Connect with us

Cea de-a sasea editie a show-ului “Te cunosc de undeva!”, care a desemnat-o castigatoare pe Andreea Antonescu, a carei misiune a fost sa-l imite pe Axl Rose, solistul trupei Guns’N’Roses, a fost sambata seara lider de audienta, la orase si in toata tara.

Show-ul transformarilor a adunat in fata micilor ecrane 1.877.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, 22.14, numarul acestora fiind de trei ori mai mare de al celor care urmareau programul oferit de Pro TV.

PUBLICUL COMERCIAL

Antena 1 s-a clasat pe locul 2  cu 7,3% rating si 18,6% share, in timp ce PRO TV a obtinut 8% rating si 18,6% share. In total peste 370.000 de telespectatori au vazut aseara show-ul transformarilor la Antena 1. 

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a clasat pe primul loc si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59 – 23.22), o audienta medie de 8,8 puncte de rating si o cota de piata de 19,3%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra  6,3 puncte de rating si o cota de piata de 13,9%.

PUBLICUL NATIONAL

Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului din toata tara, unde Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 7,6 puncte de rating si o cota de piata de 16,6 %, in timp ce Pro  TV obtine 5,5 puncte de rating si 12,1 % cota de piata.

 

Audiente TV 17 octombrie - TE CUNOSC DE UNDEVA (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

[nextpage title=”GRAFICE DETALIATE PE URMATOARA PAGINA”]

PUBLICUL COMERCIAL

Antena 1 s-a clasat pe locul 2  cu 7,3% rating si 18,6% share, in timp ce PRO TV a obtinut 8% rating si 18,6% share. In total peste 370.000 de telespectatori au vazut aseara show-ul transformarilor la Antena 1. 

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a clasat pe primul loc si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59 – 23.22), o audienta medie de 8,8 puncte de rating si o cota de piata de 19,3%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra  6,3 puncte de rating si o cota de piata de 13,9%.

PUBLICUL NATIONAL

Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului din toata tara, unde Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 7,6 puncte de rating si o cota de piata de 16,6 %, in timp ce Pro  TV obtine 5,5 puncte de rating si 12,1 % cota de piata.

Audiente TV 17 octombrie - TE CUNOSC DE UNDEVA (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

[nextpage title=”FOLLOW UP PE URMATOAREA PAGINA!”]

Sâmbătă, la “Te cunosc de undeva!”, Nadir s-a transformat într-o bombă sexy, Nicki Minaj, Cezar Ouatu a imitat un personaj savuros și ofertant, Silvia Dumitrescu, iar Florin Ristei a urcat din nou pe tocuri ca să fie Katy Perry. Carmen Simionescu si-a ascuns chipul, pentru că așa preferă Sia, personajul în care a trebuit să se transforme, iar Șerban Copoț l-a readus pe scena de la “Te cunosc de undeva!” pe regele rock’n’roll-ului, Elvis Presley.

Margherita și Viorica din Clejani i-au imitat pe Romina Power și Al Bano, Tania Popa a luat, pentru o seară, chipul și vocea Arethei Franklin, iar Adrian Enache a interpretat o piesă subtilă de dragoste, “Tanța”, transformat în Ion Dolănescu. Castigatoarea editiei a fost Andreea Antonescu, a carei misiune a fost sa se transforme in Axl Rose, solistul trupei Guns’N’Roses.

nadir te cunosc de undeva niki minaj TE CUNOSC DE UNDEVA ANTENA 1 (3) TE CUNOSC DE UNDEVA ANTENA 1 (2)

Pentru ca Alina Pușcaș a lipsit motivat, întrucât băiețelul ei nou-născut nu a lăsat-o să plece de acasă, Maria Buză a prezentat alături de Cosmin Seleși cea de-a șasea ediție a transforming show-ului. Cu Maria in postura de prezentatoare, telespectatorii Antenei 1 se vor intilni si saptamina viitoare, la “Te cunosc de undeva!”.

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0