Joi, 31 mai, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și filmul de aventuri „See Spot Run” (2001), conform datelor furnizate de Kantar Media.
KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:00-23:00 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o consolidare a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 a facut o alegere neinspirată de programare cu filmul „Troia”, clasându-se doar pe locul patru în target National si Urban, la distanță considerabilă față de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Romania TV cu discuții si analize pe marginea ultimelor evenimente de pe scena politică.
Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 31 mai.
PUBLICUL NAȚIONAL
Target>> | National All | ||
Interval>> | 20:00-23:00 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 21.1 | 7.4 | 1321.0 |
Kanal D | 13.1 | 4.6 | 818.3 |
Antena 3 | 7.0 | 2.5 | 439.9 |
Antena 1 | 6.8 | 2.4 | 425.3 |
Romania TV | 5.7 | 2.0 | 358.2 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 20:00-23:00 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 20.6 | 7.5 | 724.9 |
Kanal D | 12.6 | 4.6 | 442.2 |
Antena 3 | 9.0 | 3.3 | 316.4 |
Antena 1 | 5.6 | 2.0 | 197.2 |
Romania TV | 5.1 | 1.9 | 178.9 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 20:00-23:00 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 29.5 | 8.0 | 357.1 |
Kanal D | 10.8 | 2.9 | 131.2 |
Antena 1 | 9.5 | 2.6 | 114.9 |
Antena 3 | 4.1 | 1.1 | 49.0 |
TVR 1 | 2.9 | 0.8 | 35.4 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.