Connect with us

ALL MEDIA

Andreea Raicu retrăieşte emoţiile începutului, la ,,Miss fata de la ţară”

Published

on

 

Andreea Raicu impartaseste emotiile celor sase mandre aflate in lupta pentru titlul de “Miss fata de la tara”. Maine, 5 noiembrie, se va decide castigatoarea mult ravnitului titlu.

Pe o scena asemanatoare, Andreea Raicu a castigat primul premiu important din cariera sa. Aici, vor defila maine seara si cele sase fete.

In urma cu doua luni, sase vedete au plecat in tara sa caute fete dornice de a participa la un concurs de frumusete! Le-au testat, le-au dat note, le-au pregatit pentru finala, iar maine seara, telespectatorii vor decide castigatoarea concursului.

Din pacate, in urma punctajului acumulat la probele impuse de vedetele care le-au descoperit, Maria si Raveicuta vor participa la o proba de departajare si doar una va merge mai departe in concurs. Telespectatorii isi pot vota favorita la SMS 1444.

In seara marii finale, Dana Savuica, Gina Pistol, Marcel Pavel, Smiley, Dan Bordeianu si Mihai Mitoseru nu vor mai acorda note, ei vor pleda in fata publicului pentru concurenta pe care o sustin.

Atmosfera va fi intretinuta de Partizan, Alex si Marcel Pavel.

Aseara, cele sase mandre si-au facut incalzirea la “Cronica Carcotasilor” si au simtit pentru prima data emotiile unei emisii in direct. Ele au fost incurajate de Andreea Raicu, care le-a fost alaturi si de aceasta data.

Castigatoarea titlului de “Miss fata de la tara” va primi un premiu in valoare de 10.000 de euro si si un contract de reprezentare cu agentia de fotomodele MRA Models.

Daca vreti sa vedeti, cine va castiga marele premiu, nu pierdeti finala “Miss fata de la tara”, maine, 5 noiembrie, de la ora 20:30, in direct, la Prima TV.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. rau

    6 noiembrie 2010 at 18:06

    in seara asta”
    imi pare rau zice că: Comentariul tău aşteaptă moderarea.

    5 Noiembrie 2010 la 23:56
    am privit emisiunea din seara asta si nu inteleg de ce a fost atat de nereusita…calitatea sunetului a fost la pamant, ni s-au zgariat si agresat urechile( o puteati filma in studio nu in nu stiu care club) probele sporadice si aiurite. fete minore imbracate ca la bordel , miscandu-se chinuit ca niste lolite nereusite. flori care nu execeleaza nici in frumusete, inaltime, dimensiuni (pe langa dvs chiar pare o tarancuta fara sare si piper, nu stiu cum a ales-o agentia dvs, fiind si ‘batrana’ si neiesind cu nimic in evidenta decat cu kg in minus)a fost aleasa fata de la tara. gafa lui smiley care a anuntat avant la lettre ca regreta ca nu poate fi in emisune cand lui flori i se va inmana premiul. manipularea publicului, maria trimisa la duel de vedete desi era preferata nr 1 a publicului, asta se vede in comentariile de pe siteul prima tv si in rezultatele afisate, dar lumea n-a putut vota si pt duel si pt fianala pt maria. oricare ar fi fost mai potrivita decat flori.ati manipulat publicul cum ati vrut, speram la o intorsatura de situatie in finala, dar ati tinut-o pe flori aia pe primul loc de parca a ar fi cine stie ce de capul ei. vorbeste pe nas, e versata, are un vulgar cercel in buric, e tupeista si stearsa. nu stiu ce fata de la tara mai e si asta. in emisiunea in care a fost aleasa de smiley mi-a placut, dar pe urma m-a surprins rautatea si sclifoseala ei. pacat de emisune, ati mai ratat un format interesant, o sa ajunga de tot rasul ca emisunea’fermier caut nevasta’ de ex in care niste fufuruze nemancate ajung sa se dea in spectacol pt banii unui fermier…
    cu siguranta ca nu voi privi editia a doua a emisunii ‘miss fata de la tara’, sunt prea dezamagita. cu tot respectul, va rog sa-mi aprobati comentariul si sincer, regret.
    inca un lucru, sunteti prea delicata pt. o emisune ca ‘ bunele maniere’, ma ingrozesc doar cand vad reclama…pana si ‘big brother’ avea decenta lui. depinde de dvs., de trustul si de televiziunea la care lucrati sa aleaga emisiuni decente si captivante, pt ca suntem satui de vulgaritate. publicul nu e prost, e doar prostit.
    cu drag.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending