Connect with us

ALL MEDIA

Andreea Raicu retrăieşte emoţiile începutului, la ,,Miss fata de la ţară”

Published

on

 

Andreea Raicu impartaseste emotiile celor sase mandre aflate in lupta pentru titlul de “Miss fata de la tara”. Maine, 5 noiembrie, se va decide castigatoarea mult ravnitului titlu.

Pe o scena asemanatoare, Andreea Raicu a castigat primul premiu important din cariera sa. Aici, vor defila maine seara si cele sase fete.

In urma cu doua luni, sase vedete au plecat in tara sa caute fete dornice de a participa la un concurs de frumusete! Le-au testat, le-au dat note, le-au pregatit pentru finala, iar maine seara, telespectatorii vor decide castigatoarea concursului.

Din pacate, in urma punctajului acumulat la probele impuse de vedetele care le-au descoperit, Maria si Raveicuta vor participa la o proba de departajare si doar una va merge mai departe in concurs. Telespectatorii isi pot vota favorita la SMS 1444.

In seara marii finale, Dana Savuica, Gina Pistol, Marcel Pavel, Smiley, Dan Bordeianu si Mihai Mitoseru nu vor mai acorda note, ei vor pleda in fata publicului pentru concurenta pe care o sustin.

Atmosfera va fi intretinuta de Partizan, Alex si Marcel Pavel.

Aseara, cele sase mandre si-au facut incalzirea la “Cronica Carcotasilor” si au simtit pentru prima data emotiile unei emisii in direct. Ele au fost incurajate de Andreea Raicu, care le-a fost alaturi si de aceasta data.

Castigatoarea titlului de “Miss fata de la tara” va primi un premiu in valoare de 10.000 de euro si si un contract de reprezentare cu agentia de fotomodele MRA Models.

Daca vreti sa vedeti, cine va castiga marele premiu, nu pierdeti finala “Miss fata de la tara”, maine, 5 noiembrie, de la ora 20:30, in direct, la Prima TV.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. rau

    6 noiembrie 2010 at 18:06

    in seara asta”
    imi pare rau zice că: Comentariul tău aşteaptă moderarea.

    5 Noiembrie 2010 la 23:56
    am privit emisiunea din seara asta si nu inteleg de ce a fost atat de nereusita…calitatea sunetului a fost la pamant, ni s-au zgariat si agresat urechile( o puteati filma in studio nu in nu stiu care club) probele sporadice si aiurite. fete minore imbracate ca la bordel , miscandu-se chinuit ca niste lolite nereusite. flori care nu execeleaza nici in frumusete, inaltime, dimensiuni (pe langa dvs chiar pare o tarancuta fara sare si piper, nu stiu cum a ales-o agentia dvs, fiind si ‘batrana’ si neiesind cu nimic in evidenta decat cu kg in minus)a fost aleasa fata de la tara. gafa lui smiley care a anuntat avant la lettre ca regreta ca nu poate fi in emisune cand lui flori i se va inmana premiul. manipularea publicului, maria trimisa la duel de vedete desi era preferata nr 1 a publicului, asta se vede in comentariile de pe siteul prima tv si in rezultatele afisate, dar lumea n-a putut vota si pt duel si pt fianala pt maria. oricare ar fi fost mai potrivita decat flori.ati manipulat publicul cum ati vrut, speram la o intorsatura de situatie in finala, dar ati tinut-o pe flori aia pe primul loc de parca a ar fi cine stie ce de capul ei. vorbeste pe nas, e versata, are un vulgar cercel in buric, e tupeista si stearsa. nu stiu ce fata de la tara mai e si asta. in emisiunea in care a fost aleasa de smiley mi-a placut, dar pe urma m-a surprins rautatea si sclifoseala ei. pacat de emisune, ati mai ratat un format interesant, o sa ajunga de tot rasul ca emisunea’fermier caut nevasta’ de ex in care niste fufuruze nemancate ajung sa se dea in spectacol pt banii unui fermier…
    cu siguranta ca nu voi privi editia a doua a emisunii ‘miss fata de la tara’, sunt prea dezamagita. cu tot respectul, va rog sa-mi aprobati comentariul si sincer, regret.
    inca un lucru, sunteti prea delicata pt. o emisune ca ‘ bunele maniere’, ma ingrozesc doar cand vad reclama…pana si ‘big brother’ avea decenta lui. depinde de dvs., de trustul si de televiziunea la care lucrati sa aleaga emisiuni decente si captivante, pt ca suntem satui de vulgaritate. publicul nu e prost, e doar prostit.
    cu drag.

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending