Connect with us
 

  

PRO TV a continuat să le ofere telespectatorilor, și în 2015, cele mai impresionante producții, cele mai noi și apreciate filme, entertainment de calitate și cele mai bine documentate programe de știri. PRO TV a fost alegerea numărul 1 a telespectatorilor, fiind lider de piață în România și în acest an.

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată cu cifrele de audienţă înregistrate de producţiile PRO TV în 2015!

Show-urile Sunt celebru, scoate-mă de aici!, Ferma vedetelor sau Clipa de fericire, alături de producțiile consacrate, precum Românii au talent sau Vocea României, au devenit adevărate fenomene, care au marcat acest an. Atributele programelor PRO TV au fost inovația, ineditul, emoția, umorul, acțiunea și divertismentul, transformând producțiile în succese remarcabile!

 

2015, anul recordurilor de audiență la PRO TV!

Oferta PRO TV din anul 2015 a adus producții pe care românii le-au urmărit cu sufletul la gură, aducând recorduri de audiență.

PRO TV a fost in pole position încă din primele luni ale anului 2015, începând cu Sunt celebru, scoate-mă de aici!, care a fost cel mai performant reality show difuzat vreodată de o televiziune din România, cu o medie de 14.9 puncte de rating și 30.7% share și continuând cu Ferma vedetelor, care a înregistrat 97% leadership pe o perioadă de nu mai puțin de 3 luni. Emisiunea Visuri la cheie a adus pentru PRO TV un record la nivelul cotei de piață, una dintre poveștile acestui sezon înregistrând 33.7% share.

Dragos Bucur VISURI LA CHEIE

Dragos Bucur
VISURI LA CHEIE

Luna octombrie a adus un nou record de cotă de piață pentru un episod al celui mai urmărit serial de comedie, Las Fierbinți: 38.3%! De asemenea, PRO TV a înregistrat în luna octombrie cele mai bune rezultate ale unui canal TV în România în prime time, cu o medie de 25.3% cotă de piață.

“Am avut un început de an în forță, cu producția fenomen Sunt celebru, scoate-mă de aici!, am continuat cu Ferma vedetelor, care a obținut rezultate incredibile”

Lucia Antal, Director Marketing PRO TV

Lucia Antal, Director Marketing PRO TV

Lucia Antal, Director Marketing PRO TV, a declarat: „Ne-am dorit ca în 2015 să le oferim telespectatorilor o varietate mare de programe: producții, emisiuni, filme, seriale și formate care să fie pe placul lor, iar rezultatele pe care le vedem acum confirmă că am reușit să ajungem în casele românilor. Am avut un început de an în forță, cu producția fenomen Sunt celebru, scoate-mă de aici!, am continuat cu Ferma vedetelor, care a obținut rezultate incredibile timp de 3 luni consecutive, apoi cu producțiile deja consacrate în România, precum Românii au talent, Visuri la cheie, Las Fierbinți sau Vocea României, toate cu rezultate foarte bune. Suntem convinși că grila pe care am pregătit-o pentru 2016 va continua să le ofere românilor informațiile, divertismentul și inovația cu care i-am obișnuit deja!”.

 

Rezultate PRO TV ianuarie – decembrie 2015

PUBLICUL COMERCIAL

În perioada 1 ianuarie –  31 decembrie 2015, PRO TV a înregistrat în prime time un rating mediu de 9.1 puncte și o cotă de piață de 23.9% în rândul publicului comercial, adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, la mare distanță de televiziunea de pe locul doi, Antena 1 care a obținut 5.3 puncte de rating și 14% share. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a atins în 2015 un rating mediu de 3.5 puncte și o cotă de piață de 18.9%, în timp ce Antena 1 a înregistrat un rating de 2.8 puncte și o cotă de piață de 14.7%.

PUBLICUL URBAN

PRO TV și-a depășit competiția la o distanță considerabilă și la nivelul publicului urban. În 2015, postul a înregistrat un rating mediu de 7.9 puncte și o cotă de piață de 17.3% în prime time, mult peste rating-ul de 5.2 puncte și share-ul de 11.5% atinse de Antena 1. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut 3.2 puncte de rating și 14.2% share, în timp ce locul doi, Antena 1 a înregistrat 2.8 puncte de rating și 12.5% share.

PUBLICUL NATIONAL

PRO TV a condus detașat topul audiențelor și la nivel național, atingând un rating mediu de 8.1 puncte și un share de 17.8% în prime time, respectiv un rating de 3.3 puncte și un share de 14.6% pe parcursul întregii zile. Antena 1 a înregistrat în prime time 5.1 puncte de rating și o cotă de piață de 11.1% și un rating de 2.9 puncte și un share de 12.6% pe parcursul întregii zile.

 

Adrenalină, emoții și pasiune – ingredientele show-urilor de top!

Emoțiile, pasiunea și adrenalina au fost elementele care au adus audiențe record producțiilor PRO TV. Topul emisiunilor de divertisment la nivelul publicului comercial este condus de show-urile PRO TV:

 Emisiune RatingShare
1ROMÂNII AU TALENTPRO TV18.145.6%
2SUNT CELEBRU, SCOATE-MĂ DE AICI!PRO TV14.930.7%
3VISURI LA CHEIEPRO TV10.926.4%
4VOCEA ROMÂNIEIPRO TV10.728.1%
5MASTERCHEFPRO TV1023.7%

 

Cel mai urmărit show marca PRO TV, Românii au talent, a reunit și în acest sezon momente fascinante ale românilor dornici să-și împărtășească talentul cu întreaga țară! Românii au talent a fost și în 2015 cel mai urmărit show din istoria televiziunii din România, lider absolut de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, Românii au talent a înregistrat cifre impresionante: 18.1 puncte de rating și 45.6% share.

ROMANII AU TALENT PRO TV

ROMANII AU TALENT
PRO TV

Sunt celebru, scoate-mă de aici! a fost revelația începutului de an. Timp de trei săptămâni, telespectatorii au putut urmări, live, captivanta experiență a 12 vedete în jungla africană. Show-ul fenomen al începutului de an a înregistrat la nivel comercial o audiență medie de 14.9 puncte de rating și o cotă de piață de 30.7%!

Visuri la cheie a readus, prin intermediul celui de-al doilea sezon, speranța în viața românilor mai puțin norocoși. Producția emoționantă a marcat și în această toamnă viețile românilor cu care soarta a fost dură. Cifrele au fost și în acest sezon la înălțime: 10.9 puncte de rating și 26.4% share pe publicul comercial.

Portativul de la Vocea României a continuat într-o notă fabuloasă cu noi reguli și voci puternice. Ritmul audiențelor de top a fost resimțit și în show-ul în care doar vocea contează. Vocile senzaționale și cei patru antrenori, alături de Pavel Bartoș, au fost ingredientele de succes care au poziționat Vocea României pe prima poziție în clasamentul show-urilor muzicale, aducând un nou sezon cu 100% leadership de audiență. Pe segmentul publicului comercial, PRO TV a înregistrat o medie de 10.7 puncte de rating și 28.1% share.

MasterChef a dominat topul audiențelor și în acest sezon, oferind telespectatorilor un meniu asezonat cu preparate de top, probe spectaculoase și concurenți determinați. Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean au adus telespectorilor un sezon presărat cu ingrediente premium: probe spectaculoase, concurenți pasionați și invitați de seamă. La nivelul publicului comercial, cel mai  urmărit cooking show din România a înregistrat o medie de 10 puncte de rating și 23.7% share.

MASTERCHEF

MASTERCHEF

În prima jumătate a anului 2015, Ferma vedetelor a reunit 12 vedete, care au înfruntat provocări și sarcini inedite, asemănătoare celor de acum 100 de ani. Timp de 3 luni, reality show-ul a adus în fața telespectatorilor fața nevăzută a vedetelor, care au ieșit din zona lor de confort, și a arătat cum au făcut față, zilnic, provocărilor vieții la fermă. Ferma vedetelor a înregistrat pe segmentul comercial o medie de 9.6 puncte de rating și 23.7% share, situându-se pe locul 6 în clasamentul show-urilor de divertisment în 2015.

DETALII PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

Următorul loc în clasament este ocupat de Clipa de fericire, emisiunea care a pus în centrul atenției oameni simpli, adevărați, cu care viața nu a fost întotdeauna ușoară, iar Amalia Enache le-a arătat că o clipă de fericire poate schimba totul și că cel mai important este să nu își piardă speranța și optimismul. Emisiunea Clipa de fericire, prezentată de Amalia Enache, a înregistrat o medie de 7.4 puncte de rating și 18% cotă de piață.

Amalia Enache - Clipa de fericire

Amalia Enache – Clipa de fericire

Știrile obiective au poziționat PRO TV pe prima poziție în preferințele telespectatorilor!

PRO TV a dovedit și în acest an că informația de calitate, prezentată profesionist și obiectiv, este esențială pentru telespectatori. Programele Știrilor PRO TV au fost lider de audiență în 2015, iar noul studio de știri, dotat cu tehnologie de ultima generație, care se aliniază la cele mai noi tendințe de pe piața internațională, le oferă telespectatorilor o experiență vizuală inedită!

În 2015, primele 5 poziții în topul programelor de știri pe segmentul publicului comercial sunt (cifrele de audiență sunt pentru perioada 1 ianuarie – 30 decembrie):

  1. Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.3 puncte de rating și 22.1% share
  2. Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 7.9 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV 19:00 – 7.7 puncte de rating și 23.7% share
  4. Știrile PRO TV 22:30 – 6.7 puncte de rating și 19.8% share
  5. Observator 19:00, ANTENA 1 – 4.8 puncte de rating și 14.9% share
ANDREEA ESCA STIRILE PRO TV

ANDREEA ESCA
STIRILE PRO TV

România, te iubesc! a prezentat, și în acest an, anchete și reportaje senzaționale, a continuat să arate românilor fața nevăzută a țării lor și să prezinte exemple de români cu care ne mândrim, pentru care „se poate și altfel” a devenit un motto și un stil de viață. Materialele pregătite de echipa România, te iubesc! au înregistrat audiențe de top. Astfel, pe segmentul publicului comercial, audiența medie a fost de 5.5 puncte de rating și 16.7% cotă de piață, față de locul secund, care a înregistrat 2.8 puncte de rating și 8.6% cotă de piață.

Telespectatorii au ales și în 2015 informația de calitate prezentă în cadrul emisiunilor de tip magazin ale PRO TV, acestea ocupând primele poziții în top: 

  1. România, te iubesc! – 5.5 puncte de rating și 16.7% cotă de piață
  2. iLikeIT – 3.1 puncte de rating și 20.1% cotă de piață
  3. Apropo TV – 2.8 puncte de rating și 11.6% cotă de piață
  4. Ce se întâmplă, Doctore? – 2.6 puncte de rating și 16.4% cotă de piață.

 

Filmele difuzate de PRO TV i-au condus pe telespectatori în călătorii fascinante!

De la acțiune la comedie, fantezie sau aventură, filmele difuzate de PRO TV în 2015 au fost urmărite de zeci de milioane de români. În 2015, în top 100 de filme difuzate de televiziunile comerciale, PRO TV ocupă 94 de poziții!

Top 5 filme (cifre înregistrate pe segmentul publicului comercial):

  1. Legenda lui Hercule (noiembrie) – 16.2 puncte de rating, 33.1% share
  2. Transporter 2 (Curierul 2) (martie) – 14.7 puncte de rating, 32.7% share
  3. În spatele liniilor inamice 3 (ianuarie) – 14.4 puncte de rating, 28.4% share
  4. Centurion (ianuarie) – 14.3 puncte de rating, 29.3% share
  5. Dublu impact (ianuarie) – 14.2 puncte de rating, 28.6% share

 

Serialele difuzate de PRO TV, în topul preferințelor românilor!

Serialele difuzate de PRO TV, locale și internaționale, în 2015 au ocupat primele 3 poziții ale clasamentului celor mai urmărite producții. Top 5 seriale difuzate în 2015 (date pentru segmentul publicului comercial):

  1. Las Fierbinți (sezonul VIII) – 13.8 puncte de rating și 33% share
  2. Las Fierbinți (sezonul VII) – 12.5 puncte de rating și 28.4% share
  3. Puterea destinului (PRO TV) – 7.8 puncte de rating și 16.3% share
  4. Puterea destinului (Acasă) – 5.9 puncte de rating și 16.7% share
  5. Trădarea (Kanal D) – 5.1 puncte de rating și 11.2% share
LAS FIERBINTI PRO TV

LAS FIERBINTI
PRO TV

ALTE DETALII PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

Cu 8 sezoane de succes, Las Fierbinți a adus umorul de calitate și în 2015!

Cu cele 2 sezoane difuzate în 2015, Las Fierbinți, cel mai apreciat serial de comedie românesc, a fost din nou prima alegere a telespectatorilor!

Sezonul cu numărul 7 al serialul, difuzat în primăvara lui 2015, a înregistrat la nivel comercial o audiență medie de 12.5 puncte de rating și 28.4% share, iar aventurile fierbințenilor din sezonul 8 au înregistrat la nivel comercial un nou record de audiență: 13.8 puncte de rating și o cotă de piață de 33%, acesta fiind și cel mai urmărit sezon al serialului de până acum!

 

Cele mai importante competiții europene de fotbal s-au văzut în 2015 la PRO TV!

PRO TV a difuzat în 2015 cele mai tari meciuri ale celor mai importante competiții europene, precum și partide ale Echipei Naționale. Cele mai urmărite meciuri de fotbal transmise de PRO TV în 2015, la nivelul publicului național, au fost:

  1. Partizan Belgrad – Steaua București (UEFA Champions League) – aproape 2.5 milioane de telespectatori
  2. Steaua București – Rosenborg BK (Europa League) – peste 2.4 milioane de telespectatori
  3. Steaua București – Petrolul (Cupa României) – aproape 2.1 milioane de telespectatori
  4. Petrolul – Steaua București (Cupa României) – peste 2 milioane de telespectatori
  5. Steaua București – Partizan Belgrad (UEFA Champions League) – peste 2 milioane de telespectatori

“Pregătim în 2016 un line-up puternic, cu conținut de excepție, și suntem siguri că publicul din România va fi alături de noi și în acest an”

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, a declarat: „Pentru anul 2016, am pregătit o grilă specială pentru telespectatori, cu formate surprinzătoare. O să avem un început de an puternic, cu noutăți precum serialele Deschide ochii, cu o distribuție impresionantă, și Atletico Textila, care va continua tradiția umorului de calitate. De asemenea, producția fenomen Românii au talent va aduce la începutul lui 2016 o mulțime de talente și noutăți, iar cea mai importantă dintre ele este noua formulă a juriului. O să avem o altă dinamică a show-ului, iar noul membru al juriului, Florin Călinescu, asigură un extra de sare și piper! Pregătim în 2016 un line-up puternic, cu conținut de excepție, și suntem siguri că publicul din România va fi alături de noi și în acest an, tocmai pentru că fiecare producție PRO TV este gândită și realizată pentru telespectatorii noștri, pe care vom continua să îi ascultăm și să îi respectăm la fel ca până acum!”.

 grila de toamna PRO TV colaj


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursă date: Kantar Media Romania

Perioada: 1 ian-31 dec 2015

*au fost excluse redifuzările, edițiile best of și speciale

** s-au luat în considerare programele care au avut mai mult de 3 ediții

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending