Analize
ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV lider detașat în ultima seară de mai! Vezi aici topul televiziunilor în Prime Time.

Joi, 31 mai, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și filmul de aventuri „See Spot Run” (2001), conform datelor furnizate de Kantar Media.
KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:00-23:00 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o consolidare a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 a facut o alegere neinspirată de programare cu filmul „Troia”, clasându-se doar pe locul patru în target National si Urban, la distanță considerabilă față de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Romania TV cu discuții si analize pe marginea ultimelor evenimente de pe scena politică.
Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 31 mai.
PUBLICUL NAȚIONAL
Target>> | National All | ||
Interval>> | 20:00-23:00 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 21.1 | 7.4 | 1321.0 |
Kanal D | 13.1 | 4.6 | 818.3 |
Antena 3 | 7.0 | 2.5 | 439.9 |
Antena 1 | 6.8 | 2.4 | 425.3 |
Romania TV | 5.7 | 2.0 | 358.2 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 20:00-23:00 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 20.6 | 7.5 | 724.9 |
Kanal D | 12.6 | 4.6 | 442.2 |
Antena 3 | 9.0 | 3.3 | 316.4 |
Antena 1 | 5.6 | 2.0 | 197.2 |
Romania TV | 5.1 | 1.9 | 178.9 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 20:00-23:00 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 29.5 | 8.0 | 357.1 |
Kanal D | 10.8 | 2.9 | 131.2 |
Antena 1 | 9.5 | 2.6 | 114.9 |
Antena 3 | 4.1 | 1.1 | 49.0 |
TVR 1 | 2.9 | 0.8 | 35.4 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Comentarii
Powered by Facebook Comments
- PREMIILE RADAR DE MEDIAo zi ago
PREMIILE RADAR DE MEDIA 2022 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!
- Program TV2 săptămâni ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 17 – 23 iunie 2022
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20-26 Iunie 2022
- ADVERTORIALE7 zile ago
REVOLUȚIA ADVERTORIALE SEO cu prețuri excepționale adaptate bugetului tău!
- Program TVo săptămână ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 24 – 30 iunie 2022
- ADVERTORIALE2 săptămâni ago
PROMOȚIE ȘOC – Publici 40 Advertoriale SEO cu doar 25 lei/buc