Connect with us

Analize Audiente TV

ANALIZĂ. Serialul Puterea destinului, locul 3 la nivelul publicului comercial, locul 1 pe publicul feminin!

Published

on

Reclame

La o lună de la difuzarea pe postul Acasă, serialul turcesc Puterea destinului continuă să aducă zilnic în faţa televizoarelor peste 1.4 milioane de telespectatori, ocupând primele poziţii în topul audienţelor. 

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiză detaliată cu cifrele de audiență inregistrate de serialul Puterea destinului.

În perioada 2-6 februarie, Acasă s-a clasat pe locul trei în prime time în preferinţele publicului de pe segmentul comercial, obţinând 4.7 puncte de rating şi 10.3% share.

Pe segmentul public feminin din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, a ocupat tot poziția a treia, cu 6.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.2%.

 

PUBLICUL FEMININ 15-49

Săptămâna trecută, Puterea destinului a adus postului Acasă la nivelul publicului feminin din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, locul întâi, înregistrând 10.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.9%.

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Puterea destinului s-a clasat pe locul doi, cu 8.0 puncte de rating şi 18.3% share. Pe primul loc s-a clasat PRO TV, cu 9.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18.3%.

PUBLICUL URBAN

Şi la nivel urban Acasă s-a menţinut pe locul al doilea în intervalul orar 19:00 – 20:30, obţinând 8.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15.2%. Primul loc a fost ocupat de Ştirile PRO TV, cu 9.0 puncte de rating şi 16.8% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivel naţional, serialul turcesc a obţinut 7.6 puncte de rating şi 13.5% share, clasându-se tot pe locul al doilea. PRO TV a fost şi de această dată lider de audienţă cu 11.3 puncte de rating şi 20.0% share.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Foto Credit: ACASĂ

CITESTE SI:

[sam id=”12″ codes=”true”]

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending