Connect with us

Analize

ANALIZA: Pro TV, record în istoria audiențelor în luna martie pe segmentul publicului comercial!

Avatar

Published

on

În luna martie 2017, Pro TV a obţinut cel mai bun market share înregistrat de un post de televiziune românesc din istoria măsurată a audienţelor, atât în prime time, cât şi pe parcursul întregii zile!

 

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV și-a depășit propriul record de audiență pe parcursul întregii zile, înregistrat din luna decembrie 2002, când a obținut o medie 4.4 puncte de rating și 23.6% share! Astfel, în luna martie 2017, Pro TV a înregistrat o medie de 4.5 puncte de rating și 25.5% share pe parcursul întregii zile, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea, ANTENA 1 a înregistrat numai 2.8 puncte de rating și 15.6% share.

 

În prime time, Pro TV continuă să seteze recorduri pe care le și întrece! În martie 2017, Pro TV a obținut în prime time, pe targetul comercial, 11.0 puncte de rating și 29.7% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund,  ANTENA 1, care a înregistrat 6.4 puncte de rating și 17.2% share. Recordul de market share în prime time pe targetul comercial era deținut tot de Pro TV, cu o medie de 28.8%, rezultat obținut în martie 2014.

 

Top programe Pro TV în luna martie 2017

 

În fiecare zi, de luni până duminică, Pro TV le oferă tuturor românilor programe care le aduc informații prezentate în mod obiectiv, divertisment de calitate, dar și filme și seriale de producție internațională sau locală, care sunt întotdeauna preferate de români.

 

Printre programele care au contribuit la recordul de market share înregistrat de Pro TV în luna martie 2017 pe targetul comercial se numără Românii au talent, cel mai iubit show de divertisment, care a obținut luna trecută, cu cele 5 ediții difuzate, o medie de 20.6 puncte de rating și 54.1% share și Las Fierbinți, cu 10 episoade difuzate în luna martie și o medie de 13.0 puncte de rating și 33.7% share pe targetul comercial.

 

De 21 de ani, Știrile Pro TV au convins românii că, în fiecare zi, vor afla în fiecare jurnal cele mai noi informații din țară sau la nivel internațional, bine documentate și prezentate obiectiv. Cu cele 31 de difuzări din luna martie, Vremea – Știrile Pro TV 19 a obținut o medie de 11.4 puncte de rating și 30.9% share, Știrile Pro TV din Sport 19 au înregistrat o medie de 11.3 puncte de rating și 32.7% share, iar Știrile Pro TV 19, prezentate de Andreea Esca în timpul săptămânii, au adus o medie de 10.3 puncte de rating și 33.8% share pe segmentul publicului comercial.

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de PRO TV si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre PRO TV

Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban (Publicul Comercial)

Perioada luna martie 2017       

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Foto Credit: PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Avatar

Published

on

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta cu “Teo Show”

Avatar

Published

on

Luni, 30 septembrie, Kanal D a fost lider de audienta cu emisiunea “Teo Show”, postul TV clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, in intervalul de difuzare a show-ului prezentat de Teo Trandafir si Bursucu, conform datelor furnizate de Kantar Media. In intervalul de difuzare “Teo Show” (15:00 –17:00), Kanal D a surclasat productiile statiilor concurente, atat pe targetul Comercial cat si All Urban.

Astfel, Kanal D a inregistrat, in intervalul orar mentionat mai sus, 1,5% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,9% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de maxima audienta, atins la 16:42, a adunat in fata micilor ecrane peste o jumatate de milion de romani.

Unul dintre momentele cele mai urmarite de public a fost surpriza inedita pregatita de Ilinca Vandici pentru Raluca Badulescu. Aflate in Turcia, cele doua vedete s-au “rasfatat” cu o cura de detox, la o clinica de lux, din Bodrum. Aventura in Turcia continua pentru Ilinca Vandici si Raluca Badulescu, departe de Romania, si in editia de astazi a emisiunii “Teo Show”, difuzata incepand cu ora 15:00, la Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Avatar

Published

on

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: