RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a show-urilor de noapte, Wowbiz de la Kanal D şi Un show Păcătos difuzat la Antena 1. Cifrele prezentate se referă la audienţă pe emisiune, calculate pentru cele patru ediţii difuzate într-o săptămână, pe toate targeturile de public: comercial, urban şi naţional.
Cifrele de audienţă sunt furnizate de KANTAR MEDIA.
Analiza din acesta săptămâna prezintă audienţele cumulate de cele două show-uri pe intervalul 5-8 octombrie 2015.
PUBLICUL COMERCIAL 18-49
WowBiz de la Kanal D a fost peste Un show păcătos în perioada menţionată. Kanal D a obţinut 3.6% rating şi 11.8% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.4% rating şi 10.3% share. (cifre mai mici pentru ambele productii)
În ceea ce priveşte numărul de telespectatori Kanal D a înregistrat un număr de 181.000/pe minut, iar principalul concurent Antena 1 a obţinut 121.000 telespectatori pe minut.
PUBLICUL URBAN
Pe targetul de la oraşe, pe tot intervalul de difuzare a emisiunii (cifre calculate pentru cele 4 ediţii difuzate săptămâna trecută) Wowbiz a obţinut 387.000 de telespectatori pe minut şi 3.7% rating & 11.7% cota de piaţă, iar Un show Păcătos a cumulat 220.000 de telespectatori în medie pe minut şi 2.2% rating & 9.2% share.
PUBLICUL NATIONAL
La nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de audienţa cu 4.3% rating şi 14.7% share, iar Antena 1 a obţinut 2.0% rating şi 9.2% share.
Referitor la numărul de telespectatori, Kanal D cu Wowbiz a obţinut 710.000 de mii, iar Antena 1. 362.000.
GRAFIC: TOATE SEGMENTELE DE PUBLIC, 5-8 OCTOMBRIE 2015, RTG(%), SHR(%)

Cifrele sunt calculate pe tot intervalul emisiunii! (nu pe tronson orar)
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
[nextpage title=”CIFRE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]
PUBLICUL COMERCIAL 18-49
WowBiz de la Kanal D a fost peste Un show păcătos în perioada menţionată. Kanal D a obţinut 3.6% rating şi 11.8% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.4% rating şi 10.3% share. (cifre mai mici pentru ambele productii)
În ceea ce priveşte numărul de telespectatori Kanal D a înregistrat un număr de 181.000/pe minut, iar principalul concurent Antena 1 a obţinut 121.000 telespectatori pe minut.
PUBLICUL URBAN
Pe targetul de la oraşe, pe tot intervalul de difuzare a emisiunii (cifre calculate pentru cele 4 ediţii difuzate săptămâna trecută) Wowbiz a obţinut 387.000 de telespectatori pe minut şi 3.7% rating & 11.7% cota de piaţă, iar Un show Păcătos a cumulat 220.000 de telespectatori în medie pe minut şi 2.2% rating & 9.2% share.
PUBLICUL NATIONAL
La nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de audienţa cu 4.3% rating şi 14.7% share, iar Antena 1 a obţinut 2.0% rating şi 9.2% share.
Referitor la numărul de telespectatori, Kanal D cu Wowbiz a obţinut 710.000 de mii, iar Antena 1. 362.000.
GRAFIC: TOATE SEGMENTELE DE PUBLIC, 5-8 OCTOMBRIE 2015, RTG(000)
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
-
Socialo săptămână ago
„Pofta Inimii” – QSR cu gust autentic, născut pe Calea Victoriei
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Ofertă de publicare ADVERTORIALE SEO pe radardemedia.ro – vară, 2025
-
A-Z NEWSo săptămână ago
v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube show-ul online „Logica de bărbat pus pe inventat”
-
EVENTS2 săptămâni ago
Delegația României din Turcia se întoarce cu zeci de premii (Galerie Foto)
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Concursul Miss International România 2025: tinde sa fie un eveniment de top
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Medana Oprea semnează declaraţii de preţuire în versuri, în emisiunea Dăruieşte Românie! Sâmbătă, de la 13.30, la TVR3.
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
„Vocea nostra trebuie sa rasune, chiar daca nu este auzita” cu Denise/Zarya, fata Dunarii la Radio Deea
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Carmen Târnoveanu îl invită pe Grigore Leşe să semneze o declaraţie de dragoste în emisiunea „Dăruieşte Românie”, sâmbătă, la 13.30, la TVR3
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Mihai Bendeac, revenire spectaculoasă în televiziune cu un proiect unic. La ce post TV îl putem vedea din toamnă?
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Iulia Beceanu vine in studioul Radio Deea
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Programul TV pentru Antena 1 săptămâna 13 – 19 iunie 2025
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Un meci într-un suflet! Telespectatorii au trăit la cote înalte întâlnirea dintre Austria și România, din preliminariile World Cup 2026! Meciul a fost lider absolut de audiență, la Antena 1!
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Meciul Austria – România, al treilea duel al “tricolorilor” din preliminariile World Cup 2026, se joacă sâmbătă, 7 iunie. Pe ce post TV va fi difuzat?
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
PR-ul vedetelor Vlad Avarvari a primit urări de suflet de la celebritățile din România! Carmen Tănase, Teo Trandafir, Simona Pătruleasa, Cătălin Măruță și Neti Sandu s-au întrecut în mesaje
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Emisiuni și producții noi/consacrate ce vor începe în grila de toamnă a principalelor televiziuni. Care este vedeta sezonului?
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Beach, Please! lansează biletele de o zi. Prețurile pornesc de la 90 de euro pentru o zi de festival