Connect with us

AUDIENȚE TV

ANALIZA. Las Fierbinti, primul episod, urmarit de peste 2,6 milioane de telespectarori. Ce audienta a inregistrat serialul?

Published

on

Sâmbătă seara, aventurile fierbințenilor au fost, din nou, prezente în casele românilor și le-au adus zâmbete pe buze cu peripețiile lor. În întreg intervalul de difuzare, 20:29 – 21:56, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit episodul Las Fierbinți care a dat startul celui mai iubit serial românesc de comedie al ultimilor ani.

În minutul de aur, înregistrat la 21:23, peste 2.6 milioane de telespectatori îi urmăreau cu sufletul la gură pe Bobiță, Giani sau Gianina.

 

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiza detaliata pentru ziua de 10 ianuarie 2015 pe intervalul orar de difuzare a serialului Las Fierbinti pe toate segmentele de public, cifre detaliate pentru toata ziua de sambata, aici

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Pe segmentul publicului comercial, episodul a avut o cotă de piață de 27.1% și 12.5 puncte de rating, comparativ cu postul clasat pe locul doi Antena 1, care a înregistrat rezultate de două ori mai mici: 14.4% share și 6.7 puncte de rating.

PUBLICUL NATIONAL

La nivel național, serialul de comedie Las Fierbinți a înregistrat 12.1 puncte de rating și un share de 21.5%, în timp ce postul situat pe locul doi Antena 1 a reușit să obțină 6.3 puncte de rating și 11.1% cotă de piață.

PUBLICUL URBAN

Pe segmentul publicului urban, Las Fierbinți a fost și de această dată lider de audiență, având o cotă de piață de 19.1% și 10.4 puncte de rating, față de postul clasat pe locul doi Antena 1, care a înregistrat 11.5% share și un rating de 6.3 puncte.

 

AUDIENTE TV 10 ianuarie 2015 Las Fierbinti PRO TV


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

CITESTE SI:


Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending