Connect with us

Analize

ANALIZĂ. Serialul Puterea destinului, locul 3 la nivelul publicului comercial, locul 1 pe publicul feminin!

Redactia Radar de Media

Published

on

La o lună de la difuzarea pe postul Acasă, serialul turcesc Puterea destinului continuă să aducă zilnic în faţa televizoarelor peste 1.4 milioane de telespectatori, ocupând primele poziţii în topul audienţelor. 

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiză detaliată cu cifrele de audiență inregistrate de serialul Puterea destinului.

În perioada 2-6 februarie, Acasă s-a clasat pe locul trei în prime time în preferinţele publicului de pe segmentul comercial, obţinând 4.7 puncte de rating şi 10.3% share.

Pe segmentul public feminin din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, a ocupat tot poziția a treia, cu 6.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.2%.

 

PUBLICUL FEMININ 15-49

Săptămâna trecută, Puterea destinului a adus postului Acasă la nivelul publicului feminin din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, locul întâi, înregistrând 10.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.9%.

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Puterea destinului s-a clasat pe locul doi, cu 8.0 puncte de rating şi 18.3% share. Pe primul loc s-a clasat PRO TV, cu 9.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18.3%.

PUBLICUL URBAN

Şi la nivel urban Acasă s-a menţinut pe locul al doilea în intervalul orar 19:00 – 20:30, obţinând 8.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15.2%. Primul loc a fost ocupat de Ştirile PRO TV, cu 9.0 puncte de rating şi 16.8% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivel naţional, serialul turcesc a obţinut 7.6 puncte de rating şi 13.5% share, clasându-se tot pe locul al doilea. PRO TV a fost şi de această dată lider de audienţă cu 11.3 puncte de rating şi 20.0% share.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: ACASĂ

CITESTE SI:

[sam id=”12″ codes=”true”]

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending