Connect with us

A-Z NEWS

ANALIZĂ MEDIA. Antena 3 are un public îmbătrânit, iar ONLINE-UL a cucerit publicul tânăr

Published

on

Reclame

O analiză media care studiază “vârsta mediană” a publicului de televiziune pentru mai multe posturi TV din România demonstrează că staţiile de ştiri au un public îmbătrânit, publicul Antena 3 conturându-se în jurul vârstei de 63 de ani.

Redăm mai jos, fragmente ale studiului publicat de blogul bpnww.ro:

“Să începem cu extremele: la capătul inferior al grupului se află Nickelodeon, post TV dedicat copiilor, cu o vârstă mediană a publicului de 8 ani, iar la capătul superior e Antena 3, stație de știri, cu 63 de ani. Cele două stații înregistrează aceleași valori atât pe Whole Day cât și pe Prime Time.”

“Leaderul pieței, ProTV, are vârsta mediană a publicului 44 de ani pe Whole Day si 42 in Prime Time, iar principalul competitor, Antena 1, cu un an în plus, 45 pe WD si 44 în PT. Prima TV se situează tot în acelaşi segment, cu 43 / 42 de ani, dar Kanal D are o audiență ușor mai îmbătrânită, cu o vârstă mediană de 49 de ani atât pe WD cât și în PT.”

Stațiile de știri au publicul cel mai în vârstă: Antena 3 depășește 60 de ani și e singura stație cu mediana pe Whole Day peste acest prag. E urmată de B1 cu 60 WD şi 61 PT, şi Realitatea TV + Romania TV, ambele cu mediana la 58 respectiv 59 de ani. Digi 24 are publicul cel mai tânăr, cu o vârstă mediană de 57 de ani pe WD şi 58 pe PT.

Vârsta mediană a audienței TVR 1 este de 58 de ani pentru ambele segmente, iar cea a TVR2 52 de ani tot pentru ambele segmente.

Canalele de sport au o vârstă mediană a audienței de 50-55 de ani, cu excepția Sport.ro, ce are un public semnificativ mai tânăr: 43 WD / 42 PT.

În încheiere, analiza arată că televiziunile se adresează unui public destul de vast demografic, dar publicul tânăr își ia știrile și sportul mai curând din online decât de la TV.

Zona de muzică e destul de fragmentată, indiferent de gen, iar staţiile de ştiri atrag un public tot mai vârstnic.

“Vârsta mediană reprezintă valoarea ce desparte jumătatea inferioară a audienței de jumătatea superioară“, scriu autorii studiului, care au studiat acest indicator pentru nu mai puţin de 52 de stații TV, folosind datele de audiență până săptămâna trecută inclusiv si două segmente:Whole Day (WD) respectiv Prime Time (PT).

online tineri

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
A-Z NEWS21 de ore ago

Amenzi pe banda rulanta oferite de Consiliul Național al Audiovizualului 

Reality Show21 de ore ago

Omid Ghannadi despre familia pe care o va cunoaște diseară, la Visuri la cheie: „Pentru mine, acestă întâlnire a fost dureroasă!”

A-Z NEWSo zi ago

One Hundred Years of Solitude (Un Veac de Singurătate) are premiera pe 11 decembrie 2024 la Netflix

Businesso zi ago

Blindspot și POS Media România democratizează comunicarea brandurilor cu publicurile prin soluția completă de digital OOH în retail marketing

CNAo zi ago

Dezmințire – CNA nu a primit și nu a dezbătut nicio plângere referitoare la clubul de fotbal „FK Csikszereda Miercurea Ciuc”

A-Z NEWSo zi ago

Poate că ești deja fericit și nu știi, cartea cu o abordare inovatoare și profund realistă asupra dezvoltării personale

Serialeo zi ago

Vasile vrea să-l facă profesor pe Giani: ”Tu ești bun pe școala vieții! Cum de atâția ani n-ai murit de foame, mă? Îți spun sincer, e chiar o minune!”

AUDIENȚE TVo zi ago

AUDIENȚE TV Ei sunt primii concurenți care au ajuns în bucătăria MasterChef! Cel mai intens show de cooking a fost lider absolut de audiență!

ENTERTAINMENT2 zile ago

Guess Who – *exemplu, un nou videoclip

A-Z NEWS2 zile ago

RADOR Radio România a primit premiul Francofoniei pentru fact-checking

Monden2 zile ago

Cât au strâns la nuntă Monica Bîrlădeanu și Valeriu Gheorghiță. Câțiva invitați au chefuit pe gratis, au mâncat și au băut, dar au lăsat plicurile goale

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending