ANALIZA SHOW-URILOR DE NOAPTE, 5-8 octombrie: WowBiz, Kanal D sau Un show Păcătos, Antena 1? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a show-urilor de noapte, Wowbiz de la Kanal D şi Un show Păcătos difuzat la Antena 1. Cifrele prezentate se referă la audienţă pe emisiune, calculate pentru cele patru ediţii difuzate într-o săptămână, pe toate targeturile de public: comercial, urban şi naţional. 

Cifrele de audienţă sunt furnizate de KANTAR MEDIA.

Analiza din acesta săptămâna prezintă audienţele cumulate de cele două show-uri pe intervalul 5-8 octombrie 2015.

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

WowBiz de la Kanal D a fost peste Un show păcătos în perioada menţionată. Kanal D a obţinut 3.6% rating şi 11.8% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.4% rating şi 10.3% share. (cifre mai mici pentru ambele productii)

În ceea ce priveşte numărul de telespectatori Kanal D a înregistrat un număr de 181.000/pe minut, iar principalul concurent Antena 1 a obţinut 121.000 telespectatori pe minut.

PUBLICUL URBAN

Pe targetul de la oraşe, pe tot intervalul de difuzare a emisiunii (cifre calculate pentru cele 4 ediţii difuzate săptămâna trecută) Wowbiz a obţinut 387.000 de telespectatori pe minut şi 3.7% rating & 11.7% cota de piaţă, iar Un show Păcătos a cumulat 220.000 de telespectatori în medie pe minut şi 2.2% rating & 9.2% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de audienţa cu 4.3% rating şi 14.7% share, iar Antena 1 a obţinut 2.0% rating şi 9.2% share.

Referitor la numărul de telespectatori, Kanal D cu Wowbiz a obţinut 710.000 de mii, iar Antena 1. 362.000.

 

GRAFIC: TOATE SEGMENTELE DE PUBLIC, 5-8 OCTOMBRIE 2015, RTG(%), SHR(%)

AUDIENTE TV wowbiz vs un show pacatos 5-8 oct 2015 (1)

Cifrele sunt calculate pe tot intervalul emisiunii! (nu pe tronson orar)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

[nextpage title=”CIFRE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

WowBiz de la Kanal D a fost peste Un show păcătos în perioada menţionată. Kanal D a obţinut 3.6% rating şi 11.8% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.4% rating şi 10.3% share. (cifre mai mici pentru ambele productii)

În ceea ce priveşte numărul de telespectatori Kanal D a înregistrat un număr de 181.000/pe minut, iar principalul concurent Antena 1 a obţinut 121.000 telespectatori pe minut.

PUBLICUL URBAN

Pe targetul de la oraşe, pe tot intervalul de difuzare a emisiunii (cifre calculate pentru cele 4 ediţii difuzate săptămâna trecută) Wowbiz a obţinut 387.000 de telespectatori pe minut şi 3.7% rating & 11.7% cota de piaţă, iar Un show Păcătos a cumulat 220.000 de telespectatori în medie pe minut şi 2.2% rating & 9.2% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de audienţa cu 4.3% rating şi 14.7% share, iar Antena 1 a obţinut 2.0% rating şi 9.2% share.

Referitor la numărul de telespectatori, Kanal D cu Wowbiz a obţinut 710.000 de mii, iar Antena 1. 362.000.

 

GRAFIC: TOATE SEGMENTELE DE PUBLIC, 5-8 OCTOMBRIE 2015, RTG(000)

AUDIENTE TV wowbiz vs un show pacatos 5-8 oct 2015 (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending