A-Z NEWS
ANALIZĂ MEDIA. Antena 3 are un public îmbătrânit, iar ONLINE-UL a cucerit publicul tânăr
O analiză media care studiază “vârsta mediană” a publicului de televiziune pentru mai multe posturi TV din România demonstrează că staţiile de ştiri au un public îmbătrânit, publicul Antena 3 conturându-se în jurul vârstei de 63 de ani.
Redăm mai jos, fragmente ale studiului publicat de blogul bpnww.ro:
“Să începem cu extremele: la capătul inferior al grupului se află Nickelodeon, post TV dedicat copiilor, cu o vârstă mediană a publicului de 8 ani, iar la capătul superior e Antena 3, stație de știri, cu 63 de ani. Cele două stații înregistrează aceleași valori atât pe Whole Day cât și pe Prime Time.”
“Leaderul pieței, ProTV, are vârsta mediană a publicului 44 de ani pe Whole Day si 42 in Prime Time, iar principalul competitor, Antena 1, cu un an în plus, 45 pe WD si 44 în PT. Prima TV se situează tot în acelaşi segment, cu 43 / 42 de ani, dar Kanal D are o audiență ușor mai îmbătrânită, cu o vârstă mediană de 49 de ani atât pe WD cât și în PT.”
Stațiile de știri au publicul cel mai în vârstă: Antena 3 depășește 60 de ani și e singura stație cu mediana pe Whole Day peste acest prag. E urmată de B1 cu 60 WD şi 61 PT, şi Realitatea TV + Romania TV, ambele cu mediana la 58 respectiv 59 de ani. Digi 24 are publicul cel mai tânăr, cu o vârstă mediană de 57 de ani pe WD şi 58 pe PT.
Vârsta mediană a audienței TVR 1 este de 58 de ani pentru ambele segmente, iar cea a TVR2 52 de ani tot pentru ambele segmente.
Canalele de sport au o vârstă mediană a audienței de 50-55 de ani, cu excepția Sport.ro, ce are un public semnificativ mai tânăr: 43 WD / 42 PT.
În încheiere, analiza arată că televiziunile se adresează unui public destul de vast demografic, dar publicul tânăr își ia știrile și sportul mai curând din online decât de la TV.
Zona de muzică e destul de fragmentată, indiferent de gen, iar staţiile de ştiri atrag un public tot mai vârstnic.
“Vârsta mediană reprezintă valoarea ce desparte jumătatea inferioară a audienței de jumătatea superioară“, scriu autorii studiului, care au studiat acest indicator pentru nu mai puţin de 52 de stații TV, folosind datele de audiență până săptămâna trecută inclusiv si două segmente:Whole Day (WD) respectiv Prime Time (PT).
- PREMIILE RADAR DE MEDIA6 zile ago
VOTEAZĂ-ȚI FAVORIȚII. PREMIILE RADAR DE MEDIA, EDIȚIA A-XV-A 2024 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!o
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- TuVotezi2 săptămâni ago
SONDAJ NAȚIONAL – Care este cel mai frumos oraș din România
- Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 30 septembrie – 06 octombrie 2024
- Seriale6 zile ago
Dezvăluiri șocante în episodul din această seară al serialului „Inimă rebelă” de la Kanal D care a captivat inimile tuturor telespectatorilor de la primul episod !
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO CINEMA săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- Digital3 săptămâni ago
PROMOȚIE UNICĂ DE PE PIAȚĂ LA ADVERTORILE SEO – Tu alegi prețul pentru cantitatea dorită
- Program TVo săptămână ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 04 – 10 octombrie 2024
- Grila de programeo săptămână ago
Noutățile lunii Octombrie 2024 la Disney Channel și Disney Jr.
- Emisiuni2 săptămâni ago
Un actor a câștigat primul mare premiu de 50.000 de lei la „The Floor”
- Serialeo săptămână ago
Viața pe muchie de cuțit, astăzi în „Inimă rebelă”, serialul difuzat, la Kanal D
- AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
MasterChef România, lider absolut de audiență! În această seară, un concurent primește șorțul de aur
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRIMA TV săptămâna 30 septembrie– 06 octombrie 2024
- Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Cristian Ușurelu a primit aseară șorțul de aur! MasterChef România a fost, din nou, lider incontestabil de audiență!
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ACASA TV săptămâna 23 – 29 septembrie 2024
- Program TV4 zile ago
Programul PRO TV săptămâna 07 – 13 octombrie 2024