
RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate, în dată de 15 februarie 2016, pe intervalul orar 21:30-01:00, atunci când a fost difuzată emisiunea SINTEZA ZILEI de la Antena 3.
Analiza se referă la publicul naţional, iar cifrele sunt furnizate de Kantar Media.
Astfel, în intervalul orar monitorizat Antena 3 s-a clasat pe locul 2 cu o medie de 4,76% rating şi 14,17% share, fiind pe primul loc la nivelul cotei de piaţă (întrucât în a doua parte a emisiunii cele mai multe televizoare erau deschise pe postul Antena 3) .
Kanal D a fost lider de audienţă pe acest interval orar cu o medie de 4,76% rating şi 14,17% share, în timp ce PRO TV s-a clasat pe locul secund cu 4,7% rating şi 11, 32% share. Antena 1 şi TVR 1 au continuat topul pe intervalul orar analizat.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA