Connect with us

ALL MEDIA

ANALIZA Cati bani au investit companiile in publicitate pentru Black Friday

Published

on

 

Anul acesta, Black Friday a început mai devreme în România – 21 noiembrie, inițiativă la care s-au alăturat tot mai multe magazine. mediaTRUST prezintă vizibilitatea fenomenului Black Friday în publicitate, în perioada 10 – 23 noiembrie 2014.

 Altex este brandul cu cele mai multe reclame care au avut ca subiect reducerile de Black Friday, iar în perioada 10 -23 noiembrie a înregistrat 2.000 de reclame cu un rate card estimat la 2.957.390 de euro. Media Galaxy este pe locul doi în top cu 1.294 de reclame și un rate card de 935.758 euro.

MTR chart2

Emag.ro a înregistrat în perioada analizată 736 de reclame cu rate card aproximat de 1.275.877 de euro. Magazinul online Cel.ro și-a promovat reducerile de Black Friday cu 688 de reclame având un un rate card estimat la 799.910 euro. Flanco este în clasament cu 675 de reclame, urmat de Domo, care a înregistrat 429 de reclame. Compania de telecomunicații Telekom este în clasament pe locul șapte cu 409 de reclame.

Metro Cash & Carry a înregistrat în perioada 10 -23 noiembrie 2014, 356 de reclame cu reducerile de Black Friday. Mariage Fest  a înregistrat 293 de reclame difuzate, ClickShop – 279 de reclame. Compania de pază și protecție BGS si-a făcut simțită prezența în campania de Black Friday cu 209 de reclame. Din top mai fac parte magazinele Nissa cu 179 de reclame, Ford cu 161 de reclame difuzate, Casa Rusu cu 156 de reclame și Vodafone cu 152 de reclame.

Brandurile monitorizate au mizat pe o pondere mai ridicată a reclamelor pe posturile de radio – 5.182 de difuzări, urmate de cele pe TV – 3.186. În ceea ce privește reclamele din presa scrisă, acestea sunt în număr relativ mic în perioada 10 -23 noiembrie – 34 de machete publicate, cumparativ cu cele din mediul audio vizual.

MTR chart1

Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără Realitatea TV – 682 de reclame difuzate, Radio Zu – 1.043 de reclame și Ziarul Financiar cu 7 machete publicate.

Pentru vizibilitatea în publicitate, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 65.762 de reclame difuzate în intervalul de timp 10 – 23 noiembrie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, din care 9.032 au fost pentru Black Friday.

Grafice: Media Trust

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Aniversare: De la “Star Station” la “Dimineața Blană”, 26 de ani de ProFM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

ProFM împlinește luni, 15 aprilie 2019, 26 ani de ani de muzică bună și jurnalism de primă mână. Smiley și Pavel Bartoș sunt printre artiștii care vor sărbători aniversarea din studio, pe aceeași frecvență cu ascultătorii ProFM. De-a lungul anilor, ProFM a lansat unele dintre cele mai cunoscute nume din jurnalismul românesc și a creat experiențe muzicale care au traversat generații.   

“Păstrează pasiunea, aceasta e secretul prin care ProFM a reușit să rămână în topul radiourilor și în inimile ascultătorilor pentru nu mai puțin de 26 de ani. Dincolo de cel mai experimentat radio comercial, ProFM este o stare de spirit care trece de microfoane și un nume care a crescut vedete, a surprins prin curaj și a dat muzicii românești un loc în care să se afirme. Le mulțumim celor care ne ascultă, fie că sunt din generația Star Station, fie care sunt din generația Dimineața Blană. Și noi ca și ei, suntem bolnavi de ProFM și promitem să nu ne treacă”, a declarat Marius Dobre, managerul ProFM.

Pentru fiecare an de emisie, echipa ProFM a pregătit 26 de cadouri care așteaptă să fie revendicate de fanii care vor petrece ziua de 15 aprilie pe frecvența 102.8. Happy Giveaway Day vine cu trotinete electrice, hoverboard-uri, ceasuri smart, boxe, căști și cu un maraton de muzică și voie bună care aduce la microfoanele din studio actori și vedete.

Pavel Bartoș & Smiley fac ziua bună să se cunoască de “Dimineață Blană” cu Țibulcă și Coțofană. După matinal, intră în “concurs” cu un show de stand up comedy on air Maria Popovici și Micu. CRBL și Oase vor petrece după – amiază la microfonul ProFM, iar la schimbul doi de râsete, sunt invitați actorii alături de care își petrec serile sute de mii de români – Natanticu și Neamțu.

Pro FM emite din 15 aprilie 1993 și, de patru ani, face parte din portofoliul grupului Digi | RCS & RDS. Andrei Gheorghe, Teo Trandafir și Andi Moisescu și-au început cariera la ProFM. Concertele ProFM on Top și Pro FM SuperGirl aduc în fiecare an ascultătorilor cei mai apreciați artiști români.   

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

“Fructul oprit”. Ioan, surpriză emoționantă pentru Ana: “Te iubesc de când mă știu!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Mărturisiri emoționante, decizii fundamentale, suspans și răsturnări de situație, dar și o nouă apariție, în această seară, într-un nou episod Fructul oprit pe care Antena 1 îl va difuza de la ora 20.00. Episodul 30 din cel de-al doilea sezon al producției o aduce în fața telespectatorilor pe Gina Pistol.

Magda(Maia Morgenstern), Margareta(Ana Ciontea), Helene(Alina Chivulescu) si Mara(Maria Nicole) își unesc puterile pentru a-i ajuta pe Ioan (Vlad Gherman) și Ana(Cristina Ciobănașu) să se împace. Ele pun la cale o întâlnire surpriză în mall, iar momentul dintre cei doi îndrăgostiți se continuă apoi cu o cină romantică. “Îmi pare rău că am fugit, că te-am acuzat, că te-am lăsat singură. Nici până astăzi nu m-am iertat”, mărturisește Ioan . “Ana, mi-am dat seama că sunt norocos. Sunt norocos pentru că te-am cunoscut în viața asta. Ana, te iubesc de când mă știu!”, îi declară el acesteia. Cum va decurge întâlnirea dintre cei doi îndrăgostiți, în această seară, de la ora 20.00, în “Fructul oprit”.

Sentimente intense trăiește și Petru Caragea(Bogdan Iancu), care se află la primii fiori ai iubirii. “Băieți, m-am îndrăgostit!”, le spune el lui Alex(Petru Păun) și lui Mircea(Mihai Călin), telespectatorii urmând să afle ce plănuiește Petru, astăzi, la Antena 1.

După ce a fost la un pas de moarte, Adrian(Bogdan Albulescu) este mai hotărât ca niciodată să nu renunțe la Sonia(Michaela Prosan). “Acum, începe viața pentru mine. Până acum a fost doar un vis, un coșmar. Doar fiind atât de aproape de moarte, ajungi să prețuiești viața, dragostea, femeia pe care o iubești. Vin spre tine, Sonia! Știu că mă aștepți”, este gândul lui puternic. În plus, Sonia ia o hotărâre neașteptată, care va schimba radical lucrurile între ea și Alex. Decizia ei îi surprinde pe toți cei din casă. “Sonia a plecat cu Adrian și Victor, definitiv, la Pietroșița. (…) L-a ales pe Adrian!”, spune Roxana(Carmen Tănase). Cum va reacționa Alex când va afla decizia femeii iubite, ce a făcut-o pe Sonia să recurgă la acest gest, dar și cum va fi viața ei la Pietroșița, astăzi, în episodul 30 al sezonului 2.

În această seară, de la ora 20.00, telespectatorii o vor putea vedea în “Fructul oprit” pe Gina Pistol, care își interpretează propriul rol. Oltenii Sile și Lina Boască (Marian Râlea și Adriana Trandafir)  dau o petrecere pe cinste în momentul în care Gina își face apariția în Snagov. Pe de altă parte, Costică (Liviu Vârciu) va trebui să-i dea numeroase explicații partenerei sale de viață. Tanța (Doinița Oancea) o va cunoaște astfel pe femeia, care îl alintă Costi pe soțul ei și care a făcut-o să trăiască clipe de gelozie. “Așa mă bucur că te cunosc!”, îi mărturisește Gina Tanței.  Ce atitudine va adopta Tanța și cum va decurge întâlnirea lor, diseară, în “Fructul oprit”.

Sezonul 2 “Fructul oprit” se vede, în fiecare miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.  

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending