ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV lider detașat în ultima seară de mai! Vezi aici topul televiziunilor în Prime Time.

0
1854
Reclame
Spread the love

Joi, 31 mai, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și filmul de aventuri „See Spot Run” (2001), conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:00-23:00 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o consolidare a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 a facut o alegere neinspirată de programare cu filmul „Troia”, clasându-se doar pe locul patru în target National si Urban, la distanță considerabilă față de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Romania TV cu discuții si analize pe marginea ultimelor evenimente de pe scena politică.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 31 mai.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>> National All
Interval>> 20:00-23:00
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 21.1 7.4 1321.0
Kanal D 13.1 4.6 818.3
Antena 3 7.0 2.5 439.9
Antena 1 6.8 2.4 425.3
Romania TV 5.7 2.0 358.2

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 20:00-23:00
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 20.6 7.5 724.9
Kanal D 12.6 4.6 442.2
Antena 3 9.0 3.3 316.4
Antena 1 5.6 2.0 197.2
Romania TV 5.1 1.9 178.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 20:00-23:00
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 29.5 8.0 357.1
Kanal D 10.8 2.9 131.2
Antena 1 9.5 2.6 114.9
Antena 3 4.1 1.1 49.0
TVR 1 2.9 0.8 35.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Reclame

Recomandam

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.