RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză cu cifrele de audiență inregistrate de emisiunea „Acces Direct” din luna ianuarie la nivelul publicului national si urban.
In luna ianuarie emisiunea „Acces direct”, lider de audiență pe all urban și național
Producția „Acces direct”, a fost pe primul loc în topul audiențelor, atât pe publicul din mediul urban, unde a obținut un leadership de 90%, cât și la nivelul întregii țări, unde a avut un leadership de 70%.
Astfel, pe publicul din mediul urban, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a obținut, în medie, un rating de 9,1 puncte și o cotă de piață de 22,6 procente. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 7,3 puncte de rating și 18% cotă de piață.
„Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări (publicul național), unde a obținut o medie de 10,6 puncte de rating și 23,9% cotă de piață, emisiunea fiind urmărită în medie de aproape două milioane de români. ProTv, următorul clasat, a avut 9,7 puncte de rating și 21,9 procente din cota de piață.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA
CITESTE SI:
-
Audiente TV 3 februarie. La Maruta a fost lider de audienta, in timp ce Acces Direct si Teo Show au fost pe podium. Cine a fost lider in Prime Time?
-
Fosta concurentă de la Vocea României, Oana Radu se alătură echipei Ferma Vedetelor de la PRO TV
-
VIDEO 114,4 milioane de telespectatori au urmărit Super Bowl 2015. Katy Perry, super show!