Reîntoarcerea lui Mircea Radu la Antena 1 este umbrită de un rezultat sub așteptări, care plaseaza stația pe locul trei in topul televiziunilor comerciale. Pro TV a dominat seara cu doua producții locale cu tematică rurală: ”Las Fierbinți” și ”Ferma Vedetelor” iar pe locul doi s-a impus Kanal D cu serialul turcesc ”Dragoste si Ură”.
Audiența medie a principalelor programe de Prime Time la 1 Martie 2018 | Total >> | Total | |||||
Units >> | Rtg(000) | ||||||
Total | Title | Channel | Start time | End Time | National | Urban | 18-49 Urban |
LAS FIERBINTI (XIII) | Pro TV | 20:27 | 21:30 | 2737 | 1278 | 630 | |
FERMA VEDETELOR | Pro TV | 21:31 | 23:19 | 1697 | 832 | 416 | |
ASK VE MAVI | Kanal D | 19:46 | 22:58 | 1316 | 663 | 222 | |
GHICESTE VARSTA (I) | Antena 1 | 19:59 | 21:09 | 1239 | 542 | 209 | |
IE ROMANIE | Antena 1 | 21:14 | 23:11 | 888 | 361 | 164 |
Antena 1 a resimțit puternic in Prime Time (19:00-23:00) lipsa de performanță a emisiunii prezentate de Mircea Radu ”Ie Romanie”, clasandu-se pe locul trei in Urban si Comercial. Pro TV își consolidează poziția de lider, in timp de Kanal D reușește performanțe bune chiar si în zilele in care nu difuzează emisiunea-senzație a sezonului ”Exatlon România”.
PUBLICUL NAȚIONAL
Target>> | Nationall All | ||
Interval>> | Prime Time | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 24.9 | 12.3 | 2197.5 |
Antena 1 | 13.4 | 6.6 | 1182.9 |
Kanal D | 13.2 | 6.5 | 1166.6 |
National TV | 5.9 | 2.9 | 519.5 |
Antena 3 | 4.6 | 2.3 | 405.4 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | Prime Time | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 23.1 | 11.0 | 1065.5 |
Kanal D | 12.7 | 6.1 | 583.9 |
Antena 1 | 10.6 | 5.0 | 486.2 |
Antena 3 | 6.4 | 3.1 | 295.5 |
National TV | 4.7 | 2.2 | 217.0 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | Prime Time | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 30.1 | 11.3 | 504.1 |
Kanal D | 11.7 | 4.4 | 196.5 |
Antena 1 | 11.4 | 4.3 | 191.2 |
National TV | 3.8 | 1.4 | 64.3 |
Pro Cinema | 3.4 | 1.3 | 57.0 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.