Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza săpămânală a show-urilor de noapte, Wowbiz de la Kanal D şi Un show Păcătos difuzat la Antena 1. Cifrele prezentate se referă la audienţa pe emisiune, calculată pentru cele patru ediţii difuzate într-o săptămână, pe toate targeturile de public: comercial, urban şi naţional. 

Cifrele de audienţă sunt furnizate de KANTAR MEDIA.

Analiza din acesta săptămâna prezintă audienţele cumulate de cele două show-uri pe intervalul 19-22 octombrie 2015.

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

Fata de saptamna trecuta Wowbiz a inregistrat cifre usor mai mici, iar Un show Pacatos a crescut pe numarul de telespectatori pe minut – rtg000 (vezi grafice pe urmatoarea pagina).

Wowbiz a adunat mai multi telespectatori fata de un Show Pacatos. Late night show-ul de la Kanal D a obţinut 3,4% rating şi 11,3% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.9% rating şi 10,4% share. 

În ceea ce priveşte numărul de telespectatori Kanal D a înregistrat un număr de 171.000/pe minut, iar principalul concurent Antena 1 a obţinut 148.000 telespectatori pe minut. 

PUBLICUL URBAN

Pe targetul de la oraşe, pe tot intervalul de difuzare a emisiunii (cifre calculate pentru cele 4 ediţii difuzate săptămâna trecută) Wowbiz a obţinut 391.000 de telespectatori pe minut şi 3,9% rating & 12,3% cota de piaţă, iar Un show Păcătos a cumulat 239.000 de telespectatori în medie pe minut şi 2.4% rating & 9,8% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de audienţa cu 4.2% rating şi 14,6% share, iar Antena 1 a obţinut cifre aproape la jumatate: 2.4% rating şi 9.8% share.

Referitor la numărul de telespectatori, Kanal D cu Wowbiz a obţinut 774.000 de mii, iar Antena 1 – 368.000.

 

GRAFIC: TOATE SEGMENTELE DE PUBLIC, 19-22 OCTOMBRIE 2015, RTG(%), SHR(%)

Audiente TV- analiza Wowbiz vs Un show Pacatos 19-22 octombrie 2015 (1)

Cifrele sunt calculate pe tot intervalul emisiunii! (nu pe tronson orar)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Copyright: ARMA Data SRL

[nextpage title=”ALTE CIFRE PE URMATOAREA PAGINA!”]

Analiza din acesta săptămâna prezintă audienţele cumulate de cele două show-uri pe intervalul 19-22 octombrie 2015.

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

Fata de saptamna trecuta Wowbiz a inregistrat cifre usor mai mici, iar Un show Pacatos a crescut pe numarul de telespectatori pe minut – rtg000 (vezi grafice pe urmatoarea pagina).

Wowbiz a adunat mai multi telespectatori fata de un Show Pacatos. Late night show-ul de la Kanal D a obţinut 3,4% rating şi 11,3% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.9% rating şi 10,4% share. 

În ceea ce priveşte numărul de telespectatori Kanal D a înregistrat un număr de 171.000/pe minut, iar principalul concurent Antena 1 a obţinut 148.000 telespectatori pe minut. 

PUBLICUL URBAN

Pe targetul de la oraşe, pe tot intervalul de difuzare a emisiunii (cifre calculate pentru cele 4 ediţii difuzate săptămâna trecută) Wowbiz a obţinut 391.000 de telespectatori pe minut şi 3,9% rating & 12,3% cota de piaţă, iar Un show Păcătos a cumulat 239.000 de telespectatori în medie pe minut şi 2.4% rating & 9,8% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de audienţa cu 4.2% rating şi 14,6% share, iar Antena 1 a obţinut cifre aproape la jumatate: 2.4% rating şi 9.8% share.

Referitor la numărul de telespectatori, Kanal D cu Wowbiz a obţinut 774.000 de mii, iar Antena 1 – 368.000.

 

GRAFIC: TOATE SEGMENTELE DE PUBLIC, 19-22 OCTOMBRIE 2015, RTG(000)

Audiente TV- analiza Wowbiz vs Un show Pacatos 19-22 octombrie 2015 (2)

Cifrele sunt calculate pe tot intervalul emisiunii! (nu pe tronson orar)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Copyright: ARMA Data SRL

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0