Connect with us

Televiziune

ANALIZĂ. Pro TV, lider detașat în prime time. Antena 1, preferința publicului de sex feminin

Published

on

În timp ce Pro TV înregistrează cel mai mare rating de pe piața TV, având o audiență medie în prime time (orele 19:00 – 24) de 748.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban (7,3% rating), rivalul său, Antena 1, a înregistrat o audiență medie de 453.000 de telespectatori pe minut (4,4% rating), potrivit unei analize Forbes, realizate în perioada 1 ianuarie – 24 august a.c.

Telespectatorii cu vârste cuprinse între 35 și 44 de ani predomină în cazul ambelor posturi de televiziune.

În schimb, Pro TV are cea mai mică pondere a orășenilor cu vârste de peste 65 de ani: doar 10%, spre deosebire de Antena 1, care are 14%.

Publicul Pro TV cu vârste între 25 și 34 de ani este în proporție de 18% (și Antena 1 are aceeași cifră).

În timp ce segmentul de public cu vârste între 45 și 54 de ani care urmărește Pro TV înregistrează o cifră procentuală de 18%, aceeași grupă de vârstă care a vizionat programele Antena 1 a înregistrat 16%.

Pro TV conduce și la nivelul persoanelor cu studii superioare – 25%, spre deosebire de Antena 1 – 24%.

Orășenii cu studii medii înregistrează o cotă de 55% din audiența Pro TV și 54% din publicul Antena 1.

Bărbații ocupă locul fruntaș la Pro TV, cu o pondere de 52%, față de publicul feminin cu 48%. Antena 1 conduce la publicul feminin: 59%, respectiv 41% public masculin.

Facebook Comments Box
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rochii




mutari si transport mobila

MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending