Connect with us

Analize

ANALIZA: Sezonul #7epic Românii au talent a fost lider de audienţa cu fiecare ediţie difuzată. Cifre detaliate, aici!

Published

on

 

Cel de-al șaptelea sezon Românii au talent a fost urmărit, în medie, de peste 2.6 milioane de telespectatori la nivel național

 

Timp de trei luni și jumătate, în fiecare vineri seară, românii au sărbătorit talentul autentic, s-au bucurat de cel mai tare show de divertisment, au avut emoții copleșitoare și o doză mare de pasiune, entuziasm, determinare, iar publicul a aplaudat îndelung în fiecare ediție eroii sezonului #7epic Românii au talent!

Telespectatorii au urmărit un spectacol de excepție și au fost încântați de reprezentații memorabile atât în etapa preselecțiilor, cât și în show-urile LIVE. Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu, Andra și Florin Călinescu au adus de fiecare dată distracția la masa juriului și au cucerit publicul cu discuții savuroase, iar Smiley și Pavel Bartoș au umplut scena cu veselie și energie.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Cel de-al șaptelea sezon Românii au talent a fost urmărit, în medie, de peste 2.6 milioane de telespectatori la nivel național, fiind lider de audiență pe toate categoriile de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat în perioada 17 februarie – 2 iunie 2016 o medie de 16.1 puncte de rating și 44.9% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 a obţinut 3.1 puncte de rating și 8.8% share.

 

În etapa preselecțiilor, bătălia pentru un loc în semifinalele LIVE a fost aprigă, însă numai 50 de concurenți au reușit să impresioneze în etapa jurizării și au continuat lupta pentru titlul de cel mai talentat român, cinci dintre aceștia fiind aleși de către juriu și prezentatori prin intermediul butonului auriu, pe care nu au ezitat să-l apese atunci când au simțit că pe scenă se afla concurentul  lor favorit din acest sezon.

După zece ediții de preselecții, în care am urmărit sute de momente ce ne-au adus emoție sau au produs hohote de râs, au urmat semifinalele LIVE, în care ne-am bucurat de reprezentații fabuloase aduse pe scena talentului atât de concurenți, cât și de invitații speciali ai fiecărei ediții. Românii și-au susținut și votat favoriții, pe care i-au trimis în marea finală LIVE, iar jurații au folosit, pentru prima dată, Wild Card-ul, cu ajutorul căruia au nominalizat cel de-al 11-lea finalist și tot Andi, Mihaela, Andra și Florin au ales și cei cinci candidați pentru câștigarea premiului de originalitate.

 

Finala epică Românii au talent, care a avut loc vineri, 2 iunie, le-a adus telespectatorilor momente magnifice, 11 concurenți pregătiți să cucerească o lume întreagă, foarte multă distracție, vibrație și lupta pentru marele premiu în valoare de 120.000 de euro. După ce fiecare finalist și-a prezentat momentul gândit pentru ultima etapă a competiției, românii și-au desemenat câștigătoarea: Lorelai Moșneguțu, fetița care a vrăjit telespectatorii cu talentul ei incredibil. Pentru premiul de originalitate în valoare de 10.000 de euro, românii au avut la dispoziție o săptămână pentru a vota, iar alesul lor a fost Eduard Antal. Concurentul a reușit să surprindă cu fiecare apariție a sa și a fascinat publicul cu momentele în care a cântat uluitor la orgă cu pedalier.

SMILEY SI PAVEL BARTOS, ROMANII AU TALENT, PRO TV

 

Telespectatorii au avut parte de un sezon epic Românii au talent, au simțit emoția competiției și au urmărit în fiecare vineri reprezentații extraordinare de canto, magie, dans, acrobație, beatbox, forță, arte marțiale, parkour, teatru, bubble show, aerial ring și silk, flair bartending, chinese pole sau dans pe role.

 

Sezonul #7epic s-a încheiat, dar începe Marea Unire a talentului! Cursa pentru căutarea următorului erou național a început. Cei care au un talent și vor să-l arate întregii țări sunt așteptați să se înscrie pe site-ul romaniiautalent.protv.ro!

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa Cifre: KANTAR MEDIA

Copyright: ARMADATA SRL

 

CONCURS: 50 de cititori vor vedea Finaliştii Premiilor, live la RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

Partida Data Faza Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1 FRANTA – ROMANIA 24.iun.19 Grupa C 2.577.000
2 GERMANIA – ROMANIA 27.iun.19 Semifinala 1 2.493.000
3 ANGLIA – ROMANIA 21.iun.19 Grupa C 1.673.000
4 ROMANIA – CROATIA 18.iun.19 Grupa C 1.056.000
5 SPANIA – GERMANIA 30.iun.19 Finala 862.000
6 FRANTA – CROATIA 21.iun.19 Grupa C 777.000
7 SPANIA – FRANTA 27.iun.19 Semifinala 2 595.000
8 ANGLIA – FRANTA 18.iun.19 Grupa C 580.000
9 BELGIA – ITALIA 22.iun.19 Grupa A 495.000
10 GERMANIA – SERBIA 20.iun.19 Grupa B 438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: