Connect with us

AUDIENȚE TV

ANALIZA Ce audienta a inregistrat saptamana trecuta serialul Puterea Destinului de cand a fost mutat pe Acasa?

Redactia Radar de Media

Published

on

Puterea destinului, serialul turcesc care a cucerit publicul din România şi a reuşit să strângă sute de mii de fani în ţara noastră încă de la primele episoade, se menține pe primele poziții în topul audiențelor! 

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta pe intervalul de difuzare a serialului “Puterea Destinului” care a fost mutat pe postul Acasa, cifre de audienta inregistrate de serial atunci cand era difuzat pe PRO TV, aici!

Săptămâna trecută, de luni până vineri, Acasă a ocupat în intervalul orar 19:00 – 20:30 primul loc în rândul televiziunilor de nişă.

De luni pana vineri, în medie, aproximativ 1.2 milioane de telespectatori urmăreau Puterea destinului.

PUBLICUL DE NISA – FEMININ

Serialul Puterea destinului a adus postului Acasă pe segmentul său, destinat publicului feminin din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, 7.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17.2%, fiind al doilea post clasat pe acest segment. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 9.7 puncte de rating şi 21.1% share.

PUBLICUL COMERCIAL

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Puterea destinului s-a clasat pe locul trei, cu 5.7 puncte de rating şi 13.6% share. Pe primul loc a fost şi de această dată PRO TV, cu 10.0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23.8%, iar postul clasat pe locul doi a obţinut 6.4 puncte de rating şi 15.2% share.

PUBLICUL URBAN

Şi la nivel urban, Acasă s-a menţinut pe locul al treilea în intervalul orar 19:00 – 20:30, obţinând 5.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 10.9%. Primul loc a fost ocupat de Ştirile PRO TV, cu 9.9 puncte de rating şi 19.3% share, iar postul clasat pe locul doi a obţinut 7.1 puncte de rating şi 13.9% cotă de piaţă.

PUBLICUL NATIONAL

La nivel naţional, Puterea destinului a obţinut 6.3 puncte de rating şi 11.2% share, clasându-se tot pe locul al treilea. PRO TV a fost şi de această dată lider de audienţă cu 12.3 puncte de rating şi 21.8% share, iar postul de pe locul secund a obţinut 7.6 puncte de rating şi 13.4% cotă de piaţă.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

CITESTE SI:


Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending