doua milioane de fani au urmarit editia de aseara a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Kanal D, pe podiumul audientelor

Avatar

Published

on

„Bravo, ai stil! Celebrities” se bucura de o audienta uriasa, cu fiecare editie difuzata, reality-ul, suta la suta autentic, este urmarit de milioane de fani din intreaga tara. Editia de aseara a emisiunii a fost vizionata de peste 2 milioane de telespectatori din intreaga tara, plansand Kanal D in topurile televiziunilor din Romania.

Joi, in intervalul de difuzare 22:00 – 24:30, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul audientelor, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. O medie de peste jumatate de milion (645.000) de romani au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al difuzarii, show-ul „Bravo, ai stil! Celebrities”. In minutul de maxima audienta, atins la 22:01, peste doua milioane de fani ai emisiunii (2.036.000) asteptau cu sufletul la gura defilarile impresionante ale concurentelor „Bravo, ai stil! Celebrities”.

Joi, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 3,7% rating si 12,3% cota de piata, pe targetul National, 3,5% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,4% rating si 14,3% cota de piata, pe targetul Comercial.

Show-ul „Bravo, ai stil! Celebrities”, prezentat de Ilinca Vandici, alaturi de juratii Catalin Botezatu, Raluca Badulescu si Maurice Munteanu, poate fi urmarit de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, de la ora 23:00, la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,426,3268
 Kanal D3,414,3145
 Antena 13,213,4136
BRAVO, AI STIL! CelebritiesAntena 30,83,434
22:00-24:30Romania TV0,83,232
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.02.2020    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,317,5504
 Kanal D3,511,6336
 Antena 32,99,5275
BRAVO, AI STIL! CelebritiesAntena 12,79,0260
22:00-24:30Romania TV2,27,3211
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.02.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,418,0946
 Kanal D3,712,3645
 Antena 13,09,9520
BRAVO, AI STIL! CelebritiesAntena 32,27,3386
22:00-24:30Romania TV2,06,5345
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.02.2020    

Comentarii

Continue Reading

Analize

Episodul de aseara al serialului „Ma numesc Zuleyha”, urmarit de peste 2 milioane de fani! Kanal D, pe primul loc la nivelul intregii tari

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara, aseara, in Prime Time, cu serialul turcesc „Ma numesc Zuleyha”. Productia a fost urmarita de peste 2 milioane de fani, clasand Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe targetul National.

In intervalul de difuzare, 20:00 – 22:00, Kanal D a inregistrat 9,9% rating si 19,7% cota de piata, la nivel National. Peste 1.7 milioane de fani din intreaga tara au urmarit aseara serialul „Ma numesc Zuleyha”, in fiecare minut al difuzarii, pe parcursul celor doua ore.

Serialul „Ma numesc Zuleyha” poate fi urmarit de miercuri pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D!

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,919,71736
 Antena 17,715,41360
 Pro TV7,214,41265
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV3,16,2548
20:00-22:00Antena 32,54,9435
Source: Kantar Media Romania    
Date: 12.02.2020    

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0